Löytyisikö naispuolista matkaseuraa 50 heteronaiselle johonkin Euroopan kaupunkiin 3-4 päivää maaliskuun alkupuolella?
Äkkilähtö Eurooppaan
9
261
Vastaukset
- ukkokii
..mitÄ? "naisseuraa" ukko tässä tarjolla, vaimoni vois lähteä mukaan käviskö??
- Matkakuumettapoteva
No ei käy.
- Vielä_viriili
Kelpaako tällainen 73 v leskimies. En ole päässyt muutamaan vuoteen TYKSiä pidemmälle, kas kun sokeritauti vei vasemman takajalan nilkasta alaspäin. Olisi kiva saada lähteenä naisseurassa ulkomaille, saa olla vaikka useampikin nainen, nimittäin tuo pyörätuolin lykkiminen saattaa ottaa voimille, ainaskii Alpeilla, nimittäin on päässy hiukka tuota elopainoa kertymään, 120 kg vaikka en nyt nii kauhean pitkä ole, 165 cm.
Mutta reissu kiinnostaa.
P.S maksatteko muuten syömisen reissun päällä, vaiko pelkät lennot ja hotellin. Itte voin hoitaa lääkityksen. Voidaanko teatteria ja museota harkita.- Toinenhaluakas
Jooo!!
- Citykeikka
Mulle voisi sopia 4.-8.3. välisenä aikana. Onko jokin tietty kaupunki mielessä?
- Matkakuumettapoteva
Hei,
ihan ensin tarkistaisin, että olethan kriteerit täyttävä hlö (kun sain pari asiatonta viestiä vanhoilta ukoilta)? - Citykeikka
Täytän kriteerit, haen matkaseuraa, en ole asiaton ja asun Helsingissä. Laitahan spostiosoite, jossa voi jatkaa privana.
- Matkakuumettapoteva
Citykeikka kirjoitti:
Täytän kriteerit, haen matkaseuraa, en ole asiaton ja asun Helsingissä. Laitahan spostiosoite, jossa voi jatkaa privana.
Hei,
Voit kirjoittaa sal.li(at)suomi24.fi
- TMKallio
Kyllä sopii ennen maaliskuun loppua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831519Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671305Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041266Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301265Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041029Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134979Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65943- 87890
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123828