Ajattelin laittaa työhakemuksen kun yritys hakee työntekijää.
Menin katsomaan kuitenkin firman sivuja ensin.
Asiakkaille luvataan kaikenlaista,niinhän kaikki lupaavat toki.
Mutta!
Tarjoamme mm. Kuntosalien siivousta ja henkilökuntamme työsuhde-edun johdosta jokainen työntekijämme on kuntosaliharrastaja, joten kuntosalit ovat jo entuudestaan tuttuja ja kotoisia paikkoja työntekijöillemme.
Eli yrityksen kaikki työntekijät harrastavat kuntoilua.
Lisäksi nuorekkaita,nuoria
Päätin jättää hakematta. Olen kuitenkin jo lähes 40 vuotias.
Kuntoilukin jää lähinnä ulkoiluun :)
Tämä kaikki työntekijät ovat kuntosaliharrastajia,on vähän hämmentävä?
Kopsattu yrityksen mainos sivuilta tämä.
Hups CLEAN4 U Hämmästys
5
163
Vastaukset
- nykyaikasportonfit
Meillä on sama juttu. Mitään laiskoja ja lihavia ei palkata.
- Hahha2
Noh tämähän olisi mainittava työpaikka ilmoituksessa :)
Vaatimukset Urheilullinen sport,nuori/Nuorekas.
Kuntosali harrastus ei kyllä liity kyseiseen työhön,työtaitoon!
Harrastaa voi vaikka mitä,mutta se ei tarkoita samaa kuin ammattitaito!
Mitäs sitten jos se duunari harrastaa kuntosalia,urheilua. Lopettaa vaikka ajanpuutteessa treenaamiset,Kun on kaikki illat töissä.Hän ei siis ole firman luvattu kuntosali harrastaja enään.Työsuhdekko tulisi lopettaa?
Itse nimittäin olen ahkera salilla kävijä,ikääkin löytyy. Mutta nyt en ole päässyt lähes puoleen vuoteen,koska työaika venyy lähes yöhön.- Kaikkihanovat
Poliisien mielestähän kaikki salilla kävijät ovat automaattisesti huumeita nappaavia.
Saavathan poliisitkin itselleen lisää työvuoroja kun saavat jahdata piliisiautolla seuraavat 500 metriä kuvitellun narkin menemistä salille. Ei joudu poliisitkaan kortistoon.
- hammastunutmyos
Hämmästystä herättää että yritys ei kuulu työnantajarekisteriin??? Siis yrittäjä itse harrastaa kuntosalilla käymistä niitä siivootessa. :D
- 49v
Oho eikö kuulu?
No jään todella mielenkiinnolla kuulemaan onko jollain kokemusta firmasta?
Ja onko työntekijät nuoria kuntosalin harrastajia?
Hym: Ehkä heitä palkataan jostain esim:Omniasta,ja hehkutetaan upeilla vip salijäsenyyksillä.Vain siivoat paikan,ja saat mahtavan jäsenyyden loistosalille.
Voi elämä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2166638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442347
- 972184
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321490- 851482
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71325Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881271