Minulla oli aamulla nopea pistos sydämessä. Pistos kesti ehkä yhden sekunnin. Ei ole sen jälkeen tuntunut. Onko vaarallista?
Onko vaarallista??
77557755
7
150
Vastaukset
Mistä tiedät, että se oli juuri sydän, eikä joku muu lihas (esim. rintalihas) tai elin?
Varmaan kuolet.
- kakkelikikkeli
No Sherlock, kaikki me kuollaan.
kakkelikikkeli kirjoitti:
No Sherlock, kaikki me kuollaan.
Hassun hauska nimimerkki sinulla.
- 14v-uros
Minulla käy useinkin niin. Ei se ole vaarallista, se on useimmiten vain ilmaa joka liikkuu hiukan kivuliaasti:)
En usko että on vaarallista. Todennäköisesti ei ole edes mitään sydänperäistä, vaan joku hermo/lihas/rusto/vast.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175720
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04621Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252829- 432631
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452240Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332206Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731737Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141588- 381430
- 1701334