Olisin kysynyt kasvoista luomen poistoa. Suomessa sen tekee ihotautilääkäri ja on aika
kallis. Entä Tallinnassa, onko kellään kokemuksia missä tehdään?
Luomen poisto kasvoista
11
2689
Vastaukset
- olet.inhokki
Miksi olet täällä matkailupalstalla kyselemässä kaiken maailman sairauksistasi.
- juoppo2
Se luomi on pikantti mauste kasvossasi, vai onko luomessa karvoja?
- HalvinOnParas
Mene ryssän puolelle.
Puolikas hinta ja saat takuulapunkin jos tulee ongelmia myöhemmin.- faso.burkina
Sikäläinen potilasvahinkolautakunta antaa nyrkistä näissä asioissa. Mihin paikkaan se luomi pitäisi siirtää? Kauneus on katsojan silmissä.
- juoppo2
Minä voin tehdä sen takapihalla Swss linkkarillani. Siinä on pienet leikkurit. Liivalaija 52.
- juoppo2
Itse asiassa onhan Tallinnassa näitä klinikoita. Kliininen pieni raapaisu vain, mutta jos saat komplikaatioita, niin homma pitää käyttää tarkistuksessa Suomessa. Eli kuluja saattaa tulla enemmänkin.
- klinikkas
juoppo2 kirjoitti:
Itse asiassa onhan Tallinnassa näitä klinikoita. Kliininen pieni raapaisu vain, mutta jos saat komplikaatioita, niin homma pitää käyttää tarkistuksessa Suomessa. Eli kuluja saattaa tulla enemmänkin.
Hoitaja-lääkäri-yksityisyrittäjä pystyy tekemään hinnat alkaen leikkauksen aika edullisesti, ei edes turhia hanskakuluja.
- ehdot-tomasti
klinikkas kirjoitti:
Hoitaja-lääkäri-yksityisyrittäjä pystyy tekemään hinnat alkaen leikkauksen aika edullisesti, ei edes turhia hanskakuluja.
Ehdottomasti voi suositella
- juoppo2
Lumen voi poistaa kasvoista kaapimalla tai hiustenkuivaajalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276