Olisin kysynyt kasvoista luomen poistoa. Suomessa sen tekee ihotautilääkäri ja on aika
kallis. Entä Tallinnassa, onko kellään kokemuksia missä tehdään?
Luomen poisto kasvoista
11
2795
Vastaukset
- olet.inhokki
Miksi olet täällä matkailupalstalla kyselemässä kaiken maailman sairauksistasi.
- juoppo2
Se luomi on pikantti mauste kasvossasi, vai onko luomessa karvoja?
- HalvinOnParas
Mene ryssän puolelle.
Puolikas hinta ja saat takuulapunkin jos tulee ongelmia myöhemmin.- faso.burkina
Sikäläinen potilasvahinkolautakunta antaa nyrkistä näissä asioissa. Mihin paikkaan se luomi pitäisi siirtää? Kauneus on katsojan silmissä.
- juoppo2
Minä voin tehdä sen takapihalla Swss linkkarillani. Siinä on pienet leikkurit. Liivalaija 52.
- juoppo2
Itse asiassa onhan Tallinnassa näitä klinikoita. Kliininen pieni raapaisu vain, mutta jos saat komplikaatioita, niin homma pitää käyttää tarkistuksessa Suomessa. Eli kuluja saattaa tulla enemmänkin.
- klinikkas
juoppo2 kirjoitti:
Itse asiassa onhan Tallinnassa näitä klinikoita. Kliininen pieni raapaisu vain, mutta jos saat komplikaatioita, niin homma pitää käyttää tarkistuksessa Suomessa. Eli kuluja saattaa tulla enemmänkin.
Hoitaja-lääkäri-yksityisyrittäjä pystyy tekemään hinnat alkaen leikkauksen aika edullisesti, ei edes turhia hanskakuluja.
- ehdot-tomasti
klinikkas kirjoitti:
Hoitaja-lääkäri-yksityisyrittäjä pystyy tekemään hinnat alkaen leikkauksen aika edullisesti, ei edes turhia hanskakuluja.
Ehdottomasti voi suositella
- juoppo2
Lumen voi poistaa kasvoista kaapimalla tai hiustenkuivaajalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on14052- 453933
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai803271Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist303055Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1632811En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛142787- 252349
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42140Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141778Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231707