Taas on promilla veressä, enempi kuin poliisi sallii!
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005095157.html
Rekka kännissä
24
572
Vastaukset
- hahhahhahhahhahhahhahha
Ai Virosta, no ei olis uskonu, että kännissä. Voi voi voi, SUURI RAHA VAATII LISÄÄ KAPOTAASIA !!
- voieieii
Ottaakohan se poliisi ihan rekastaki puhallusnäytteen, siis rekka kännissä.
- 730
Kyllä jänpti on näin että henkilökotteroiden kuskit ajavat enemmän kännissä kuin rekkakuskit. Ja tekevät järjettömän paljon itsemurhia ajaessaan yhdistelmän alle.Autoliiton julkaisemassa lehdessä nimeltä moottori voi asian käydä toteamassa. 98% rekan ja henkilöauton onnettomuuksissa on kysymyksessä itsari.
- Minä-Tiedän
Rekkakuskit ovat tosijuoppoja
- Pakullaitsari
Mutta erottavat mopoauton rekasta vaikka kännissä.
- RaskasJyrää
Onnettomuustutkintalautakunnan vuosien mittaiset tilastot osoittavat että joka neljäs kuolonkolari jossa raskas ajoneuvo on osallisena on tämän aiheuttama.
- RekkaKielto
Rekat kielettävä HETI
- TosiAmmattilainen
Ei kielletä =) hehheh
- läpikulkija
RaskasJyrää kirjoitti:
Onnettomuustutkintalautakunnan vuosien mittaiset tilastot osoittavat että joka neljäs kuolonkolari jossa raskas ajoneuvo on osallisena on tämän aiheuttama.
Omantutkimuksen mukaan joka kolarin aiheuttaja on ihminen.
- TutkimusTilastoLuulo
läpikulkija kirjoitti:
Omantutkimuksen mukaan joka kolarin aiheuttaja on ihminen.
Toivottavasti et tutki muita asioita kuin liikennettä sillä sekään ei oikein onnistunut.
- leproo
Joko rekka on selvinny kännistä ja raitistunu
- hyväusko
Ja taas kääntyi suoooooomaalaisten verotulot kohti viroa? yks suomalainen rekkakuski valtion elättinä ja virolainen syö vielä kotimaasta ostamansa eväät oman oölensa kanssa.
- Polliisii
Taas on Pentti juonut kovaa teeetä!
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201707232200281106_u0.shtml - Tuurin-Juoppo
- viruvodka
Vodkaa naukannu maantien tylsyyten!
- Raivo-Raitis
Eihän rekkakuskit juo?
eihän? - MitesOnHäh
Kuinka rekka voi olla kännissä?
- KännissäMolemmat
Olen kuullut että kuorma-auto oli myös kännissä. Oli ollut juomassa rekan kanssa. Hurjaa touhua.
- RekkaKrapulassa
Se on sellainen rekka joka liikkuu tiellä kahtapuolen, ja lopuksi rikkoo 100metriä kaidetta, ja sitten äyräästa alas
- tutki.tilastoja
Humalassa rekalla ajaminen on suhteellisen turvallista. Harvoin kuulee, että humalainen rekkakuski olisi kuollut liikenneonnettomuudessa.
- Apu-Mies
Tämä on rekka
https://www.youtube.com/watch?v=VR0j5JTs614- kurvissa
Juntti sehän on puoliperä, josta sai mandariineja ilmaiseksi, nam nam!
- kurvikashoro
Pallinaamat tehneet liian tiukan kurvin, tuohonkin kohtaan! Ely pellet tutkimaan ja nokka multaan!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1837663Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354883Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262873- 802286
- 921625
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2151544Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171094- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002