löytyiskö oululaisii 96-00
jos löytyy kertoisitko mitä teette suppeasti jotta vois vaikka harkita tapaamista / ajanviettoo
Oululaisia
7
322
Vastaukset
Minä olen. Mutta kuulostaa kaketsulaisten ansalta.
miksu-98 kirjoitti:
ehkä kannattaisi sitten olla viisaampi ja sivistyneempi henkilö
Valitettavasti sellaiset viihtyvät yleensä paljon paremmin jossain muualla, kuin täällä...
miksu-98 kirjoitti:
ehkä kannattaisi sitten olla viisaampi ja sivistyneempi henkilö
AIDS on viisain ja sivistynein henkilö suomessa. Usko että AIDS ei ole ihminen, vaan jumalaolento, joka on tullut pelastamaan meidät.
animehomo- kirjoitti:
AIDS on viisain ja sivistynein henkilö suomessa. Usko että AIDS ei ole ihminen, vaan jumalaolento, joka on tullut pelastamaan meidät.
Samaa mieltä. AIDS on valaissut minun elämän. Aina uskollinen AIDSIN edessä.
O/
Pelaan tietokoneella ja muutenkin värkkäilen sil. Oon sen verran epäsosiaalinen että en yleensä ole huvin vuoksi esim. ulkona.- oululaine1
oon muuttanu ouluu viimekesän enkä tunne täältä paljon ketää nii en tee vapaa ajal ikin mitää xd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291360
- 1211209
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap1021020Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283899- 113877
- 36756
- 48755
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi21753- 52719
- 49629