Onko sinusta poikaystäväkseni? Olen 13-vuotias ja etsin suunnilleen saman ikäistä. Ei mitään pervoo, ihan vaan semmosta söpöä yhdessäoloa. Olen Kainuun alueelta ja kaukosuhdekin ehkä käy. Olen n. 155cm ja painan 42kg. Jos kiinnostaa nii voit pyytää snapchattii.
Onko poikaystäväksi?
11
295
Vastaukset
Kannattaisi ehkä kertoa luonteesta jotain. Ei kovin moni tyttö ole pelkistä mitoista kiinnostunut.
- Luekunnolla
Oot joko huono trolli tai lukihäiriön omaava trolli
Luekunnolla kirjoitti:
Tässä kerrottiin vain paino, pituus, ja paikkakunta. Olisiko kiinnostuksen kohteet tai harrastukset mitään?
animehomo- kirjoitti:
Tässä kerrottiin vain paino, pituus, ja paikkakunta. Olisiko kiinnostuksen kohteet tai harrastukset mitään?
Niin.
Hetkinen mitä kaukaisuhteessa on pituudella ja painolla väliä?
Toisaalta kysehän on 13vuotiaasta...- Luonteeni
No olen kiltti ja nauran paljon. Olen urheilullinen ja harrastan judoa.
- Tyttö14v
Luonteeni kirjoitti:
No olen kiltti ja nauran paljon. Olen urheilullinen ja harrastan judoa.
Hahhahaha joo joo
- Lukiuhäriö
Luekunnolla kirjoitti:
Jos et lukenu niin henkilö on tyttö ja etsii poikaystävää ei tyttö
Lukiuhäriö kirjoitti:
Jos et lukenu niin henkilö on tyttö ja etsii poikaystävää ei tyttö
Olen pahoillani. Jonkin asteinen lukihäiriö saattaa kyllä olla.
animehomo- kirjoitti:
Olen pahoillani. Jonkin asteinen lukihäiriö saattaa kyllä olla.
Olen sitäpaitsi tottunut poikien tyttöystävä pyyntöihin, se saattoi vaikuttaa asiaan myös.
- Okmoro
Snäp? Oon itekki kainuusta 14v
- Opa03
Tuu juttelee sc opa03 ja oon siis 13
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429515T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332161Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271850- 1361643
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951194Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast91160- 711107
- 92962
- 81889
- 49875