siis ne lyö mua melkei joka päivä siitä asti kun muistan koska ne halus tytön pojan sijasta ja itken joka päivä ja nyt päätän ottaa yhteyttä jonnekkin kertokaa minne kiitos
äiti ja isä lyö
4
473
Vastaukset
- YEIHBOI
Oot hauska. huomaa että oot trolli nimen perusteella.
Ota yhteyttä poliisiin tai alueesi sosiaalipäivystykseen. Jos väkivallan uhka on akuutti, niin soita hätänumeroon.
- 112onlähellä
Kerro koulussa opettajalle ongelmistasi tai kavereille saat apua ongelmiisi. ja tietysti 112 on hyvä jos avun tarve akuutti kuten edellinen kertoi. Uskon et jos kerrot parhaalle kaverille niin hän auttaa jos et muuten uskalla opelle kertoo tai poliisille, Siis muista sanoa kaverillesi et tarvitset nyt heti apua.
Hei, Voit soittaa Lasten- ja nuorten puhelimeen p.116 111 siellä voit keskustella halutessasi nimettömänä ja heillä on vaitiolovelvollisuus. On tärkeää että haet apua mahdollisimman pian. Tässä osoite heidän sivulle http://www.mll.fi/nuortennetti/info/lasten_ja_nuorten_puhelin_ja_net/
Pipsa
NettiSaapas
Helsnki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779