Oon 21v ja mulla on yli 80000e pankissa. Ei vanhemmilta saatua, ei varastettua, ei laittomasti tehtyä.
Olenko rikas?
7
210
Vastaukset
Kuitenkin lainattua rahaa pankilta.
- 72472
Kyllä sinulla enemmän taitaa olla kuin useimmilla 21-vuotiailla. Ylipäätään aikuisiin suomalaisiin verrattuna et kuitenkaan rikas ole, sillä suomalaisten keskivarallisuus on yli 100 000 €. Toki yleensä se ei varmaan lainkaan kokonaan pankkitilillä ole.
Jos olet itse tuohon ikään mennessä jo tuon verran saanut kasaan, niin jatka samaan malliin. Muun muassa selvästi aikaistetut eläkepäivät ovat siinä tapauksessa ulottuvillasi, jos haluat... Tämä on nuorten palsta, jossa on suurimmaksi osaksi 12 vuotiaita. Miksi tämä on täällä? Epäilykseni heräsivät.
- nuljake1
Kyselee 37-vuotias mies joka etsii whatsuppiin 12-15-vuotiaita tyttöjä saaliikseen.
- ppapp
vitun ironien tyhmä ex oo 21 vuotias
nuljake1 kirjoitti:
Kyselee 37-vuotias mies joka etsii whatsuppiin 12-15-vuotiaita tyttöjä saaliikseen.
Olen kyllä 20 vuotias, ja viihdyn mieluummin yksin.
- fek
Maailmassa on yli 70 miljoonaa ihmistä joiden omaisuus on yli 1 miljoona USD. Kuulostaa paljolta mutta se on vain 1% koko maailman väestöstä. Olet kuitenkin paljon rikkaampi kuin suurin osa maailman ihmisistä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811508
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall1951136Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431101Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38765- 14700
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30691Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21680- 37673
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .19621Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617