Mistä löytää hyvän ja luotettavan välittäjän? Asuntoani tarjotaan myytäväksi alhaisempaan hintaan kuin 3 vuotta sitten. Mielestäni olen lukenut, että asuntojen hinnat ovat nousseet. Välittäjä ehdottaa myyntiä alueen myytyjen asuntojen hintojen pohjalta. Toisin sanoen halvemmalla kuin aikaisemmin. Kaikki välittäjät seuraavat näitä myyntilistoja. Onko bluffia myyjälle, vai mistä on kysymys?
Luotettava välittäjä
maymay2
2
175
Vastaukset
- 332
Missä päin sinulla asunto myytävänä ? Laita yhteystietosi otan sinuun yhteyttä.
- maymay2
On vaikeata laittaa yhteystietonsa julkiseen paikkaan. Olen aikoinaan sopinut Suomi 24:n kanssa, että minulle tulevat vastaukset lähetetään sähköpostiini. Toivottavasti sopimuksemme on vielä voimassa joten voisit yrittää yhteydenottoa sitä kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1603489
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau612735Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.332120- 1301687
- 801583
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831544Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3681472- 971215
- 891125
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951106