Hei kaikki, tiedän että tätä on kysytty jo monesti, mutta kuten otsikosta tulee ilmi - mietin sellaista asiaa kun poikaystävä. Minkä ikäisenä? Pitääkö poikaystävän olla saman ikäinen? Miten tiedän, onko hän se oikea? Oikeesti! Auttakaa ja antakaa vinkkejä! Kysyin samaa osoitteesta www.vauva.fi -sivustolta mutta sain vain tosi surkeita kommentteja:( nyt, ihmiset, jos teillä on vinkkejä kertokaa. Auttakaa edes vähän.. No, en tahallani yritä kuulostaa epätoivoiselta. V-A-S-T-A-T-K-A-A
Poikaystävä - missä iässä?
10
447
Vastaukset
- piaKiiranen
Oon itte kokematon, mutta auttaisin mielelläni
- joanna7KL
Kiitti vaan, mutta odotan parempia vastauksia! (Sori jos loukkasin)
- eloisa008
Mitä?! Tarviitko säkin vastauksia tähän juttuun? Mun juttu tää oli... :|
- ppapp
animehomo- kirjoitti:
Osaatko kommentoida?
oot vauvva
ppapp kirjoitti:
oot vauvva
En tiedä miten kukaan pystyy parantua tuommoisesta servauksesta. Kirjoitit sen jopa kolmella v:llä...
- Wvcw
22v.
- Jkng
Voit hommata poikaystävän vaikka viisivuotiaana. Hänen kanssaan ei vaan ole samanlainen suhde kuin aikuisten parisuhteet.
Ei poikaystävän tarvitse olla samanikäinen mutta tasa-arvoiseen suhteeseen tarvitaan tasa-arvoiset ihmiset ja suurella ikäerolla se harvoin onnistuu. - tyttö98_
Ei tarvii olla saman ikänen. Mieluiten kyllä suht lähellä omaa ikää nuorena, tyyliin korkeintaan muutamia vuosia vanhempi/nuorempi.
Ei siinä mitään kiirettä oo alkaa seurustella. Mä en oo koskaan seurustellu ja oon 18v, enkä oo ollenkaa ainoo joka ei tähän ikään mennessä oo seurustellu :)
Tyyppi on oikee kun tuntee vahvoja tunteita sitä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4028701Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683061- 161463
- 741056
- 761038
- 27995
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62950- 55933
- 65890
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73874