Maitoitsemurha

Entä-piimällä

18

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EIoleVAARAApöhhhh

Olisit lukenut koko jutun. Maito EI ole vaarallista, mutta pitää nauttia muutakin ravintoa lisksi!

• 167-176

Homman voi hoitaa halvemmallakin, vaikka vedellä. Varmaan ämpärillinen riittää, ellei niin ota toinen, ei koske hevosta D
      Joskus jostain luin että amerikaassa jossa kaikki on mahdollista oli lastenruokatapahtumassa järjestetty vedenjuontikilpailu jonka voittaja, jonkun lapsen äiti, oli kuollut.

• Vesi on vaarallista.

Yksi kertoi, että hänen henkilökohtainen treenaajansa punttisalilla oli käskenyt hänen juoda paljon vettä, kertomatta kuitenkaan mikä olisi se sopiva määrä.

Toinenhan juoda ryysti, en muista montako ämpärillistä päivässä, mutta se oli mielestäni reilusti enemmän kuin mitä hevonen juo. Meinasi heittää henkensä ja joutui sairaalaan.

• Pulp-fictio
        Tellukka kirjoitti:

Vesi on vaarallista.

Yksi kertoi, että hänen henkilökohtainen treenaajansa punttisalilla oli käskenyt hänen juoda paljon vettä, kertomatta kuitenkaan mikä olisi se sopiva määrä.

Toinenhan juoda ryysti, en muista montako ämpärillistä päivässä, mutta se oli mielestäni reilusti enemmän kuin mitä hevonen juo. Meinasi heittää henkensä ja joutui sairaalaan.

No liiasta veden lipittämisestä voi tulla vesipöhö, eikä kait aivotkaan tykkää liiasta vedestä, jos ei tykkää nestehukastakaan.
        Laktoosillista maitoa jos taas intolerantikko joisi, voisi muutaman kuukauden päästä tulla noutaja.
        Mutta aloitushan perustunee drinkkiin, jossa oli maitoa ja nainen, jolla oli allergia jollekin maidon ainesosalle ja verrattiin esim. pörrinkäisen pistoon. Yleensähän näillä henkilöillä on mukanaan vastalääke, jotta saa ensiavun.
        En tiedä, ovatko nämä niitä tapauksia, kun on tehty kuulakärkikynällä aukko kurkkuun, jotta henki kulkee.
        Elokuvissa joskus ollut juonessa mukana tuollainen operaatio.

• Missäjärkiluuraa

Ihan oikeasti: voivatko ihmiset olla noin tyhmiä?

• En niin tarkasti lukenut sitä silloin, kun siitä oli muutama päivä sitten, kun jostain näin.

Silloin siinä oli selitetty se jotenkin laktoosin hajoamiseen liittyvällä tavalla. Mutta entäs jos juo laktoositonta. Se jäi minulla auki.
      Kauanhan tuota on jo elettykin ottaen huomioon, että on pienen ikänsä juonut maitoa.
      Mutta jotain tutkimustuloksiahan niitten tutkijoitten on tuotava esille, mitä hassumpia milloinkin, että nähdään heidän tehneen jotain "tärkeää" tutkimustyötä.

• flegmaatti

Vahinko lienee jo tapahtunut joten katuminen on myöhäistä.
      Vuorokautinen kulutukseni on noin 1,5 litraa josta 0,5 litraa menee salieväänä yhdessä 50g protskua ( 80% ) joukossa ruokalusikallinen kaakaota. Hui kamalaa!
      Lauantai on huilipäiväni jolloin maidon kulutukseni jäänee vain yhteen litraan.

Muutamaa desilitraa päivittäistä kahvimaitoa en laske mukaan lukuihin.

• Jospa siihen niitten tutkimukseen on osunut sellaisia, joilla on laktoosi-intoleranssi, läpipaskureita, jotka ovat jääneet tärkeitä ravintoaineita vaille.

• Olen.hengissä

Todennäköisesti olen käyttänyt ravintoaineita kohtuullisen normaalisesti.

