Poikaystävä - missä iässä?

eloisa008

Hei kaikki, tiedän että tätä on kysytty jo monesti, mutta kuten otsikosta tulee ilmi - mietin sellaista asiaa kun poikaystävä. Minkä ikäisenä? Pitääkö poikaystävän olla saman ikäinen? Miten tiedän, onko hän se oikea? Oikeesti! Auttakaa ja antakaa vinkkejä! Kysyin samaa osoitteesta www.vauva.fi -sivustolta mutta sain vain tosi surkeita kommentteja:( nyt, ihmiset, jos teillä on vinkkejä kertokaa. Auttakaa edes vähän.. No, en tahallani yritä kuulostaa epätoivoiselta. V-A-S-T-A-T-K-A-A

10

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piaKiiranen

Oon itte kokematon, mutta auttaisin mielelläni

• joanna7KL

Kiitti vaan, mutta odotan parempia vastauksia! (Sori jos loukkasin)

• eloisa008

Mitä?! Tarviitko säkin vastauksia tähän juttuun? Mun juttu tää oli... :|

• Osaatko kommentoida?

• ppapp
        animehomo- kirjoitti:

Osaatko kommentoida?

oot vauvva

• ppapp kirjoitti:

oot vauvva

Olin 19 vuotta sitten.

• CP-setä
        ppapp kirjoitti:

oot vauvva

En tiedä miten kukaan pystyy parantua tuommoisesta servauksesta. Kirjoitit sen jopa kolmella v:llä...

• Wvcw

22v.

• Jkng

Voit hommata poikaystävän vaikka viisivuotiaana. Hänen kanssaan ei vaan ole samanlainen suhde kuin aikuisten parisuhteet.
      Ei poikaystävän tarvitse olla samanikäinen mutta tasa-arvoiseen suhteeseen tarvitaan tasa-arvoiset ihmiset ja suurella ikäerolla se harvoin onnistuu.

• tyttö98_

Ei tarvii olla saman ikänen. Mieluiten kyllä suht lähellä omaa ikää nuorena, tyyliin korkeintaan muutamia vuosia vanhempi/nuorempi.
      Ei siinä mitään kiirettä oo alkaa seurustella. Mä en oo koskaan seurustellu ja oon 18v, enkä oo ollenkaa ainoo joka ei tähän ikään mennessä oo seurustellu :)
      Tyyppi on oikee kun tuntee vahvoja tunteita sitä kohtaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      42
      9515
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      2161
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      27
      1850
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      136
      1643
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      195
      1194
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      9
      1160
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1107
    8. 92
      962
    9. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta
      Ikävä
      81
      889
    10. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?