Otetaan kokemuksia vastaan. Miten olette toipuneet leikkauksesta, onko kovat kivut? Kaiken mahdollisen haluaisin kuulla.
Itse olen 31 vuotias ja todella pahat vaivasenluut mitkä viimeisen vuoden aikana pahentunut ja alkanut vaivaamaan, nämä meillä perinnölliset.... kävin lääkärissä viime vkolla, halusi ne kuvauttaa ensin ja tuomio tuli eilen. Lekuri laittoi lähetteen nyt sitten leikkaus jonoon. Pelkään jo valmiiksi kun serkullani meni aikoinaan se pieleen.
Vaivasenluun leikkaus kokemuksia
2
270
Vastaukset
- themummu
Itse leikkuutin 03/16 ja 10/16 molemmat jalkani. Kyseessä oli luudutusleikkaus, sillä nivelrikkoa oli paljon. Sairauslomaa molemmista 2 kk. Molemmat varpaat luutuivat 6 viikossa. Keppejä käytin vain muutaman päivän, Pirka-kenkää reilut 6 viikkoa ohjeen mukaan. Maaliskuussa en kipulääkkeitä tarvinnut lainkaan, mutta lokakuussa jouduin syömään muutaman Panacodin ja Burana kuusisatasen, sillä tuli haavatulehdus hoitajan huolimattomuuden takia. Turvotusta oli molemmissa jaloissa melko pitkään. Nyt jalkani kuin uudet! En enää edes "muista" leikkauksia. Nautin lenkkeilystä ja ihan tavallisesta kävelystä uusilla, hyvälestisillä kengilläni, joita olen hommannut monta paria. :) Ikää 60.
- jalkakunnossa
Minulla meni myös hyvin leikkaus ja toipuminen. Mulla oli vaan toisessa jalassa vaivasenluut ja en ollut kovia kipuja, muutaman päivän (alle viikon) käytin kipulääkkeitä ja kenkää pidettiin useita viikkoja ja 2kk sairauslomaa, joka oli riittävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931638
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1221509Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras751343- 301252
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1181060Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422991Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46978- 21950
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66838- 46763