Yritin toiselta sivulta saada vastauksen allamainittuun kysymykseen muutta ei siellä onnistunut joten yritän täältä :
Kun muutama vuosi sitten ostettiin vanha talo sen ylävintistä löytyi selvästikin piilotettu vanha ase. Kolvissa on kaiverrus 20R5K ja alla No 37.
kivöääri on sellainen suusta ladattava ja olisiko nallilukkoinen.
Mitä nuo merkinnät osoittavat, tarkoittaako 20 rykmentti, 5 komppania ? No 37 ilmeisesti aseen nomero. Onko ajatusta miltä vuosiluvulta ase voisi olla ja onko sillä mitään arvoa. Ase on kaikinpuolin hyvänkuntoisen näköinen ja lataustankokin tallella.
Yhä tietoa hakeva
Kiinnostunuttiedoista
5
290
Vastaukset 5
- musketöörirööri
Kuva ois kiva. Siinä minun vastaus tässä vaiheessa.
- Kiinnostunuttiedoista
Miten tänne ladataan kuvia ??
- onkoaivoja
Kiinnostunuttiedoista kirjoitti:
Miten tänne ladataan kuvia ??
Noo jospa lataisit sen kuvan jonnekin kuvapalveluun ja laittaisit linkin tänne.
- Pentta
Laita kuva sähköpostilla johonkin aseliikkeeseen, niin eiköhän asia selviä tai vie nähtäväksi sellaiseen
- Mustaruutiaseet
Käy kirjastossa: Suuri asekirja, Chris McNab, Gummerus , suom Kai Kankaanpää
ISBN 951-20-6890-7. sivulta 204 alkaa nallilukkokiväärin sarja, kuvista voisi löytyä.
Saattaa olla maasepän tekemä kopio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3601161- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37706- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20520SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht322508- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459