Hei kaikki, tiedän että tätä on kysytty jo monesti, mutta kuten otsikosta tulee ilmi - mietin sellaista asiaa kun poikaystävä. Minkä ikäisenä? Pitääkö poikaystävän olla saman ikäinen? Miten tiedän, onko hän se oikea? Oikeesti! Auttakaa ja antakaa vinkkejä! Kysyin samaa osoitteesta www.vauva.fi -sivustolta mutta sain vain tosi surkeita kommentteja:( nyt, ihmiset, jos teillä on vinkkejä kertokaa. Auttakaa edes vähän.. No, en tahallani yritä kuulostaa epätoivoiselta. V-A-S-T-A-T-K-A-A
Vastaukset 10
- piaKiiranen
Oon itte kokematon, mutta auttaisin mielelläni
- joanna7KL
Kiitti vaan, mutta odotan parempia vastauksia! (Sori jos loukkasin)
- eloisa008
Mitä?! Tarviitko säkin vastauksia tähän juttuun? Mun juttu tää oli... :|
- ppapp
animehomo- kirjoitti:
Osaatko kommentoida?
oot vauvva
ppapp kirjoitti:
oot vauvva
En tiedä miten kukaan pystyy parantua tuommoisesta servauksesta. Kirjoitit sen jopa kolmella v:llä...
- Wvcw
22v.
- Jkng
Voit hommata poikaystävän vaikka viisivuotiaana. Hänen kanssaan ei vaan ole samanlainen suhde kuin aikuisten parisuhteet.
Ei poikaystävän tarvitse olla samanikäinen mutta tasa-arvoiseen suhteeseen tarvitaan tasa-arvoiset ihmiset ja suurella ikäerolla se harvoin onnistuu. - tyttö98_
Ei tarvii olla saman ikänen. Mieluiten kyllä suht lähellä omaa ikää nuorena, tyyliin korkeintaan muutamia vuosia vanhempi/nuorempi.
Ei siinä mitään kiirettä oo alkaa seurustella. Mä en oo koskaan seurustellu ja oon 18v, enkä oo ollenkaa ainoo joka ei tähän ikään mennessä oo seurustellu :)
Tyyppi on oikee kun tuntee vahvoja tunteita sitä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051875
- 60810
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263765- 43724
Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l126679- 44561
- 37544
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste59469- 29459
Martinan naama Seiskan kannessa
Tekstinä: konkurssin karut taustat. Mitähän mahtaa vaikuttaa valmennuksiin, kun porukka lukee kuinka paljon imuroinut it108452