Kurssi nousi 8 %. Vielä saa kyllä halvalla 0,26. On kyllä tappiollinen firma mutta Savo-Solar on saanut projektinsa Tekesin rahoitustuen piiriin. Projekti koskee uudenlaisen aurinkolämpökeräimen kehittämista.7 vuoden puolen miljoonan laina ,osa nolla korolla.Rahoitus on osa valtion cleantech-toimialaa koskevia keihäänkärkihankkeita
SavoSolar sai Tekes rahaa
5
5112
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt saa vielä halvemmalla 0,16€ kun tekee miljoonatkin jo tuhlattu ja edelleen tappiollinen lafka 👍
- Anonyymi
Nyt saa vielä halvemmalla 0,08€ konkka häämöttää,niin tietysti pitää niistä vielä yks kunnon osakeanti,ja sit konkka,ja jotkut tahot ruokkii vieläkin tätä ,voi zjeesus sentään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt saa vielä halvemmalla 0,08€ konkka häämöttää,niin tietysti pitää niistä vielä yks kunnon osakeanti,ja sit konkka,ja jotkut tahot ruokkii vieläkin tätä ,voi zjeesus sentään...
juu on semmonen firma,ihan kuin valtion kassa,sinne voi lapata niin paljon euroja ku jaksaa,ni aina näkyy pohja/lattia,nopee käsi putsaa kaiken,konkaan vaan,kuka hullu ostaa tuon osakkeita,ja vieläpä jotkut pumppaa uutta täppiä firmaan,halooooooo.......
- Anonyymi
Kyllä mun mielestä tämä ilmaston lämpeneminen jo sotii SavoSolariin sijoittamista vastaan! Puhumattakaan johtoportaan alle puolen prosentin sitoutumisesta omaan firmaansa!
Niin ja nythän tarvittas sähköö eikä lämpöö, nehän ei oo veljeksii keskenään!
Kiteytettynä: Sinänsä hyvä tuote väärään aikaan ... - Anonyymi
Nimikin viittaa, että vastuu kaikesta on sijoittajilla ei sawon suringolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799