Palanderin alamäki

pettynyt

Miksi Kalle ei menesty? Onko miehellä mahdollisuuksia MM-kisoissa vai onko huono cup-menestys vie nyt itsetunnon ja mahdollisuuden menestystyä MM-radalla?

18

2537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alppihiihtäjän tyttöystävä

      eikai KUKAAN urheilija voi koko ajan olla huippu hyvä..tai ainakaan ei kovin moni !
      kyllä kalle vielä tulee sil on niin paljon kapasiteettia.

      tsemppiä :)

      • Hattu

        Olen itsekkin lasketellut kisoissa ja tiedän kokemuksesta, että jokainen kausi ei ollut aina niin hyvä kuin toinen.

        Kyllä Kalle tulee vielä takaisin kärkeen kunhan löytää taas rentouden laskuun, sillä ilman sitä laskusta tulee sellaista väkisin vääntämistä (tiedän senkin kokemuksesta).


    • suksi

      kompastuuhan sitä/nurin menee kävelemään oppinutkin...
      eli epäonnistumisia sattuu ja nehän ne kasvattaa...

    • 1234

      odottanut, muutama kisa voitettu ja nyt se tuuri loppu, eipä kyllä muuta voi odottaakaan suomalaisilta, kannattas varmaan jäädä eläkkeelle!

      • RÄYH

        Olihan kannustava kommentti! Kiitos siitä!
        Jos sinulla menee surkeasti etkä ole tottunut menestymään missään muussa lajissa itsesäälissä ja surkuttelussa niin se ei todellakaan koske kaikki muita suomalaisia.


      • sodis

        ei oikein menesty enää.Johan sen näkee naamasta kun Kallelle on noussut kusi päähän...et silleen!


      • rollo1
        sodis kirjoitti:

        ei oikein menesty enää.Johan sen näkee naamasta kun Kallelle on noussut kusi päähän...et silleen!

        vai että silleen.. minä olenkin jo odotellut, että milloin tuo Kallen mollaaminen jälleen alkaa.

        Kyllä sitä hehkutetaan silloin kun pärjätään, mutta sitten jos menee huonommin niin heti ollaan mollaamassa ja väittämässä että kusi on noussut päähän.

        Voin sanoa aika suurella varmuudella, että Kallella ei ole noussut kusi päähän. Sattuu nimittäin olemaan helvetin mukava ihminen, jonka seurassa ei kyllä pääse tylsistymään. Kalle ei selittele omia epäonnistumisiaan, vaan sanoo suoraan, että nyt meni täysin perseelleen. Toisin kuin monet muut urheilijat.

        Kallella ei ole tänä kautena ollut muuta ongelmaa, kuin se että laskuasennossa on virhe. Vetää liikaa toista olkapäätä sisään päin. Päässä ei ole ollut ongelmia, paitsi että tässä vaiheessa varmasti alkaa taas olemaan, kun kukaan ei viitsi tehdä mitään muuta kuin mollata! Hävetkää hyvät ihmiset.

        Minua ärsyttää tämä ns. alppihiihto fanit, joilla ei ole lajista minkäänalista tietämystä eikä kokemusta ja sitten tulevat laukomaan omia "suuria" tietämyksiään, vaikka eivät tunne koko lajia tai sen vaatimuksia. Ja sitten vielä puhutaan paskaa ihmisistä joita ei edes tunneta. Suurinosa ihmisistä on alkanut seuraamaan lajia sen vuoksi, että KALLE alkoi pärjätä. Itse olen kasvanut tämän lajin kanssa, koska perheessä harrastetataan alppihiihtoa, ja myös tämän vuoksi olen sitten seurannut lajia jo ennen tätä huippu aikaa.


      • Vikaa
        rollo1 kirjoitti:

        vai että silleen.. minä olenkin jo odotellut, että milloin tuo Kallen mollaaminen jälleen alkaa.

        Kyllä sitä hehkutetaan silloin kun pärjätään, mutta sitten jos menee huonommin niin heti ollaan mollaamassa ja väittämässä että kusi on noussut päähän.

        Voin sanoa aika suurella varmuudella, että Kallella ei ole noussut kusi päähän. Sattuu nimittäin olemaan helvetin mukava ihminen, jonka seurassa ei kyllä pääse tylsistymään. Kalle ei selittele omia epäonnistumisiaan, vaan sanoo suoraan, että nyt meni täysin perseelleen. Toisin kuin monet muut urheilijat.

        Kallella ei ole tänä kautena ollut muuta ongelmaa, kuin se että laskuasennossa on virhe. Vetää liikaa toista olkapäätä sisään päin. Päässä ei ole ollut ongelmia, paitsi että tässä vaiheessa varmasti alkaa taas olemaan, kun kukaan ei viitsi tehdä mitään muuta kuin mollata! Hävetkää hyvät ihmiset.

        Minua ärsyttää tämä ns. alppihiihto fanit, joilla ei ole lajista minkäänalista tietämystä eikä kokemusta ja sitten tulevat laukomaan omia "suuria" tietämyksiään, vaikka eivät tunne koko lajia tai sen vaatimuksia. Ja sitten vielä puhutaan paskaa ihmisistä joita ei edes tunneta. Suurinosa ihmisistä on alkanut seuraamaan lajia sen vuoksi, että KALLE alkoi pärjätä. Itse olen kasvanut tämän lajin kanssa, koska perheessä harrastetataan alppihiihtoa, ja myös tämän vuoksi olen sitten seurannut lajia jo ennen tätä huippu aikaa.

        Sähän se varsinainen PRO olet.
        Jos alkaa pää lahoamaan ihmisten kommenteista, niin vikaa on juuri silloin päässä.
        Siinähän se pää mitataan.

        Kusipäisyydestä en tiedä mitään, mutta se kai lienee todettava, että jos seurassa kaikki on kusipäitä, niin kukaan siinä seurassa ei ole kusipää toisen mielestä.

        Kysymys on objektiivisuudesta, ethän sinä voi esittää tuollaista näkemystä faktana, se on sinun näkemys ja tällöin se riippuu sinusta.

        Toisaalta jos tänne kirjoittelee niin aikamoinen fakta on myös se ettei juurikaan tiedä asioista mitään.

        Ai että PRO...


      • rollo1 kirjoitti:

        vai että silleen.. minä olenkin jo odotellut, että milloin tuo Kallen mollaaminen jälleen alkaa.

        Kyllä sitä hehkutetaan silloin kun pärjätään, mutta sitten jos menee huonommin niin heti ollaan mollaamassa ja väittämässä että kusi on noussut päähän.

        Voin sanoa aika suurella varmuudella, että Kallella ei ole noussut kusi päähän. Sattuu nimittäin olemaan helvetin mukava ihminen, jonka seurassa ei kyllä pääse tylsistymään. Kalle ei selittele omia epäonnistumisiaan, vaan sanoo suoraan, että nyt meni täysin perseelleen. Toisin kuin monet muut urheilijat.

        Kallella ei ole tänä kautena ollut muuta ongelmaa, kuin se että laskuasennossa on virhe. Vetää liikaa toista olkapäätä sisään päin. Päässä ei ole ollut ongelmia, paitsi että tässä vaiheessa varmasti alkaa taas olemaan, kun kukaan ei viitsi tehdä mitään muuta kuin mollata! Hävetkää hyvät ihmiset.

        Minua ärsyttää tämä ns. alppihiihto fanit, joilla ei ole lajista minkäänalista tietämystä eikä kokemusta ja sitten tulevat laukomaan omia "suuria" tietämyksiään, vaikka eivät tunne koko lajia tai sen vaatimuksia. Ja sitten vielä puhutaan paskaa ihmisistä joita ei edes tunneta. Suurinosa ihmisistä on alkanut seuraamaan lajia sen vuoksi, että KALLE alkoi pärjätä. Itse olen kasvanut tämän lajin kanssa, koska perheessä harrastetataan alppihiihtoa, ja myös tämän vuoksi olen sitten seurannut lajia jo ennen tätä huippu aikaa.

        Olisiko kuitenkin niin, että sinun kokemuksesi ja harrastuksesi alppihihdon parissa ei estä sitä, että Kallelle on noussut päähän. Kaikki merkit nimittäin viittaavat siihen.


    • Kimi Räikkönen

      Tee niinku mä. Muna käteen ja baanalle!
      Kyllä kulkee!

    • pro

      koska yleensä kaikki laskeskelee samaan suuntaan

    • luistaa !!!

      Hyvin luonnollista että jossain vaiheessa se jokin pieni osanen tekniikassa heittää. Voi hyvinkin olla ettei varmuus tai mikä lieneekään, löydy MM kisoihin, toisaalta ei ole kyllä sinne suuria ns. odotus paineita ja siitä syystä hyvinkin laskut siellä voi olla rentoja. Yleisesti suomalaiset voidaan olla ylpeitä, että meiltä löytyy maailman huippuja laskettelussakin. On Kallekin osansa tehnyt ja Tanja myös. Ollaan vaan ihan tyytyväisiä heidän saavutuksiinsa. Muistetaan vielä että taso kärkipaikoilla on kova, lajissa kuin lajissa.

    • joe

      kelaa vähän .... on aika kova laskija oltava että noissa kisoissa on edes 10 sakissa.... kärki on niin kova että menestys ihan huipulla on henkimaailman asioita

      • palleR

        Kalle oli vain yhden kauden julkkissankari.
        nyt unohtakaa hänet, koska sitä samaa adrenaliinivyöryä hän ei ikinä saavuta.
        surullista mutta totta.


      • harrastelija
        palleR kirjoitti:

        Kalle oli vain yhden kauden julkkissankari.
        nyt unohtakaa hänet, koska sitä samaa adrenaliinivyöryä hän ei ikinä saavuta.
        surullista mutta totta.

        mieltä, kaivattaisiin uusia kykyjä.


    • Ajatteleva yksilö

      Sinällään vastaus on yksinkertainen: paras voittaa aina, ei siinä sen ihmeellisempää ole, muut ovat tällä hetkellä parempia.
      Tilanne elää, koska kysymys on marginaaleista, puhutaan sekunnin osista, asteen väärästä kaltevuudesta jne.

      Itse en henkilökohtaisesti pidä Kallesta.
      Kallen tyyli on hiukan egoinen.
      Olikos se viime vuonna kun se kävi mesuamaan kun ei voittanut Vuoden urheilijatitteliä, vertasi omaa lajiaan toisen lajiin: " Kyllä tää laji on sentään hiukan vaikeampi voittaa, kyllä mun olis pitänyt voittaa, miten mä kerron tän valmentajalleni ???"

      Noi puheet aika pitkälle paljastivat miehen todellisen luonteen.

      Mutta okei, tosiasia on kuitenkin se että Kalle on hyvä laskija. Eihän sen tarvitse kaikkia miellyttää. Jos tykkää tyylistä niin siitä vaan.

      • rollo1

        Kalle on sen tyylinen ihminen kenestä kaikki eivät pidä. Laukoo suoraan suustaan mitä on mieltä asioista ja sitä on monien vaikea kestää, koska joskus se voi osua omalle kohdalle. Itse pidän tuosta tyylistä, enkä soisi että Kalle alkaisi täysin hillitsemään mielipiteiden laukomistaan.

        Mitä minä Kalle tunnen niin hän on melkoisen rento kaveri, kuten koko miesten alppimaajoukkue. Naisista samaa ei voi sanoa. Hyvin naisillakin on mennyt, varsinkin nyt kun Tanja voitti cupin! Ei sitä olisi kymmenen vuotta sitten uskottu, että suomesta löytyy kaksi cupin voittanutta alppihiihtäjää!

        Minun mielestäni Kalle vain sanoi totuuden tuosta vuoden urheilija jutusta. Itse en vieläkään voi uskoa, että Kalle ei sitä titteliä voittanut, koska hänen suorituksensa oli ylivoimaisesti suurempi kuin tämän uimarin, jonka nimeä en edes enää muista. Kyseessä oli kuitenkin koko cupin voitto, ei pelkästään yksi ainoa kisa. Mutta mielipiteitä on moneksi.


    • Väntty

      Kallen uhoomiset ja voitot ovat ohi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      124
      7450
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      72
      3503
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1293
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1057
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      89
      972
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      47
      934
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      122
      786
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      685
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      36
      678
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      653
    Aihe