Olen polttanut tietokoneella joitakin TV-ohjelmia dvd:ksi. Tiedän, että TV 1:n sivunumero on 451, TV 2:n 452, YleTeeman 453 ja FST:n 771. Tiedättekö muiden kanavien sivunumeroita?
AVA:lla nauhoitettaessa ei tekstitys enää tule video ja audio tiedostojen mukana, pitäisi tietää AVa:n teksityksen sivunumero (näitä tarvitaan ProjectX:llä nauhoitettua ohjelmaa työstäessä poltettavaksi.
Entä maksukanavien sivunumerot?
Tv kanavien tekstityksen sivunumerot
1
2882
Vastaukset 1
- joku.1
Avalla ei käytetä tekstitv-tekstitystä vaan siinä on Dvb-tekstitys kuten Ylen kanavilla, tosin Ylen kanavilla tosiaan myös tekstitv-tekstitys.
No, monilla muilla ilmaiskanavilla kuten Nelonen, Jim, liv, Hero, Tv5, Kutonen, Fox ym. on kiinnipoltetut tekstit.
Maksukanavista C Moren sd-laatuisilla kanavilla suom.tekstisivu on 699, Viasat Film-kanavilla 694, Disney-kanavilla 693. Huomaa että nuo pätee vain kaapeli- ja satelliittivastaanottoon. Antenniverkossa C Moren ja Disneyn tekstit poltetaan kuvaan kiinni lähetysvaiheessa.
Sitten on maksukanavia joissa on Dvb-tekstit, ainakin kanavien hd-versiot.
Kuvaan kiinnipoltettuja tekstejä on Nelosen maksukanavilla.
Toivottavasti tästä on apua ja sivunumerot meni oikein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400