Miten olette valmistautuneet kohtaloonne? Joutuuko joku tykinruuaksi? Nyt kannattaa elää kuin viimeistä päivää, sillä meidän kaikkien viimeinen päivä on hyvin lähellä!
Mitä olet suunnitellut ennen kuolemaasi?
Pian tulee sota
9
250
Vastaukset
- Viimeistä_Päivää
Pikavippejä, pikavippejä olen ottanut paljon, ja siten ostin auton santanderilla. Ei tarvitse maksaa, loppu tulee pian, sota tulee. Isis. Venäjä.
- markonen-
Minäkin oon ottanu pikavippejä, vähän arveluttaa jos sotaa ei tulekaan, niin millä maksan, eikai sit auta muu kun tehdä itskari.
Yritän hankkia kavereita ja naisia.
- YdinSoturi
Mtn nii tulee Sota ?
Nyt ku Trumppi valittii ni ei tod tuu sotaa
jos Osama ois jatkanu tai ydinsotahullu hilly ni ois salee tullu ydin sota..- Mnnbi
Mutta milloin Osama on ollut presidentti? Kuullostaa aika vaaralliselta.
- sata.nistiä
Reserviläiskirjeessä luki ettei ole määrätty mihikää tehtävään ja kuulun varaosa-joukkoon jonka kohtalosta päätetää myöhemmi
- rhrdtjhrty
Vähän aikaa sitten käytiin kokkisotaa, mutta pian alkaa https://johannesleijona.blogspot.fi/2015/10/mika-on-googin-sota-goog-tulee.html
Onneksi armeijasta kieltäytyneenä saan makoila sohvalllani😀
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun419007T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli331981Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261789- 1351571
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941160Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81119- 711097
- 92932
- 49835
- 75787