Itse näin valtavan keltaisen mollukan taivaalla, ulkona.
Luulen yhä, että se on näköharha?
Kirkaskin se on, että jouduin laittamaan tummennetut lasit.
Onkohan maapallolle hyökätty ulkoavaruuden voimin.
Näkyykö täällä näkyjä?
6
117
Vastaukset 6
Sitä kutsutaan auringoksi.
- Humal-noidi
Oho!
Minusta se näytti läheisen rakennustyömaan valtavalta valaisimelta. Mutta ehkä se ei ollutkaan. Kun oli niin korkealla.
- AurinkoEnergia
Ei ole! Viime vuonna se oli jopa aiemmin näkyvissä. Pidän kirjaa siitä.
Katsoin / vertasin juuri viimevuotisia tilastoja, ja jo parinviikon kuluttua tulee yli puolet tarvitsemastani energiasta auringosta ;)
Elikkä mökkini lämpiää sillä keltaisella mollukalla paremmin, tosin saan energia jopa sateellakin, mutta ei niin paljoa kun kirkkaalla ilmalla.
Sisälämpötila on nyt 22 °C Ulkolämpötila -3,0 °C Aamulla oli -8,5 °C - Siilimuorikka3
Sininen taivas ja keltainen mollukka taivaalla. -12 astetta pakkasta, ei mollukka vielä lämmitä.
- Pulp-fictio
Täällä mollukka lämmittää.
Muistan aikoinaan Lauttasaaressa kulki pikkuruinen mummeli 70-luvulla mustissa vaatteissa mustan sateenvarjon kanssa; pelkäsi jotain säteilyä?
Lauttasaaressa oli kiva disco - oliko se Tom-Tom vai Pam-Pam?
No eipäs ole UV-arvojakaan tullut tsekattua eli kannattaako pallinaama suunnata aurinkoon vielä. - Siilimuorikka3
Pulp-fictio kirjoitti:
Täällä mollukka lämmittää.
Muistan aikoinaan Lauttasaaressa kulki pikkuruinen mummeli 70-luvulla mustissa vaatteissa mustan sateenvarjon kanssa; pelkäsi jotain säteilyä?
Lauttasaaressa oli kiva disco - oliko se Tom-Tom vai Pam-Pam?
No eipäs ole UV-arvojakaan tullut tsekattua eli kannattaako pallinaama suunnata aurinkoon vielä.Sellaiset voiteet nassuun joissa on hyvät uv-suojat. Ja aurinkolasit silmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta331482- 72932
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil290819Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste74744Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii258710- 69684
Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O43640- 32579
- 72564
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty51554