Pattayalla on miehen hyvä olla...

Pallomeritieto22222

Kun katsoi tätäkin juttua tässä niin en kerro mitä ajattelin.
Nuorena kun olisi jo taitanut Pattayalle... niin homma olisi ihan aurinkoinen.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005096110.html

Sitten on näitä murhia ja tappoja... Niiltäkin olisi vältytty jos ihmiset ymmärtäisi,
että elämä ei ole yksin kolhoosissa ja eivät eivät tajua, että elämä on mukavaa vaikka Pattayalla... Hua hinissä ei ole niinkään kivaa...

11

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellineoon

      Oppirahat pitää aina maksaa.

      Itsekin tajusin vaihtaa kotimaiset naiset thaimaalaisiin vasta useiden suhteiden ja yhden avioliiton jälkeen.

      Mutta en oo katunut, nyt oon vapaa ja onnellinen ja nautin rennosta yhdessäolosta thaimaan neitojen kanssa.

      Kieltämättä joskus harmittaa etten viisastunut jo aiemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

      • ThainAviomiesOriginal10

        Jep.
        Kansakoulussa opiskeltiin Siamilaisista ja tuolloin olisi pitänyt jo ostaa pelkkä menolippu, mutta ostin sen vasta vuosikymmenien kuluttua.


    • Sooon

      Aluksi, onneksi olkoon eukon entiselle miehelle että pääsit eukosta eroon. Sitten eukon uudelle miehelle, että onnea vaan, sitä tosiaan tarvitset, sait mustan pekan käteen, mutta jos tajuat heivaat sen äkkiä helkkariin.

    • tämäkinsenkertoo

      "Tinder-sukupolvi ei eläkään seksin yltä­kylläisyydessä, parisuhteissa etenkin miehet kärsivät puutteesta"

      http://www.hs.fi/tiede/art-2000005098201.html

      Kotimaisessa parisuhteessa olevat miehet kärsivät puutteesta, olisi jo aika viisastua ja vaihtaa muihin naisiin.

    • Täällä ei mies vanhene vaan päinvastoin. Pattaya on paratiisi kun muistaa ettei tamperelaisekkaan asu särkänniemes.

    • Terveydenvaalija

      Pattayalla kannattaa käydä ihan oman terveyden takia.

      Jos jää kotiin eristäytymään heittää veivinsä. Mutta pienet sosiaaliset kontaktit thaityttöjen kanssa pitää terveenä ja elinvoimaisena.

      "Sosiaalinen eristyneisyys aiheuttaa lähes kaksinkertaisen riskin kuolla ennenaikaisesti", kertoo suomalaistutkijoiden uusi tutkimus:
      http://yle.fi/uutiset/3-9604368

      • kalustetehtailija

        Näin se on. En vihaa enkä halveksi ketään. Kaikilla on oma tarinansa, geeninsä ja historiansa. Mutta en silti hyväksy käytöstä jossa haukutaan tuntemattomia ihmisiä kuin ne olisivat vihollisiaan. Siksi ihmettelen tuo numeromiehen käytöstä. Minulta voi pyytää rahallista apua, jos on elämä viimeisimmillään ja haluaa vielä tehdä jotakin. Senkin ajan voi elää eikä kiukutella tuntemattomille.


      • NumeroFani

        Ymmärsinkö oikein näkökantasi ?

        Kun on kaksi eri puolta eli vihollisia, numeromies ja lukuisat hänen vihollisensa, numeromiehen käytös on paha ja lukuisten muiden hyvä ?

        Mitä mieltä korkeatasoisella ymmärrykselläsi olet Cittarimiehestä ja Totuustarkkailijasta, entä Pilkunnussijasta ?

        Myös koska nyt on saatavilla todellista valaisevaa tietoa sinulta, niin onko mielestäsi asianmukaista kiukutella tuntemattomille näiden tuntemattomien aviopuolisoista, terveydentilasta, kehon muodosta ja varallisuudesta ?


      • totuusasioihin
        NumeroFani kirjoitti:

        Ymmärsinkö oikein näkökantasi ?

        Kun on kaksi eri puolta eli vihollisia, numeromies ja lukuisat hänen vihollisensa, numeromiehen käytös on paha ja lukuisten muiden hyvä ?

        Mitä mieltä korkeatasoisella ymmärrykselläsi olet Cittarimiehestä ja Totuustarkkailijasta, entä Pilkunnussijasta ?

        Myös koska nyt on saatavilla todellista valaisevaa tietoa sinulta, niin onko mielestäsi asianmukaista kiukutella tuntemattomille näiden tuntemattomien aviopuolisoista, terveydentilasta, kehon muodosta ja varallisuudesta ?

        Juurikin näitä esittämiäsi asioita numeromies, tutummin Lerppa, jatkuvasti tuo esille ala-arvoisissa teksteissään.
        Lienet LerppaFani tai Lerppa itse...


      • NumeroFani

        Juuri noin, vittuilet mutta et kykene selityksiäsi selventämään.

        Olen fani, en Lerpukka.

        Kuka sinua cittarimies fanittaa muukuin siiderivalaasi ?


      • lollotiloll
        NumeroFani kirjoitti:

        Juuri noin, vittuilet mutta et kykene selityksiäsi selventämään.

        Olen fani, en Lerpukka.

        Kuka sinua cittarimies fanittaa muukuin siiderivalaasi ?

        "Muukuin"? Siinä on Lerpalla taas äidinkieli kohdallaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe