Merkittävä kontaktiraportti julkaistaan 16.6.2017

Edesmennyt astronautti Edgar Mitchell perusti kauan sitten FREE-nimisen järjestön ( Foundation for Research into Extraterrestrial Encounters). Myöhemmin järjestön nimeen lisättiin Mitchellin oma nimi: Dr Edgar Mitchell Foundation for Research into Extraterrestrial Encounters.

Itselleni ei ole milloinkaan selvinnyt miten se tapahtui mutta eräänä kauniina päivänä kauan sitten huomasin että olin tuon FREE-järjestön jäsen ja rupesin säännöllisesti saamaan postia heiltä..

Eilen sain heiltä viestin joka ufologian kontaktitutkimuksen kannalta on hyvin merkittävä.

Viestissä kerrottiin että Harvardin astrofyysikko Rudy Schild, Princetonin FT Claude Swanson, neurologi,professori,tri Bob Davis ja tri Jon Klimo ovat kirjoittaneet akateemisen tutkimusraportin jonka nimi on "UFO Contact with Non-Human Intelligence and the Quantum Hologram Theory of Consciousness: Toward an Integration of the Contact Modalities".
Tässä tutkimusraportissa on tutkittu yli 110 eri maasta kotoisin olevien yli 4.000 kontaktihenkilön tapauksia.

Tutkimusraportti tullaan julkaisemaan The Society for Scientific Exploration (SSE)-järjestön vuosikokouksessa Yale-yliopistossa 16.6.2017 .

Sain ennakkoon kopion tuosta tutkimusraportista mutta sehän on liian pitkä julkaistavaksi tällä foorumilla.

8

154

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trollit_innostuu

Älä välitä. Varaktori apostoleineen on jo googlannut jonkun jorman vastalauseet youtubesta ja kertoo tapauksien olevan ratkaistu aikoja sitten. Sitten tulee apostoli paikalle joka puhuu suokaasusta ja pennistonin binäärikoodeista.

• sinä.olet.se.trolli

Sinulle tulevat kohta valkotakkiset paikalle ja joriset apostoleistasi niuvassa.

Ja ei, en ole "apostoli". Viestini pointti on se, että jos osaat (tuskin kyllä..) katsoa ympärillesi palstalla, ketjuun kuin ketjuun, niin näet että palstan nykytila on se että joku (sinä) vastaa jokaiseen asialliseen aloitukseen ja aiheeseen hourimalla varaktoreista ja apostoleista vaikka kukaan ei ole moisista pyytänyt hourimaan.

Eritoten näytät erikoistuneen B.Borgin avaamien ketjujen pilaamiseen.

• ulaaniv

KYLLÄ NE AIKASEMMIN JO TULEE ESIIN, RUHTINAS m ASUSTELEE NYKYÄÄN OLKILUODON SAARELLA EURAJOELLA, TULI KUUMAT PAIKAT USAN NEVADA AREA 51 NIIN PITI TULLA TÄNNE JÄÄHDYTELEEN, ol3 o kait maalaus remppa käynnissssä nyt

• Kanejahatussa

Joku on näköjään kaapannut Borgin nikin.Ei oikea Borg tuollaisia houraile. Jäljet viittaavat Fuforan palstalle.

• Kiitoksia infosta! Kun saat lisää tietoa ja linkkiä, niin laitahan tulemaan tännekin!

• suht.erityinen

Monellako desimaalilla laitetaan tulemaan?

• gyrgyere

"Itselleni ei ole milloinkaan selvinnyt miten se tapahtui mutta eräänä kauniina päivänä kauan sitten huomasin että olin tuon FREE-järjestön jäsen ja rupesin säännöllisesti saamaan postia heiltä.."

Niin, monelle on käynyt noin eräiden kirja"kerhojen"(firmojen), äänilevy"kerhojen"(firmojen), pesuaine"kerhojen"(firmojen) ja pölynimuri- sekä ternimaito"kerhojen"(firmojen) kanssa...

Tässä hieman tietoa lafkasta:

https://en.wikipedia.org/wiki/Society_for_Scientific_Exploration

• Cptn.Antti.Grav

... on tohon tekijänoikkeukset; katotaan, ja sillä aikaa: syväluotaakaa tota YouTubee... aj vaan niiku raporteoite sitten mulle... eikä milleen josnkun YhdistysBotitte, savvy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe