Todella tiukat farkut

14vpissis

Mun mutsi sano et eilen et voisin saada uudet farkut. Mä olin innoissani, mut sit mutsi sano et vaan sillä ehdolla et ne on yhtä tiukat mitä hän käyttää. Voi vittu ajattelin, koska mun mutsi käyttää aivan jäätävän kireitä farkkuja. Sit mentii ostaa farkkui, se halus et ostan tosiaa ihan pillit tummansiniset farkut, joissa ei oo yhtään stretsiä. Mutsi toi mulle sovituskoppii aina vaan pienempii kokoja ja sano vittu vielä menee yhtä tuumaa pienemmät. Puolen tunnin rehkimisen jälkeen olin saanu päälle 20 tuuman aivan saatanan kireet farkut, en pystyny kunnolla kävelee niissä. Olin kyl aigas mageen näköne ku katoin itteeni peilistä. Mutsi halus et jätän ne päälle ja laitan kouluun. Tänään olin koulussa ne päällä ja kyl ol vitun vaikeeta istua ja kävellä. Nyt o lantioluut ihan kipeet niist farkuist mut haluun vaa pitää niitä päällä. Olen itteki alkanu diggaa ylikireitä farkkuja. Onks muilla kokemuksii tosi kireistä farkuista?

13

4892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl14

      Millanen sun peppu? Ootko käyny pissalla niiden farkkujen kanssa?

    • 14vpissis

      Oon käyny pissal, mut menee tosi pitkää enne ku saa taas farkut ylös. Vitun vaikeeta saada nappi ja vetskari kiinni. Mul o aivan vitun kiree peppu näis farkuis. Mutsi sano et ku oot pitäny niit vähä aikaa, kavennetaan niitä haaroist, et peppu näyttää sit aivan saatanan kireeltä.

      • girl14

        Varmaan hankala käydä koulussa pissalla? Mullakin tiukkoja farkkuja mut sopivan tiukkoja? Mitä sul farkkujen alla?


    • Mnnbi

      Äiti koittaa pakottaa tyttärestään stereotyyppisen teinihuoran? Viranomaisille viestiä voon.

    • dsfgdff
      • Kuhh

      • FarkkufriikkiN

        Ja olen jo 39v nainen. Vieläkin tosi kova farkkufriikki. Farkut mullakin supertiukkoja. Pikkaritkin jättänyt alta pois ihan suosiolla. Itse sitä mieltä että ovat ihan turhia


      • Anonyymi
        FarkkufriikkiN kirjoitti:

        Ja olen jo 39v nainen. Vieläkin tosi kova farkkufriikki. Farkut mullakin supertiukkoja. Pikkaritkin jättänyt alta pois ihan suosiolla. Itse sitä mieltä että ovat ihan turhia

        Farkkuboy
        Aivan ihanaa,että on seksikkäitä rohkeita naisia.
        Toivottavasti käytät myös usein korkeita korkkareita,aivan huippu piikkareita.
        Itse olen vanhempi,mutta nuorekas ja hoikka sinkkumies.
        Farkkuni tulee olla tosi tiukat, istuvat pakaroilla kuin toinen iho
        ja ovat reidestä tiukasti koko pituudelta.
        Pikkupöksyinä käytän minimaalisia ja mahdollisimman kireitä pikku stringejä.
        Vielä vyö tiukalle lattealle vatsalle.
        Makeaa ja seksikästä.


    • 14vpissis

      Nyt nää farkut on kavennettu haaroista ja peppu on todella kireellä. Tuntuu kyl aigas mageelt ku farkut kiristää pepun alaosaa todella tiukaks. Mul on mun koulun kirein pepa ny ja sen kyl huomaa katseista. Vähä vaikee kävellä, mut ei se haittaa.

      • Mnnbi

        "Mul on mun koulun kirein pepa ny ja sen kyl huomaa katseista."

        Aloitus tehty lauantaina ja tämä päivitys jätetty sunnuntaina. Niin että mistä katseista?


    • Farkkufriikki

      Äitis onks minkä ikäinen? Pitääks äitis siis pillusta ja perseestä tiukkoja farkkuja. Hyvä että pidätte tosi kireitä farkkuja. Älkää alkako pitää kumpikaan lököjä farkkuja.

      • Anonyymi

        Joo yks sairas mies pitää tästä....kuvittelee et kaikkine naiet haluu et vittu sinkeellä farkyuis ..pankaa jätkät myös tiukat farkut niin me naiset saadaan sitä "sairasta nautinto


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      69
      6826
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4430
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2863
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2111
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1465
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1144
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1101
    Aihe