Rekka kännissä

Alkometrii

24

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahhahhahhahhahhahhahha

Ai Virosta, no ei olis uskonu, että kännissä. Voi voi voi, SUURI RAHA VAATII LISÄÄ KAPOTAASIA !!

• voieieii

Ottaakohan se poliisi ihan rekastaki puhallusnäytteen, siis rekka kännissä.

• 730

Kyllä jänpti on näin että henkilökotteroiden kuskit ajavat enemmän kännissä kuin rekkakuskit. Ja tekevät järjettömän paljon itsemurhia ajaessaan yhdistelmän alle.Autoliiton julkaisemassa lehdessä nimeltä moottori voi asian käydä toteamassa. 98% rekan ja henkilöauton onnettomuuksissa on kysymyksessä itsari.

• Minä-Tiedän

Rekkakuskit ovat tosijuoppoja

• Pakullaitsari

Mutta erottavat mopoauton rekasta vaikka kännissä.

• RaskasJyrää

Onnettomuustutkintalautakunnan vuosien mittaiset tilastot osoittavat että joka neljäs kuolonkolari jossa raskas ajoneuvo on osallisena on tämän aiheuttama.

• RekkaKielto

Rekat kielettävä HETI

• TosiAmmattilainen

Ei kielletä =) hehheh

• läpikulkija
        RaskasJyrää kirjoitti:

Onnettomuustutkintalautakunnan vuosien mittaiset tilastot osoittavat että joka neljäs kuolonkolari jossa raskas ajoneuvo on osallisena on tämän aiheuttama.

Omantutkimuksen mukaan joka kolarin aiheuttaja on ihminen.

• TutkimusTilastoLuulo
        läpikulkija kirjoitti:

Omantutkimuksen mukaan joka kolarin aiheuttaja on ihminen.

Toivottavasti et tutki muita asioita kuin liikennettä sillä sekään ei oikein onnistunut.

• leproo

Joko rekka on selvinny kännistä ja raitistunu

• hyväusko

Ja taas kääntyi suoooooomaalaisten verotulot kohti viroa? yks suomalainen rekkakuski valtion elättinä ja virolainen syö vielä kotimaasta ostamansa eväät oman oölensa kanssa.

• Polliisii
    • Tuurin-Juoppo
      • viruvodka

Vodkaa naukannu maantien tylsyyten!

• Raivo-Raitis

Eihän rekkakuskit juo?
      eihän?

• MitesOnHäh

Kuinka rekka voi olla kännissä?

• KännissäMolemmat

Olen kuullut että kuorma-auto oli myös kännissä. Oli ollut juomassa rekan kanssa. Hurjaa touhua.

• RekkaKrapulassa

Se on sellainen rekka joka liikkuu tiellä kahtapuolen, ja lopuksi rikkoo 100metriä kaidetta, ja sitten äyräästa alas

• tutki.tilastoja

Humalassa rekalla ajaminen on suhteellisen turvallista. Harvoin kuulee, että humalainen rekkakuski olisi kuollut liikenneonnettomuudessa.

• Apu-Mies
      • kurvissa

Juntti sehän on puoliperä, josta sai mandariineja ilmaiseksi, nam nam!

• kurvikashoro

Pallinaamat tehneet liian tiukan kurvin, tuohonkin kohtaan! Ely pellet tutkimaan ja nokka multaan!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3315
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1321
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1265
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      1028
    5. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1021
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      187
      1006
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      957
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      921
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      900
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      855
    Aihe