Vitaly Club-HUIJAUS-firma saitko yllättäen sieltä ikävää postia?
Mitä voi tuollasen rikollisfirman kanssa tehdä?
jos on avannut sellaisen viestin, eikä tiedä tilanneesa mittää, mutta paketti tulee, ja siinä 1 euron lasku, paketin palauttaminen oli vaikeaa, otin postista TODISTUKSEN sen palautuksesta. Sitten nyt tuli uhkaus perintätoimiston perinnästä ja 6 €n lasku.Mitä pitää tehä??
Vitality Club c/o ALEKTUM FINANS on rikollisfirman maksuosoite.
Sinne pitäisi maksun mennä.
- Konnien miinusMAINONTAA eli halveeraamista ainakin voimme harjoittaa porukalla!
Vitaly Club-HUIJAUS-firma saitko yllättäen sieltä
Jaa-FACEBOOKISSA
2
330
Vastaukset
- YLLÄTTYNYT
Sain Vitaly Glub- firmalta 7,90 e maksavan lähetyksen, jota en mielestäni tilannut, mutta en hoksannut ottaa yhteyttä silloin . Nyt on tullut lähetys ja lasku 49,90 . Otin firmaan yhteyttä, mutta lasku on kuulemma maksettava. Onko näin ?
- Ota.selvää
Terve ihminen ei tarvitse vitamiineja pillereinä.
Jos epäilet niin käänny lääkärin puoleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401