• piti lukee juttu ton aloituksen otsikon takia
      mainittiinko siellä sana itsemurha
      no ei

eilen mulle joku kirjoitti täällä tapa ittes

kuinka moni tietää kuinka paljon nämä sanat satuttaa
      ja syvältä sydämestä ihmistä joka on menettänyt ystävän
      pari kuukautta sitten
      jonka ystävä on tehnyt itsemurhan tappanut itsensä

kuinka nää sanat tuo asian mieleen päivästä toiseen
      vaikka kuinka yrittäis hyväksyä ja vaikka edes päiväksi unohtaa asian

mun mielestä tossa artikkelissa ei
      kerrottu että maidollakin voi tappaa itsensä
      vaan kirjoitettiin maidon epäterveellisyydestä

kiitos nyt kumminkin että taas tänä aamuna herättyäni
      ja tänne palstalle tultuani
      saan heti ruveta muistelemaan kahdenkuukauden takaista sunnuntaipäivää.

mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille :)

• tuu-sitten-juhannuksena

jospa surisit surusi ensin muualla
        tämä ole mikään surujen kaatopaikka
        täällä terveet ja epäterveet pyrkii keskustelemaan keskenään
        muustakin kuin henk koht (jostain) tapahtuneesta asiasta

• tuu-sitten-juhannuksena kirjoitti:

jospa surisit surusi ensin muualla
        tämä ole mikään surujen kaatopaikka
        täällä terveet ja epäterveet pyrkii keskustelemaan keskenään
        muustakin kuin henk koht (jostain) tapahtuneesta asiasta

haittaakse jos tuolla välissä on tommonen juttu
        ketään muuta kirjoittajaa ei haitannu
        mutta sua rupee jo tässä vaiheessa perjantai känniä
        häiritseen kirjoitukset
        ja jostain se piti kaivaa esiin
        kuule juhannuksena en taatusti istu läppäri sylissä
        ja ihan sama mulle mitä sää ajattelet mun kirjoituksista
        sana on tällä palstalla vapaa
        ja toi nyt sattu vaan iskeen tohon kohtaa
        puskaile sää vaan ihan rauhassa
        mutta varo ettet sammu sinne puskaan juhannuksena.

• Taas yksi höpölöpötutkimus ja näitähän piisaa.

eppu2

• On ne joskus niin huvittavia nuo tutkijoitten pitkäaikaisen työ tulokset.
        Monesti jotain kaikkien ennestään tiedossa olevaa tavallista asiaa kerrotaan uutena suurena tutkimustuloksena.

Minkähänlaista palkkaa tuollaiset tutkijat saavat?

• En juo maitoa enkä piimää. Joskus viiliä tai jugurttia vähän.
      En ole kuullut että laktoosi intoleranssiin kuolisi, maha vain menee sekaisin ja on ilmavaivoja. Voihan pitkäaikaisesta ripulista tulla nestehukkaa, siihen voi kuolla.

• Ei laktoosi-intoleranssiin sillen kuole muutamassa kuukaudessa vaikka joisikin tavallista maitoa. Vanhemmalla likallani se on, eikä Ruotsissa vielä 80-90-luvulla vielä ollut kaupoissa mitään laktoosittomia tuotteita. Hengissä tuo on vieläkin (oli ainakin äsken vielä).

Siinä artikkelissa minkä luin olikin että tutkijat olivat tulleet siihen tulokseen, että paljo maidon juonti lyhentää joillakin vuosilla elinikää. Mikä se sitten on ihmisen elinikä muuten?
        Ja onko se niin nokon nuukaa, elääkö sitä 97 vai 100 vuotiaaksi. Ei minulle ainakaan.

• No, jos ihan tosipaikka tulisi, niin mieluummin viskillä. Maitoa ei mene alas, tarpeeksi. Esim. riisipuron kanssa välttämätöntä mutta lasista, raakana ja liikaa, ei pysty.

Ja mikäs elämässä ei lisäisi riskiä ennenaikaiseen kuolemaan.

• Kadun yli käveleminenkin lisää riskiä kuolla ennenaikaisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1779
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      17
      1111
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1086
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      972
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      92
      829
    6. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      150
      799
    7. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      53
      745
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      684
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      671
    Aihe