Mihin tilat riittävät

Ostaja?

Mihinkäs kaikkeen nuo Zafiran tilat riittävät, jos ajatellaan, että matkaan on lähdössä 2 aikuista ja 2turvaistuimissa selkä menosuuntaan istuvaa muksua? Mahtuuko toisen lapsen tuoli (korostan siis, että selkä menosuuntaan) 188-senttisen kuskin taakse? Entä kun lastenvaunut taitellaan sinne peräkonttiin, niin mitä muuta sinne mahtuu vai mahtuuko mitään? Aivan huippua olis, jos ne vaunut menis peräkonttiin pitkittäin eli olisivat auton kanssa samoin päin. Onnistuuko?
7 henkeä meillä tuskin olisi koskaan kyydissä, joten niitä takimmaisia penkkejä en tarvitsisi - ovatko ne kuitenkin aina mukana jotenkin lattian alle taiteltuna vai otetaanko ne irti?
Ostaisitko itse esim. vuodelta 2000 olevan 1,6-litraisen, alle 100 000 ajetun Zafiran, jos sillä ei ole tarkoitus ajaa kilpaa, vaan siirtää perhettä paikasta toiseen?

6

1504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • remuna

      taitellaan lattian alle.

    • Kakakakak

      Ainakin luulisin. Ota auto pariks päiväks koeajoon ja kokeile ;). Penkit on aina mukana lattiaan piiloteetuna. Jos tarve tulee ne nousee sieltä yhdellä kädenliikkeellä. 1,6 on mun mielestä liian pieni Zafiraan. 1,8 mieluummin, ilmastoinnila tottakai.

    • Jussi

      Tuohon kysymykseesi en osaa vastata, omat lapset jo turvaistuin-iän ohittaneet. Tiloista sen verran, että meidän neljän hengen perheellä suksiboxia ei ole vielä tarvinut hankkia, kaikki on mahtunut lomareissuillakin mukaan (ainakin toistaiseksi).

      Zafirassa on erinomaista nuo vakiona mukana kulkevat lisäpenkit, joilla hetkessä auto muuttuu 7-paikkaiseksi. Yllättävän usein oman perheen lisäksi on kyydissä henkilöitä, jolloin 5 paikkaa ei enää riitä. Ja 6-paikkaisena matkatavaroillekin on vielä mukavasti tilaa.

    • jamppa vaan

      ota zafira pitemmäksi aikaa koeajolle.Jos uutta kysyt antavat varmasti.Sitten vaan penkkirivejä taittelemaan ja lastenistuimia sovittelemaan.Mulla oli zafira, niitä ekoja.Kyseisissä kärryssä oli hieman kovahko selkänoja ja sen alaosan muotoilu painoi tosi ikävästi ristiselkääni.En tiedä miten noissa uusimmissa. Ajoasento on kaikissa tilaihmeissä vähän kökkö mun mielestä.Mä tykkään makaavammasta , en niinkään pilkkijakkara kyykkimisestä. Zafira oli luetettavampi kuin nykyinen C vectrani, ilmeisesti Zafirassa ei ollut väylätekniikkaa. Vectra C:n sähköjärjestelmät oikuttelee, Zafirassa ei ollut ikinä mitään vikaa, 240 tkm sellaisella ajoin.

    • zafira 18i elegance -01 90tkm!

      2 x Renkaat, Lukkiutumattomat ABS-jarrut, Käynnistyksenestojärjestelmä, Ajotietokone, Multi Info -näyttö, Radio/CD-soitin kuudella kaiuttimella, Huoltokirja, Ilmastointi, Kauko-ohjattu keskuslukitus, Lohkolämmitin,Musta metalliväri, Sähköhydraulinen ohjaustehostin, Sähkötoimiset etuikkunat, Sähkötoimiset takaikkunat, Sävylasit, Erikostummennetut lasit takaosassa, Täysikokoinen turvatyyny kuljettajalle ja etumatkustajalle, Elektroninen vakionopeudensäädin. HP:18500€ Tarjouksia ja kyselyjä otetaan vastaan [email protected] löytyy myös kuvia. Vaihto mv6!

    • 192 cm

      kyllä mahtuu turva istuin taakse. takapenkkiä pystyy myös liikuttamaan pituus suunnassa kummeniä senttjä. takakonttiin mahtuu vaunut (emmaljunga) poikittain, eikä tarvii koota jos on laiska. olen erittäin tyytyväinen niin tiloihin kuin autoonkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5778
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3535
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1576
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1378
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe