Paljonkohan lento Phuketista Kambodzhaan maksaisi? Ensi kuussa olisi matka Thaimaahan.
Lento Phuketista
4
651
Vastaukset
- Nam
Katso www.amadeus.net. Sieltä ensinnäkin pystyt katsomaan, millaisia reittivaihtoehtoja on olemassa. En usko, että suoraan lentoa ainakaan tolla välillä menee. Kun olet katsonut reitityksen niin eikun kyseisten lentoyhtiöiden sivuille surffaamaan.
- katsellut
Suoria lentoja ei ole vaan menee
Bangkokin kautta ja lennot on
sikahintaisia.
Bangkokiin kyllä pääsee halvalla mutta
siitä eteenpäin lennot kalliita.- kamboza
>lennot on sikahintaisia.
Jokunen kk sitten lensin välin, n. 100 USD ( - totta...
kamboza kirjoitti:
>lennot on sikahintaisia.
Jokunen kk sitten lensin välin, n. 100 USD (Suomalaisilla on sellainen käsitys että kaiken pitäisi olla ilmaista siellä aasiassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233073- 412704
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381523- 841350
- 631261
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä411016Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.126922- 33839
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29673Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621