Olen ollut jo 2 vuotta täysin rakastunut itseäni paljon vanhempaan naiseen. Olen jo kerran tunnustanut hänelle noin vuosi sitten tunteeni, mutta hän torjui minut. Olen harkinnut itsemurhaa lähiaikoina, koska en pääse tunteista eroon. En kestä tätä, haluan hänet itselleni.. Se ei ole eikä tule olemaan ikinä mahdollista. Vaikka tiedostan ettei meistä paria tule niin nämä tunteet ovat ja pysyvät vain. Haluan nämä tunteet pois.
Tämä tunne tappaa minut
5
261
Vastaukset
- Kauhiaa
Et todellakaan harkitsekkaan mitään tollasta typerää! Sun pitää poistaa kaikki tiedot tästä naisesta, puhelinnumerosta lähtien ( ellet oo vielä sitä siis tehnyt) ja ooks sä jutellu sun tunteista ja ongelmasta kenellekkään? Onko sulla jotain läheistä, luotettavaa? Et saa jäädä yksin ja kamppailla yksin sun tunteiden kanssa. Mene vaikka terapiaan, kyllä sä varmasti pääset tästä vielä yli. Tuntuu varmaan tosi raskaalta, mutta sun pitää vaan yrittää mennä eteenpäin sun elämässä kaikessa rauhassa. Pura sun vihaa ja kiukkua jotenkin terveellä tavalla! Elämässä tulee aina vastoinkäymisiä, joillekki isompia kuin toisille, mut kyllä niistä ajan kanssa pääsee yli jos on vaan niin päättäny! Pyydä oikeesti apua, kyllä sua joku kuuntelee. Sun pitää päästä tosta pakkomielteestä eroon, jonka sä varmasti itsekkin ymmärrät. Voi kunpa osaisin auttaa sua enemmän, koita jaksaa, etsi joku toinen nainen itelles. Vietä aikaa ystävien kanssa ja voi luoja kun tää on niin monimutkasta, ei oo todellakaan helppoa!! :(
Ei tää varsinaisesti oo pakkomielle.... Olin jo kerran melkein päässy yli, mutta hän nosti tunteet taas pintaan. Hän antoi toivoa käytöksellään, että joskus voisi olla mahdollista. Minkä hiton takia hän antoi mun sitten rakastua? Miksi hän leikki tunteillani? Ei voi käsittää. Olen tosiaan 17v tyttö, jolla on muutenkin masennusta ja hankalaa elämässä eikä yhtään kavereita.
Lopeta tunteesi. Älä tunne enää mitään. Voit sitten vaikka ruveta palkkamurhaajaksi, siitä saa mukavasti rahaa.
- Säootluuseri
Olet kyllä luuseri
- Kauhiaa
Älä enää anna sen päästä sun lähelle. En osaa sanoa, harvinaisen hirvee tyyppi!!! Ja no hyvä, että ei oo kuitenkaan pakkomielle.. ja hienoo kuulla, että olit melkein jo päässyt yli siitä. Se antaa toivoa, että se on vielä mahdollista, siis päästä yli. Suututtaa tollaset ihmiset, ketkä vaan leikkii ja käyttää hyväks toisten tunteita. Tosta masennuksesta, ootko sä siihen saanut apua? Lääkkeitä, terapiaa? Onks sulla vaikee masennus? Entä onko sulla sitten muita läheisiä? Vanhemmat kenties, tai muita sukulaisia? Ois tärkeetä puhua. Älä pakahduta sun tunteita, sulla on lupa tuntea kaikkia tunteita, anna itelles aikaa. Ja niin epäreilua, että sulla ei oo kavereita kaiken tälläsen paskan lisäks. Mä kyl tiedän miltä susta tuntuu, siis sen kavereiden puuttumisen osalta. Mä oon aika yksinäinen, eikä oo mullakaan vapaa-ajalle ystäviä, eikä sellasta hyvää ystävää mitä todella kaipaan. Ja muista käsitellä sun tunteen mitä koet ja terveellä tavalla, ei viiltelemällä tai muullakaan tollasella tyhmällä. Ne ei edes auta sua oikeesti yhtään mitenkään. ( en siis sano, että sä välttämättä viiltelet, mutta halusin nostaa sen esimerkkinä huonosta tavasta purkaa pahaa oloa.) Mä niin toivon, että elämä puhaltais sunkin suuntaan hyvää. Harrastaks sä mitään? Sun koulussakaan ei oo ketään? Entä pystyisiks netin kautta tutustumaan uusiin ihmisiin? Jos tän jutun jälkeen, mitä nyt käyt läpi niin tuntuu, että et oikeen pysty luottamaan uusiin ihmisiin niin kiirettä uusiin ihmissuhteisiin ei ole, ota ihan rauhallisesti ja etene siihen tahtiin mikä itestä tuntuu hyvältä. Tee jotain itelle mielekästä. Jos et harrasta mitään, niin entä jos alottaisit jonkun? Jos se veisi vähän ajatuksia muualle ja jos siellä sattuisisit tutustumaan johonkin ja saisit ystävän. Mutta kuitenkin tsemppiä oikein paljon!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun4310063T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332481Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo291918- 1361703
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951224Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast111194- 711137
- 92972
- 49920
- 82914