Amsterdamiin!

dummy

Olemme poikaystäväni kanssa miettineet toukokuussa viikonloppureissua Damiin. Osaako kukaan paikan kokenut kertoa millainen on, löytyykö mm. kivoja kauppoja ja millainen hintataso? Osaisiko joku suositella keskustan alueelta edullista hotellia jossa yöpyä? Ei haittaa vaikka olisikin jokin motelli tms vastaava, halpa. Vinkkejä kaivataan, kiitos.

3

980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hollannisti

      tässä joitain esimerkkejä hotelleista:
      http://www.octopustravel.com/Home.jsp;jsessionid=00003XBGmlwaJjYV05Cxpmkq1RB:v53kfcim?currency=EUR&dest=AAMS1&siteid=googlefi&page=SearchHotels.jsp?&country=SF&lang=FI

      http://www.hotels.nl/cgi-bin/searchav.pl?plaats=amsterdam®io=&arrday=05&arrmonth=05&arryear=2005&depday=08&depmonth=05&depyear=2005&numpers=2&stars=¤cy=EUR&lang=nl

      ja yksi parhaista mun mielestä (hinnan saa stekattua check rate):
      http://busopps.com/hotels/aNL.htm

      viimeisin on karuhko sivusto mutta varmasti mahdollisuuksia...ja esim 80 euroo yä kahdelle hotelleja keskustasta

      Hollannista sen verran et jokaisen on joskus käytävä täällä! Hyvää ruokaa saa ihan kahviloiden tapaisista ravintoloista ja näitä kannattaa kokeillakin. Lukuisat etnisemmät ravintolat ja pubit houkuttelee. Kannattaa melkein varata yksi ilta ihan pubille ja toinen ilta sit diskoilulle jos biletystä kaipaa.

      Kauppoja damissa on jopa liiaksikin ja löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä. Tosin kannattaa miettiä heti haluaako ostaa esim jonkun vaatteen ja tehdä se saman tien koska damissa ei välttämättä viikonlopun aikana samaa paikkaa löydä, varsinkin pieniä kauppoja kujien varsilla.

      Ostoksille paras aika on heti aamusta..yllättävän aikaisin menee kaupat kiinni!

      Jos jotain muuta kysyttävää, niin vastailen mielelläni!

      • Zara

        Octobusin hinnat ovat puntina, siksi ne näyttävät niin edullisilta. Olin itse mennä lankaan; erään 3-tähden hotellin 2 hengen huoneen hinta / 4 vrk oli Octobusissa 360, muissa hotellilinkeissä yli 700! Eka hinta on puntia, jälkimmäinen euroja.
        Itse varasin huoneiston (ei hotelli, vaan tavallinen asuintalo), jossa on aamiaistarvikkeet valmiina.
        Kannattaa katsastaa myös 'apartments'-linkkejä tai vaikka asuntolaivalinkkejä, jos ette koe hotelliympäristöä välttämättömäksi.


    • ohoh

      Ja ibis hotelliketjut ovat edullisia ja kohtuu hyviä
      lisäksi voi valita useasta hotellista

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1869
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1835
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1834
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1350
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe