Siskoni on narkomaani!

Narkkarin_pikkusisko

Mun 17v isosisko oli eilen myöhään ulkona kavereittensa kanssa. Kun se tuli kotiin, se vaikutti melko oudolta ja sekavalta. Sen naama oli jotenkin kalpee. Vanhemmat ei ollut sillon vielä kotona, joten ne ei nähneet koko tilannetta.

Tänään kun tulin koulusta kotiin (sisko oli vielä koulussa), niin mun piti lainata siskon huoneesta laturia mutta sen laatikosta löytyikin marihuanaa ja pussillinen amfetamiinia.

Itse oon siis vasta 13v.

18

806

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei 17v voi olla narkomaani...

• nsdfniosd

Kyllä 17 vuotiaskin voi olla narkomaani,itse olen tavannut jopa 13 vuotiaan pojan joka käytti suonensisäisesti opiaatteja. AP:lle : Mistä tiedät sisälsikö pussi varmasti amfetamiinia?

• nsdfniosd kirjoitti:

Kyllä 17 vuotiaskin voi olla narkomaani,itse olen tavannut jopa 13 vuotiaan pojan joka käytti suonensisäisesti opiaatteja. AP:lle : Mistä tiedät sisälsikö pussi varmasti amfetamiinia?

Testaaminen = narkomaani?

Ehkä hän snorttasi sokeria. Tulee hyvät pärinät!

• Narkkarin_pikkusisko
        nsdfniosd kirjoitti:

Maistoin pienen määrän sitä ihan mielenkiinnosta ja vaikutus oli samanlainen kuin kofeiinilla mutta paljon voimakkaampi.

• Narkkarin_pikkusisko kirjoitti:

Maistoin pienen määrän sitä ihan mielenkiinnosta ja vaikutus oli samanlainen kuin kofeiinilla mutta paljon voimakkaampi.

Jos se ei maistunut helvetin pahalta se tuskin oli amfetamiiniä.

• Narkkarin_pikkusisko
        AIDS kirjoitti:

Jos se ei maistunut helvetin pahalta se tuskin oli amfetamiiniä.

Ootko maistanut amfetamiinia?

• Narkkarin_pikkusisko kirjoitti:

Ootko maistanut amfetamiinia?

Olen. Kirjoitin kuin mongoloidi...

• sdfvdsf

Magaappa 10 tuntia solariumissa niin susta tulee kongoloidi

• Narkkarin_pikkusisko
        AIDS kirjoitti:

Ahaa, no sit se ei varmaan ollut amfetamiinia. Ehkä se oli jotain muuta. Ihana olo siitä joka tapauksessa tuli.

• kirkuhirsi
        AIDS kirjoitti:

Mitä eroa on Angolalla ja Tangolalla?
        suatsav: ittnaltA-äletE

• kirkuhirsi kirjoitti:

Mitä eroa on Angolalla ja Tangolalla?
        suatsav: ittnaltA-äletE

Etelä-Atlantti! Olen nero!

• sdfvdsf kirjoitti:

Magaappa 10 tuntia solariumissa niin susta tulee kongoloidi

Synnytä lapsi siskosi kanssa ja tulee mongoloidi!

• taaaaa1

ilmoita poliisille. heti. mut elä kerro koskaan että teit. ainut ja oikea neuvo.

• mcemwioefm

haluaisitko itse omalle siskolles ongelmia? eiköhän tälläset asia hoideta ensisijaisesti perheen kesken. idiootti!

• Narkkarin_pikkusisko

Polteltiin tänään siskon kanssa marihuanaa takapihan terassilla, kun vanhemmat oli vielä töissä. Meillä oli tosi kivaa. Mulla on maailman paras isosisko!

• Moikka. Jos asia vaivaa sua niin kannattaa puhua vanhemmille tai jollekin muulle luotettavalle aikuiselle. -Lotta Helsingin NettiSaapas

• katsojan-mielipide

Turhaan valitat toisten asioista,olisitko yhtä huolissaan jos siskosi tulisi kännissä kotiin?

• epätieotinen

Sen siitä saa kun vehtaa matujen kanssa.

Onhan isäsi tarkistanut että sisaresi immenkalvo on vielä ehjä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe