Hei!
Kertokaa onko Dubaissa mitkä rannat auki? Etsin tietoa,mutta en löytänyt..
Myöskin kokemukset Al Manar Grand hotellista olisivat tervetulleita.
Viikon päästä matkaan
10
354
Vastaukset
- Matkahessu
Burj al arabin vierestä löytyy ranta ja dubai marinan luona olevalla the walkilla on varmaankin paras ranta
- Uimaribo
Jumeirah Beach park ja open beach (Dubai zoon lähellä) ovat maan tasalla eli eivät käytössä. Harmi, sillä Jumeirah Beach park oli mielestäni paras ranta. Muut rannat käytössä.
- Christmasindubai
Leijaranta ja sen lähialueet rauhallisempia kuin Dubai Marina. Ei oo tosin palveluita samalla tavalla mutta ei ihmisiäkään.
- Heleena-Kaisla
Kiitos vastauksista,nyt tiedän minne suunnata rantalomaa viettämään.
Jos vielä jollakin olisi omakohtaista kokemusta Al Manar Grand hotellista,niin kiva olisi kuulla.. - Jäätynyt
Taitaa olla Arabiemiiraateissa talvi, ainakin viime viikolla ei ollut todellakaan rantakelejä(vettä satoi joka päivä). Jos rantalomaa meinaa niin vielä olodettava pari kuukautta.
- Uimaribo
Vesisade on harvinaista, joten ei sada montaa päivää. Jos viime viikolla on satanut niin seuraavaan sateeseen voi mennä aikaa paljon. Eikä kesäkelejä tarvitse odottaa noin kauaa. Nytkin lämpötilat yli 20, auringossa enemmän. Olin tammikuussa (kylmimpiä kuukausia yleensä) ja silloinkin oli rantakelit.
Katso Kite beachin (leijaranta) livekuvaa, yläreunasta näkee myös lämpötilan. Huomioi, että kello on Dubaissa 2 tuntia enemmän kuin Suomessa.
http://www.windcam.com/webcam
Mukavaa matkaa. Ai niin, tuo hotellisi: olen ollut sen lähellä monissakin hotelleissa. Tuohan ollut vuosia Aurinkomatkoilla, ennen nimi oli Belvedere Court. Ikkunat likaiset, joten niistä ei näy läpi mutta muuten varmaankin ok. Hyvällä paikalla: lyhyt matka metrolle (metrolla pääsee nähtävyyksille) ja ostarille ja muihin kauppoihin, lähellä myös hyvä Spinneys ruokakauppa.
Hotellilta pääset Al Mamzar Beach Parkiin (iso vihreä ranta-alue grilli- ja leikkipaikkoineen): metrolla Unionille, siitä bussilla C28 suoraan Mamzarin (päätepysäkki) portille. Sisään 5 dirhamia. Metro bussimatka tuonne yht 5 dirhamia/suunta. Jos menee viimeisimpään poukamaan niin saa olla melkeimpä yksikseen kun muut jää lähempiin. - rouli
Olin siellä kolme vuotta sitten. Siisti hotelli, ei ötököitä.
hyvä varustetaso huoneessa. pyykinpesuk. mikro hella jne.
suosittelen.
Jos miinuksia haetaan, niin vastapäätä oli kerrostalo, joten ei valoisat huoneet.
hyvä ruokakauppa lähellä ja eto myös.
ravintoloita ja muita kauppoja myös pienen kävelymatkan päässä sekä suuri ostoskeskus.
Rannallekin kiva kävelymatka jossa silloin oli kojuissa myyjiä, kenkiä esim. tosi halvalla. - Yykaaakooo
Uimarannalle ei kysyjän hotellista ole kävelymatkaa! Greekin rannalle kangas soukin luo kyllä jaksaa kävellä, muu greekin ranta Bur Dubain puolella on rakennustyömaata.
Hotellista kannattaa pyytää huone Kuwait Streetin puolelle niin saa näkymät Burj Khalifalle. - Meduus
Varokaa meduusoja. Niitä ei aiempina vuosina ole juuri ollut, mutta nykyään on, kysyin tästä uimavavojalta kun rannalla oli varoituskyltti, että onko ollut monta vahinkoa, niin vastaus oli liian monta, aivan liian monta.
- Polttaaikävästi
Olen sitä mieltä että meduusat ovat tulleet Dubain rannoille sen jälkeen kun tekosaaria (World, Palms) on tehty. Ei niitä ollut aiemmin ja olen käynyt siellä monta kymmentä kertaa 15 vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579157Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123619Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292877Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht832241Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142060Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641847Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu691089