Olemme siskon kanssa menossa Italiaan huhtikuussa ja ensiksi olisi tarkoitus mennä Galatinaan ja sen jälkeen Napoliin. Ajattelimme viettää molemmissa paikoissa pari päivää, joten reissumme pituudeksi tulee 4 päivää. Eniten kiinnostaisi tietää että kuinka Brindisin lentokentältä pääsee Galatinaan? Ja sitten taas, että miten Galatinasta kannattaa mennä Napoliin? Bussilla vai junalla? Muutenkin kaikenlaisia vinkkejä otetaan kiitollisina vastaan, koska olemme ensikertalaisia Italian matkaajia. :)
Galatina/Napoli. Vinkkejä?
3
114
Vastaukset
- 8765
Aika hurjalta tuntuu tuo operaatio neljässä päivässä. Brindisistä pääsee Lecceen junalla, sieltä Galatinaan tarvitaan ilmeisesti bussi. Matkaan menee helposti muutama tunti.
Sitten Galatina - Napoli. Matka vie helposti koko työpäivän, samaten Napoli - Brindisi.
Joku voi tietää nopeampia vaihtoehtoja, mutta itärannikolta Napoliin on pitkä matka.
Jos paluulento on myös Brindisistä, aikaa on neljä päivää, ja auton vuokraaminen ei ole vaihtoehto, jättäisin Napolin pois laskuista. Muuten vietätte neljästä päivästä suunnilleen kolme junassa tai bussissa.
Eli tietämättä aikataulujanne, arvailen:
Päivä 1. Saavutte päivällä Brindisiin, olette illalla perillä Galatinassa.
Päivä 2. Galatina.
Päivä 3. Lähdette aamulla Napoliin, olette illalla perillä.
Päivä 4. Lähdette aamulla Napolista, olette iltapäivällä Brindisissä, ja lento.
Jos päädytte pysymään Pugliassa, tässä muutama vinkki: Lecce, Alberobello, Matera, Altamura, Gargano. - hjub
Jösses!! Se Galatina kirkko on päräyttävä. Siis se maalauskoristelu.
- Puglia
Ainakin tuolla etelässä maan poikittainen liikenne on vähän heikon sorttista. Että onko pakko ottaa ne kohteet eri merien rannoilta? Jos sanon suoraan, niin Apulia on niin kiinnostava paikka, että jääkää sinne koko ajaksi. Bari, Martina Franca, Lecce... Vaikka mitä siellä on. Ihan super paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398