Ottaisitko Pohnen 1 eurolla? Minulle tarjottu moneen kertaan. Varoitukset näistä mainoksista ovat menneet selkäytimeen. Uskaltaisinko luottaa mainokseen?
Applen tarjous
16
183
Vastaukset
- pöhnäpena
Pohne ?
- saat-lisää-mainoksia
Älä luota. Saan myös noita tarjouksia, on puhelinta telkkaria ja jos´jonkinlaista tarjousta, mutta poistan ne heti.
- Se-entinen-Kukkahame
Mulle tullut noita koko alkuvuoden, ja kun olen nyt muka voittanut?
Vastasin johonkin kyselyyn eikä siinä mainittu mitään moisesta euron piuhelimesta.
Mun lapsen lapset sanoivat että täyttä huijausta, ettei kannata vastata enkä ole muuta kuin kieltänyt käyttämästä nimeäni ja osoitettani mihinkään heidän toimintaan. En halua antaa luottokortin numeroa, ties mihin se joutuu. Mainos huomauttaa minulle ihan nimellä, että olisi syytä nyt kiireesti tehdä varaus. Vain 2 jäljellä.
Ottakaa te muut ne, niin voin rauhoittua.- Vain.1.euro
Vitaly Club on toinen samaa sarjaa.
Oletteko klikanneet?
Noita tarjouksia sataa ja mm. soneran tms. kanssa yhteistoiminnassa. Sonera ei kuulemma koskaan ole tuollaisessa mukana.
On myös sellainen tarjous jossa pitää tietää asioita kuin tietokilpailussa.
Varotaan yhdessä! AINA!- Himmelsauge
Minulle tunkee iPhonea eurolla ja poistan heti, erittäin sitkeää sorttia on mutta ei auta. Sitäpaitsi minulla on jo iPhone 6:nen
- Himmelsauge
iPhone on nyt juuri kätösessäni. On tämä kyllä hyvä ja kaunis, kullanvärinen 🙂💐
- Himmelsauge
Siis minun iPhone on ihan itse kaupasta ostama. Hinta oli yli 700€
En ihan tarkkaa muista mutta, ei yli 800€ mutta onhan tässä ihan samat toiminnot kun tuossa minun iPadissa (tabletissa) siis tietokone, nämä on helppoja käyttää. ☺️
- huijausta_vain_huijausta
Älä hemmetissä vastaa niihin viesteihin,älä edes avaa.
"Jos joku asia on liian hyvää ollakseen totta,se ei ole totta"- Mitä.voipi.tehdä
jos on avannut sellaisen, ei tiedä tilanneesa, mutta paketti tulee, ja siinä 1 euron lasku, paketin palauttaminen oli vaikeaa, otin postista TODISTUKSEN sen palautuksesta.nyt tuli uhkaus perintätoimiston perinnästä ja 6 €n lasku.Mitä pitää tehä??
- auttaa_aina
Lopettaa roskan puhuminen.
- vedättäjät.ky
En usko että noistakaan "sinut on valittu" mainoksista mitään saa. Annetaan lyhyt aika klikata, mutta sitten joutuu asiakastestiin.
- pidä_näpit_kurissa
Roskapostin klikkaaminen eli avaaminen on sama kuin pyytäisit lähettämään lisää.
Pahimmassa tapauksessa viestissä on haittaohjelma joka lukitsee koneen.
Maksamalla 500€ saat (ehkä) koodin joka avaa koneen. - nuo.vedättäjät
Tuota en tiennytkään että nuo voivat haittaoahjelman laukaista ikäänkuin ansan tapaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904352
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?512806Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132491Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082268Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281957- 331956
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2131653Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791436