Applen tarjous

Ottaisitko Pohnen 1 eurolla? Minulle tarjottu moneen kertaan. Varoitukset näistä mainoksista ovat menneet selkäytimeen. Uskaltaisinko luottaa mainokseen?

16

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöhnäpena

Pohne ?

• En mainosta laitetta sen aidolla nimellä. Minua ei ole siihen palkattu.

• saat-lisää-mainoksia

Älä luota. Saan myös noita tarjouksia, on puhelinta telkkaria ja jos´jonkinlaista tarjousta, mutta poistan ne heti.

• Se-entinen-Kukkahame

Mulle tullut noita koko alkuvuoden, ja kun olen nyt muka voittanut?
      Vastasin johonkin kyselyyn eikä siinä mainittu mitään moisesta euron piuhelimesta.
      Mun lapsen lapset sanoivat että täyttä huijausta, ettei kannata vastata enkä ole muuta kuin kieltänyt käyttämästä nimeäni ja osoitettani mihinkään heidän toimintaan.

• En halua antaa luottokortin numeroa, ties mihin se joutuu. Mainos huomauttaa minulle ihan nimellä, että olisi syytä nyt kiireesti tehdä varaus. Vain 2 jäljellä.
      Ottakaa te muut ne, niin voin rauhoittua.

• Vain.1.euro

Vitaly Club on toinen samaa sarjaa.
        Oletteko klikanneet?

• Noita tarjouksia sataa ja mm. soneran tms. kanssa yhteistoiminnassa. Sonera ei kuulemma koskaan ole tuollaisessa mukana.

On myös sellainen tarjous jossa pitää tietää asioita kuin tietokilpailussa.

Varotaan yhdessä! AINA!

• Himmelsauge

Minulle tunkee iPhonea eurolla ja poistan heti, erittäin sitkeää sorttia on mutta ei auta. Sitäpaitsi minulla on jo iPhone 6:nen

• Himmelsauge

iPhone on nyt juuri kätösessäni. On tämä kyllä hyvä ja kaunis, kullanvärinen 🙂💐

• Himmelsauge

Siis minun iPhone on ihan itse kaupasta ostama. Hinta oli yli 700€
        En ihan tarkkaa muista mutta, ei yli 800€ mutta onhan tässä ihan samat toiminnot kun tuossa minun iPadissa (tabletissa) siis tietokone, nämä on helppoja käyttää. ☺️

• huijausta_vain_huijausta

Älä hemmetissä vastaa niihin viesteihin,älä edes avaa.
      "Jos joku asia on liian hyvää ollakseen totta,se ei ole totta"

• Mitä.voipi.tehdä

jos on avannut sellaisen, ei tiedä tilanneesa, mutta paketti tulee, ja siinä 1 euron lasku, paketin palauttaminen oli vaikeaa, otin postista TODISTUKSEN sen palautuksesta.nyt tuli uhkaus perintätoimiston perinnästä ja 6 €n lasku.Mitä pitää tehä??

• auttaa_aina

Lopettaa roskan puhuminen.

• vedättäjät.ky

En usko että noistakaan "sinut on valittu" mainoksista mitään saa. Annetaan lyhyt aika klikata, mutta sitten joutuu asiakastestiin.

• pidä_näpit_kurissa

Roskapostin klikkaaminen eli avaaminen on sama kuin pyytäisit lähettämään lisää.
        Pahimmassa tapauksessa viestissä on haittaohjelma joka lukitsee koneen.
        Maksamalla 500€ saat (ehkä) koodin joka avaa koneen.

• nuo.vedättäjät

Tuota en tiennytkään että nuo voivat haittaoahjelman laukaista ikäänkuin ansan tapaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4352
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      51
      2806
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      33
      1956
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      213
      1653
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79