Mitään tylsempää lajia ei ole kuin hiihto. Telkkarin äärestä voi aina poistua tekemään välillä muuta mutta itse kisapaikalla kisan katselu on todella pitkästyttävää. Veikkaan pahaa yleisökatoa Lahden kisoihin. Suomalaiset kun eivät saa tällä kertaa ainuttakaan mitalia.
Kuka katsoo hikihiihtoa?
6
166
Vastaukset
- Ole-Ejnar-Rötjan
Lähes kaikki yksilölajit ovat tylsää saman kuvion toistamista.
Maastohiihdossakin on vain yksi liikesarja, jota sitten toistetaan, toistetaan, toistetaan. Vain kaatumiset tuovat jotain vaihtelua hommaan. Mutta ne ovat valitettavan harvinaisia.
Yhteislähdöt ovat pahimpia. Tyypit hiihtää jonossa. Puoli tuntia... Tunnin... Puolitoista tuntia...
Selostaja spekuloi sillä, yrittääkö joku irtiottoa. Ei yritä. Kiltisti hiihtävät jonossa. Paitsi että joku bulgarialainen hiihtäjä näyttää putoavan vauhdista. Hurjan jännää, joo...
Sitten tullaan maalisuoralle. Joku norjalainen astmapiippu-urheilija paahtaa hulluna kaikkien ohi.
Heja Norge! Olipa taas jännää! - Borgepeäskä
Tottavieköön, ei paljon kiinnosta niin kauan kun nuo norjalaiset astmapotilaat saavat olla päihittämässä (ns.) terveitä urheilijoita. Norja kuuluu samaan doping kööriin Venäjän kanssa. Valitettavasti suomalaisten mitalitili jää hyvin pieneksi.
- Murtomaata
Älykkäät ihmiset katsovat murtomaahiihtoa.
- muistojenketju
Minun himoni alkoi hiihtoa kohtaan jo varhain. Sain ensimmäiset eroottiset lataukset, kun kauniit naiset hiihtivät kilpaa ja Pekka Tiilikainen huusi aivan hurmiossa rako venyy !!! rako venyy !!!!.
- Börjaaleff_Börjaaleff
Sanokaa mitä sanotte mutta Börjaaleff vetää isoimman potin kotiinsa.
- enolerobottii
Väärässä olitte. Lahden MM-hiihdot olivat onnistuneet kaikin puolin. Suomikin sai monta mitalia, 4kpl. Hyvä , kahdeksannet Mm- kisat Lahteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984