Yritin toiselta sivulta saada vastauksen allamainittuun kysymykseen muutta ei siellä onnistunut joten yritän täältä :
Kun muutama vuosi sitten ostettiin vanha talo sen ylävintistä löytyi selvästikin piilotettu vanha ase. Kolvissa on kaiverrus 20R5K ja alla No 37.
kivöääri on sellainen suusta ladattava ja olisiko nallilukkoinen.
Mitä nuo merkinnät osoittavat, tarkoittaako 20 rykmentti, 5 komppania ? No 37 ilmeisesti aseen nomero. Onko ajatusta miltä vuosiluvulta ase voisi olla ja onko sillä mitään arvoa. Ase on kaikinpuolin hyvänkuntoisen näköinen ja lataustankokin tallella.
Yhä tietoa hakeva
Kiinnostunuttiedoista
5
238
Vastaukset
- musketöörirööri
Kuva ois kiva. Siinä minun vastaus tässä vaiheessa.
- Kiinnostunuttiedoista
Miten tänne ladataan kuvia ??
- onkoaivoja
Kiinnostunuttiedoista kirjoitti:
Miten tänne ladataan kuvia ??
Noo jospa lataisit sen kuvan jonnekin kuvapalveluun ja laittaisit linkin tänne.
- Pentta
Laita kuva sähköpostilla johonkin aseliikkeeseen, niin eiköhän asia selviä tai vie nähtäväksi sellaiseen
- Mustaruutiaseet
Käy kirjastossa: Suuri asekirja, Chris McNab, Gummerus , suom Kai Kankaanpää
ISBN 951-20-6890-7. sivulta 204 alkaa nallilukkokiväärin sarja, kuvista voisi löytyä.
Saattaa olla maasepän tekemä kopio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850