Hei kaikki, tiedän että tätä on kysytty jo monesti, mutta kuten otsikosta tulee ilmi - mietin sellaista asiaa kun poikaystävä. Minkä ikäisenä? Pitääkö poikaystävän olla saman ikäinen? Miten tiedän, onko hän se oikea? Oikeesti! Auttakaa ja antakaa vinkkejä! Kysyin samaa osoitteesta www.vauva.fi -sivustolta mutta sain vain tosi surkeita kommentteja:( nyt, ihmiset, jos teillä on vinkkejä kertokaa. Auttakaa edes vähän.. No, en tahallani yritä kuulostaa epätoivoiselta. V-A-S-T-A-T-K-A-A
Poikaystävä - missä iässä?
10
412
Vastaukset
- piaKiiranen
Oon itte kokematon, mutta auttaisin mielelläni
- joanna7KL
Kiitti vaan, mutta odotan parempia vastauksia! (Sori jos loukkasin)
- eloisa008
Mitä?! Tarviitko säkin vastauksia tähän juttuun? Mun juttu tää oli... :|
- ppapp
animehomo- kirjoitti:
Osaatko kommentoida?
oot vauvva
ppapp kirjoitti:
oot vauvva
En tiedä miten kukaan pystyy parantua tuommoisesta servauksesta. Kirjoitit sen jopa kolmella v:llä...
- Wvcw
22v.
- Jkng
Voit hommata poikaystävän vaikka viisivuotiaana. Hänen kanssaan ei vaan ole samanlainen suhde kuin aikuisten parisuhteet.
Ei poikaystävän tarvitse olla samanikäinen mutta tasa-arvoiseen suhteeseen tarvitaan tasa-arvoiset ihmiset ja suurella ikäerolla se harvoin onnistuu. - tyttö98_
Ei tarvii olla saman ikänen. Mieluiten kyllä suht lähellä omaa ikää nuorena, tyyliin korkeintaan muutamia vuosia vanhempi/nuorempi.
Ei siinä mitään kiirettä oo alkaa seurustella. Mä en oo koskaan seurustellu ja oon 18v, enkä oo ollenkaa ainoo joka ei tähän ikään mennessä oo seurustellu :)
Tyyppi on oikee kun tuntee vahvoja tunteita sitä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310153T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332511Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291928- 1361703
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1971229Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast121205- 711137
- 92982
- 50931
- 82914