Haluan ottaa yhteyttä yliluonnolliseen tutkijaan.

Drag0n

Onko olemassa mitään yliluonnollisia tutkijoita jotka eivät ole kristittyjä, juutalaisia, muslimeita, energiaa ja/tai rahaa imeviä huijareita, tai ihmisiä joka käyttää kristillisiä tai juutalaisia tai islamilaisia keinoja? Jos on, niin missä päin Suomea? Ainaki jenkeissä taitaa olla mut en tiedä Suomesta. Mä pelkään että Suomen yliluonnolliset tutkijat ois esim. krisuja tai sellaisia ei-krisuja joka kuitenki käyttää jotain kirkonvettä häätäkseen pahoja henkiä...

Ja muutenkaa kaikki demonit ei oo pahoja. Eikä kaikki enkelitkää oo hyviä. Abrahamilaisten uskontojen enkelit ovat pahoja. Meinaan niitä ei-särkyneitä siis.

6

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkkija

Hyviä koulutettuja tutkijoita löytyy mutta tarvitset lähetteen heidän luokseen. Käy paikallisella terveyskeskus hoitajalla niin hän kirjoittaa lähetteen.

• Drag0n

No yhy yhy senkin ääriateisti.

• RistiriitaKenties

Haet ateistitutkijoita, mutta elät itse demoni/enkeli maailmassa? Hmm.

• Drag0n

??

En sanonut että etsin ateistitutkijoita.

• RistiriitaKenties

Demonit ja enkelit kuitenkin liittyvät vahvasti kristinuskoon. Jos siis haluat jutella tutkijalle, joka ottaa nuo käsitteet sellaisinaan huomioon, lääkkeeksi saatetaan hyvinkin tarjota raamattua ja Jeesusta. Suosittelen että et käytä noita ilmaisuja jos haamututkijan onnistutkin löytämään. Tuskinpa kukaan on päässyt jäljelle, että joku ilmiö olisi näiden olentojen aiheuttamia saatikka saanut todistusaineistoa. Haamututkijat käyttävät termejä "apparitions" ja "entities" jotka viittaavat neutraalisti johonkin tuntemattomaan ilmentymään tai olioon.

• Lihaskimppa

Etsi vastaustasi skeptikkopalstalta. Ihmisten, jotka ovat avoimen kriittisiä, ovat kiinnostuneet aiheesta. Heidän joukosta löytyy tutkijoita, jotka penkovat tapaukset pohjamutia myöten ja rahatta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe