Pari vuotta vanha leffa tuli mtv kuukausi sitten, muttei enää netin katsomossa.
Kesäleiri oli Turun saaristossa ja ohjaaja oli homo, joka varasti leirin rahat.
Lestadiolaistyttö tuli vahingossa mutta pihtasi.
Saunaan pakotettiin alasti.
Tytöt lesboili öisin.
Seksi oli leirillä pääasia.
Kuka näki Protuleiristä leffan Viikossa aikuiseksi
3
235
Vastaukset
Parempi kuin rippileiri.
- Mitätapahtuprotulaivalla
Oliko turun saaristossa leireillä ohjaajana häärinyt homo oikeasti nimeltään vanha Erkki?
- Japp3rvokki
Tuon aikuisprotuleirien innoittaman fiktiivisen teoksen odotettiin vetävän lisää väkeä aikuisprotuleireille, mutta ei se mitään rynnistystä aiheuttanut. Hyvä sauma muistuttaa lukijoita, että jos tulee ohitettua varsinainen leiri-ikä 14-15 vuotta, niin aina voi mennä sennuleirille 19-vuotiaaksi asti ja sitä vanhempana aikuisleirille ilman yläikärajaa. Aikuisleiri kestää vähemmän aikaa ja maksaa enemmän kuin nuorisoleiri. Moni vanhempi menee sinne protun käyneiden lastensa yllytyksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948201
- 403942
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html351282Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321132Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121030Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797