Millainen hotelli Sudala on?
Sudala beach resort
2
202
Vastaukset
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13370706/sudala-beach-resort
siinä taitaa olla viimeisin ketju ko hotellista.
Lisääkin löytyy kun kirjoitat tohon hakukenttään sudala.
Olen ton ketjun kanssa varsin samaa mieltä. Hotelli on muuten ihan jees, mutta remontin tarpeessa. Ollut joskus ihan komeakin.
Aamiainen myös ihan jees mut, ei hätkähdytä. Kyllä sillä pärjää. Tosin olin vain muutaman yön, joten vaihteluista en tiedä.
Aamiaista on mukava nauttia kun, se tarjoillaan *rannalla*
Kiviröykkiöt rannalla hotellin molemmilla sivuilla ei välttämättä hyvä idea. Sillä varmaan haettu omaa rauhaa. Bang niang rantahan on varsin hyvä.
Rantapyyhe filosofia aika erikoinen. Jos menet altaalle (melkopieni) pitää ensin kävellä rannalle hakemaan pyyhkeet. Kun haluat altaalta huoneeseen, menet palauttamaan rannalle pyyhkeet.
Nettihuone on hyvä, joskin koneet olivat parivuotta sitten vanhahkoja. mut ihan hyvin toimi.
Hotellin vieressä on pieni kauppa (kioski) jossa myös pesula.
Sijainniltaan Sudala on ihan hyvällä paikalla jos, rauhallisuudesta tykkää. Kylille on tosin vähän matkaa.
Bambukatoksessa rannalla huonoin hieronta jonka olen Thaimaassa saanut. Hierojat ovat saattaneet vaihtua jo moneenkin kertaan.
Respan henkilökunta hieman etäisiä, muuten henkilökunta ihan mukavaa.
Olin Sudalassa 5/15- Tuituitui
Lapsiperheitä pullollaan, en menisi. Kiviröykkiöt ovat välttämättömiä rannalla koska ne blokkaavat ravintolaa suistumasta mereen. Bang Niang beach ei ole mitenkään luonnonmukainen vaan pysyy kasassa hiekkasäkeillä, kivikasoilla ja katerpillareilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631443Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on561247Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241229Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141130- 1261068
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994- 42939
- 72905
- 73899