Otetaan kokemuksia vastaan. Miten olette toipuneet leikkauksesta, onko kovat kivut? Kaiken mahdollisen haluaisin kuulla.
Itse olen 31 vuotias ja todella pahat vaivasenluut mitkä viimeisen vuoden aikana pahentunut ja alkanut vaivaamaan, nämä meillä perinnölliset.... kävin lääkärissä viime vkolla, halusi ne kuvauttaa ensin ja tuomio tuli eilen. Lekuri laittoi lähetteen nyt sitten leikkaus jonoon. Pelkään jo valmiiksi kun serkullani meni aikoinaan se pieleen.
Vaivasenluun leikkaus kokemuksia
2
132
Vastaukset
- themummu
Itse leikkuutin 03/16 ja 10/16 molemmat jalkani. Kyseessä oli luudutusleikkaus, sillä nivelrikkoa oli paljon. Sairauslomaa molemmista 2 kk. Molemmat varpaat luutuivat 6 viikossa. Keppejä käytin vain muutaman päivän, Pirka-kenkää reilut 6 viikkoa ohjeen mukaan. Maaliskuussa en kipulääkkeitä tarvinnut lainkaan, mutta lokakuussa jouduin syömään muutaman Panacodin ja Burana kuusisatasen, sillä tuli haavatulehdus hoitajan huolimattomuuden takia. Turvotusta oli molemmissa jaloissa melko pitkään. Nyt jalkani kuin uudet! En enää edes "muista" leikkauksia. Nautin lenkkeilystä ja ihan tavallisesta kävelystä uusilla, hyvälestisillä kengilläni, joita olen hommannut monta paria. :) Ikää 60.
- jalkakunnossa
Minulla meni myös hyvin leikkaus ja toipuminen. Mulla oli vaan toisessa jalassa vaivasenluut ja en ollut kovia kipuja, muutaman päivän (alle viikon) käytin kipulääkkeitä ja kenkää pidettiin useita viikkoja ja 2kk sairauslomaa, joka oli riittävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846