Anu Saagim haukkui Maria Veitolaa rumaksi Ylen tv-lähetyksessä - julkkisnaiset raivostuivat.
Tiistai 21.2.2017 klo 18.45
Anu Saagimin ikävät ulkonäkökommentit Yle TV1:n keskusteluohjelmassa.
Perjantaina 17. helmikuuta Ylellä esitettiin keskusteluohjelma, jossa Anu Saagim oli kertomassa näkemyksiään.
Ohjelmassa sivuttiin myös Yökylässä Maria Veitola -ohjelmasta noussutta kohua.
Saagim sanoi olleensa ohjelmassa rehellinen ja haukkui Veitolan rumaksi.
Se on ruma, joka sanoo toista rumaksi!
6
137
Vastaukset
- kauneudenjano
Mutta,- sehän on totta! Rumahan se on, Veitola! Niinkuin itseään niin kauniina pitävä,
silmiään kohtalokkaasti räpsyttelevä Marja Hintikkakin. Vasta oikean rotunaisen, tyyli-
puhtaan, purjehtija Silja Kanervan esiinnyttyä ohjelmassaan tajusi Hintikan rumuuden.
Suhteettoman leveä naama, oikea lehmän turpa, loitoposki.
Ja samaan sarjaan kuuluu Vappu Pimiä, suomalaisen -30 luvun elokuvan piikatytön ha-
bituksineen.
Hyvä Anu!!- jakjksjkiiiii
Joo, pakko olla samaa mieltä. MOni noista mainitsemistasi ei todellakaan ole viehättävä ja onneksi ovat julkisuudessa muun kuin ulkonäkönsä takia. Tosin, en arvosta Veitolan toimittajanosaamistakaan, enkä Pimiän, saati kokkitaitoja.
On meillä onneksi oikeitakin toimittajia kuten Ylellä moni naistoimittaja. Ehkeivät nuo veitolat ja pimiät mitään toimittajia olekaan, enemmänkin viihdyttäjiä, koska katsojia monelle roskaohjelmalle löytyy, kuten Yökylässä Maria Veitola, täyttä schaissee
- tarutyttö1
Hei , olen seurannut jo pitkään tämän iloisen naisen Anu Saagimin yleensä naisiin kohdistuvasta vihapuheesta ??
Mutta Suomen paskalehdet lue iltasanomat ,iltalehti, 7 days ym. MTV; nyt YLE
juuri ne sallivat tällaisen sivistymättömän huonomaineisen ihmisen sanoa sivuillaan mitä vain, aina vain pahempaa , juuri sellaisista henkilöistä kuka on hienompi ja viisaampi, hyväkäytöksisistä naisista, varsinkin naisista.
Miehistä ei ,koska mies maksaa ??
Olen saanut osani häneltä, Suomalaisiin naisiin kohdistuvasta panettelusta !
Siis minäkin olen juntti, ruma Suomalainen nainen, eläköön me Suomi tytöt ! Maine on hyvä !
Lehdet ym. hurraa kun kansa katsoo, tässä tapauksessa Saagimia.
Tuo on myös jonkunlaista prostituutiota, se elättää heidät.
Varmasti Anu Saagim tietää myös oikein hyvin, mistä on kysymys kun nimitän ilmiötä "prostituutioksi".
Hävetköön YLE 1 kun antaa tällaisen virolaisen olla esillä ohjelmassa.
Kuka on ruma ?? Kuka on kaunis??
Anu Saagim on ollut jo vuosikymmeniä, ilkeä tekopyhä sielultaan ruma, monien mielestä oikea ällötys. ja tyhmä kansa hurraa, eläköön ilkeys.
Mutta miltä tuntuisi kun se sattuisi henkilökohtaisesti omalle kohdalle, kysyn ??
Kun katsoin Yökylässä ohjelmaa silloin kun Maria oli Risto-Matti Ratialla Yökylässä,
ja hän antoi "muka vaimonsa" solvata Mariaa. minä olin aivan äimän käkenä, kuinka tämä on mahdollista.
Olin luullut Risto-Matin olevan jonkinsorttinen sivistynyt , mutta ei.
Minun mieheni olisi lopettanut minun vihapuheen siihen, ja heti.
Mutta Risto-Matti siunasi jutut, että kyllä meillä on ihanaa !
Se oli heiltä aivan pohjanoteeraus !
Tällainen vihapuhe on erittäin huonon itsetunnon omaavan ihmisen juttu siis Anu Saagimin.
Kateus vie kalatkin merestä ! - vastenmielistä_käytöstä
Huono käytös saa kauniinkin ihmisen näyttämään erittäin rumalta.
- oottosiärsyttäväkäärme
SINÄ OOT INHOTTAVA PAINOSTAVA kaikkien huhujenmukaan juokset.
aikuisia ihmisätestaa kuin ne olis sulle tilivelvollisia.
MITÄ SE SULLE KUULUU TOISTEN HENK.ELÄMÄ
HÄPEÄ.- Sesiitä
Onkohan totuus toisenlainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995