Keskusteluita Thaimaasta ja mukavia matkakemuksia.

ThaimaaOnParatiisi

En ole koskaan käynyt Thaimaassa, mutta kiinnostusta on lomamatkailla tuohon paratiisiin.

Olen huomannut täälä palstalla päivittäin asioivan henkilön jolla on paljon numeroita ja tietoa, sekä hänen vastaiset henkilöt.
On pallomerihenkilö.
Myös yksi on perehtynyt puuttumaan toisten kirjoitusvirheisiin.

Kuitenkaan yksikään edellä mainitsemistani ei ole kirjoittanut omia POSITIIVISIA matkailukokemuksiaan, tai asuessaan pysyvästi Thaimaassa, myöskään tuosta asumisestaan ole valaissut miellyttävää.

Olisiko mahdollista että aktiivit kirjoittaisi jotain mielenkiintoista kiinnostavaa tänne palstalle esimerkiksi tähän minun aloitukseeni.

13

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielestäni minäkin olen hyvinkin aktiivinen thaimaan palstoilla kirjoittaja. Monien mielestä varmasti liiankin aktiivinen :). Kirjoitan aina rekattuna. Tai siitä asti kun rekkasin tämän nikin. Siten ei tule lähdettyä provoihin mukaan. Tosin joku voi hyvinkin pitää kirjoituksiani provoina koska, tarkoituskin *provosoida* ihmisiä nauttimaan matkoistaan.

Positiivisia kokemuksia on paljonkin. Viime reissulla yksi positiivinen asia liittyy tähän keskustelupalstaankin. Minua nimittäin odotti olut rannalla :) . Vaikka itse matkustin toukokuussa niin eräs suomalainen herrasmies joka oli Thaimaassa maaliskuussa, halusi tarjota minulle oluen kantapaikassani. Kiitos siitä hänelle. Hänen nikkiään en tietenkään voi kertoa. Mut sekin selvinnee jos lukee vuodentakaisia. Miestä en ole koskaan tavannut. Ainoastaan khao lak palstalla keskustellut ja vastaillut. Tosin tiesin että, minua on viesti odottamassa, sisältöä en tiennyt :).

Seuraavastakin Thaimaan matkasta on odotettavissa ikimuistoinen minulle.
      Vielä joutuu hetken odottamaan. Toisaalta odotuskin on hyvää aikaa matkailussa.

Muihin positiivisiin kokemuksiini voi perehtyä lähinnä khao lak palstalla, joskin kritiikkiinkin.

Onko ne sitten mielenkiintoisia tai kiinnostavia, on lukijan vastuulla.

• Kaukoidänturisti

Moi ! Et kertonut sukupuoltasi ? siksi en voi kirjoittaa sinulle oikeestaan kuin thaimaa on paratiisi rantalomailijalle, siellä on maailman parasta ruokaa ! sekä siellä on maailman parhaat discot miehille ! Siellä asuu erittäin rehellinen ja kiitollinen kansa heidän kanssaan tulee aina toimeen.

• ThaimaaOnParatiisi

Jep.

En kertonut sukupuoltani, en ikääni, en seksuaalista suuntautumistani, en kehoni ulkomuotoa, en mahdollisia sairauksiani ja tuon kaiken jätin kertomatta tarkoituksellani välttyä pizzanaama-pallomaha-diabeetes-älä itke-ruperse kirjoituksisilta, sekä idiotismilta että thait ovat huoria jotka tahtovat kanssani naimisiin ja sen jälkeen vievät kaiken varallisuuteni.

Kiitos Sinulle ruuasta ja rannoista, sekä eritoten thaimaalaisten kunnioituksestasi, siinä olet erityisen oikeassa.

Huomaan että tällä keskustelupalstalla ei ole mahdollista saada asianmukaista keskustelua aikaiseksi, ellei ole ongelmainen negatiivinen.

On myös mahdollista että olen varsin kokenut "matkailija", asun thaimaassa, olen aviossa thailadyn kanssa, sekä meillä on yhteinen lapsi joka käy kouluaan thaimaassa, mutta aloitukseni kiinnostuksen puutteen vuoksi nämä seikat jää arvoitukseksi.

• TottaParatiisiOn

M.y.m on Asiallinen, mies yksin matkalla kirjoittaja.

• ChiangMaiOriginal101

Suosittelen sinulle kohteeksi pohjoista, mikäli matkasi tarkoitus ei olisi kaikki tuo mihin tällä palstalla on keskitytty.
      Luonto, kulttuuri, uskonto, ruoka, liikunta / urheilu, ym.
      Googleta Chiang Mai jolloin sinulle aukenee mitä minä suosittelen.

• aimo13

Voisit valita myös Vietnamin,ei niin paljon turisti rysä.Eikä oo joka kadun kulmassa maksulliset tyrkyllä.Majoitustakin löytyisi loma-asunnon puitteissa.
      [email protected]

• vhhjgxhj

Turistirysä ja kadunkulmassa ovat yhdyssanoja. Mainostajalle tiedoksi.

• PilleriäTarpeeseen

Mikä mainostamisessa sinua häiritsee ???

Onko siis pippelin mitat ja alituinen idiotismi parempaa matkailuneuvontaa ?

• tiedoksimainostajalle
        PilleriäTarpeeseen kirjoitti:

Mikä mainostamisessa sinua häiritsee ???

Onko siis pippelin mitat ja alituinen idiotismi parempaa matkailuneuvontaa ?

Palstan ohjeet kieltävät mainostamisen.

• PilleriäSinulle

Kiitos. alankin elämään kaikkien ohjeiden mukaisesti tästä lähtien.

• vähänNumeroita

Hän joka numeromiehen kirjoituksia joita poimii googlesta pitää asiallisina on numeromies itse.

• LekLek1

Thaimaasta löytyy jokaiselle jotain ja helposti.
      Vain reilu 20 km Pattayalta löytyy rauhallista turistivapaata aluetta.
      Jos tykkää maksaa yli 100/euroa vrk siitä että saa olla hotellissa, josta ei tiedä issä maassa on, onnistuu. Jos haluaa matkustaa halvalla ja yöpyä kymmenellä eurolla yö, sekin onnistuu ja kaikki siltä väliltä.
      Logistisista ja taloudellisista syistä oma lomakoti löytyy Sattahipistä; lyhyt matka Pattayalle jos kaipaa säpinää, mutta tarpeeksi kaukana sieltä, että voi olla ja elää rauhassa. Lyhyt matka lentokentältä (alle 2 tuntia) ja huomattavasti etelää edullisempi hintataso. Saarella elämä taas kävis tylsäksi kun pidempään on, mutta Koh Samet ja Koh Sichang on lähellä, sinne voi piipahtaa koska vaan ja Koha Larnille voi tehdä päiväretken. Koh Changikaan ei ole kauhean kaukana.

Löydät sieltä varmasti sen mitä haluat, oli se sitten mitä tahansa!
      Rantoja löytyy, shoppailumahdollisuuksia niin halpaa kuin luksusta löytyy, suurkaupungin sykettä tai maaseudun rauhaa löytyy, historiallisia kohteita löytyy, hemmottelumahdollisuuksia ja aktiivilomailumahdollisuus löytyy
      . Angorin kuningaskunnan raunioita löytyy Thaimaan puolelta, ei tarvitse mennä Angor Watiin ja sinnekin on helppo tehdä retki, jos niin haluaa.
      Thaimaa on helppo, halpa ja turvallinen maa, missä on jokeiselle jotakin.

• ThaimaaOnParatiisi

Kiitos Sinulle ja muutamalle muulle asialliselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      126
      2678
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2157
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1727
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1528
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1298
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1293
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1210
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1065
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      989
    10. 128
      931
    Aihe