Eli siis oon 15-vuotias/2002 syntynyt ja erosin 2-vuotta vanhemman pojan kanssa reilu vuoden seurustelun jälkeen pari kuukautta sitten. Hän siis muutti 180km päähän, niin juttu ei enää toiminu. Noin viikko sitten exän pikkuveli, joka on mua vuoden vanhempi alkoi pistää viestiä. Ollaan joka päivä puhuttu vähintään 3 tuntia ja joka päivä on kehunut mun ulkonäköä, vartaloa, nimeä, ääntä ja sanoo et oon parast juttuseuraa mitä tietää. Myös on kysynyt kahdesti seurustelenko kenenkää kanssa nyt. Sano et vois tulla meille viikonloppun yöks ja en oikeesti tiiä mitä pitäis aatella. Onhan tuo jätkä ihan kiva ja komee, mut kuitenki exän pikkuveli. Ootteko sitä mieltä, että se ees tykkäis musta, vaiko vaa aattelen tollee viestien perusteel? Tai olisiko järkevää päästä häntä meille yöks?
Exän pikkuveli...
7
158
Vastaukset
No jos hän jo noin varhaisessa tuttavuuden vaiheessa ITSE tyrkyttää itseään luoksesi yöksi, niin sanoisin, että ei ehkä kannata päästää. Kuulostaa muutoinkin aika "tyrkyltä" tapaukselta....
- tykkääsusta
Ilmiselvästi tykkää. Aika innokaski. Yrittää edistyä vähän turhan nopeesti.
- touhunnuexänbroidinkaa
Pyydä viikonlopuksi ja taitaa tietää mitä haluaa, tietää varmasti mitä olet touhunnut hänen veljensä kanssa ja haittaako tuo nopea eteneminen, kun molemmat tietävät mistä on kyse, olkoon vaikka pelkkä seksi tai rakkaus. Kokeilemalla lopullisesti asia selviää. Ehkä oli jo aikaisemmin ihastunut sinuun ja kesti oman aikansa kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä sinuun.
Olen 16v ja ex on 19v ja sen broidi 16v Ihan sama, päätä itse.
- jhgjhjkh.k
Minä en voi tietää tykkääkö
mutta ainakin hyvin aktiivisesti tuntuu tekevän tuttavuutta.
Ei kai siinä mitään jos tykkäät tyypistä niin kokeile
mutta ehkä on ihan kohteliasta antaa eron laantua ennen kuin rupeat säätämään veljen kanssa.
Voittehan te tavata vkl mutta ehkä ei yöksi kannata. - lkjjlklklklk
velipoika on tietty kehunut kuinka tiukka pillu sinull on ja perssilmä se vasta tiukka on ja haluu päästä koekairaan ne, päästä vaan yökylään ja kun olet täytetty joka reikään kerro se täällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641248Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä1721096- 62904
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67777Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269776- 67756
Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6751Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment181714Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31675- 29658