Miksi nuo etelän "vihreät" väittävät olevansa vihreitä, vaikka ne eivät tiedä mitään maalaiselämästä tai Suomen vehreästä luonnosta? Ovat kaikki aivan uusavuttomia!! Itse olen äärioikeistolainen ja haluan yrittää taata sen, että suomen luonto pysyisi hyvänä! Keskustelkaa ja jakakaa mielipiteitä! Jakaa saa myös muussa somessa!!!
Vastaukset 5
- Punainen_suomi_takaisin
Olen täysin samaa mieltä kanssasi! Itse olen kommunisti henkeen ja vereen mutta jaan mielipiteen kanssasi!! Suomen vihreät ovat aivan täysiä vatipäitä koko porukka. He luulevat että maailma pelastuu rehuja syömällä ja perseeseen nussimalla.
- Paavo_Uusiväyrynen
Suomen vihreät ovat salapoliiseja, agentteja. Oikeasti ne on punasia kommunisteja. Ne saivat tämän ideologian jo '70 ja '80 alussa DDR:ssä, neukkuideologiaa. Sitä on viety onnistuneesti Tarjan ja Erkin johdolla eteenpäin, se on se puolueen näkyvä siipi. Kaiken takan aitona KGB-upseerina on tehnyt hyvää ja pitkäjänteistä työtä, puoluesihteeri, polytrukki, salapoliisien salapoliisi, neiti Satu Hassu.
Menestystä oravien suojeluun.
Niinpä ihan hölmöjä tommoset. Kutsuisivat itseään vaikka sinisiksi.
- Eioleminunjuttu
Asun Hgissä enkä vois kuvitellakaan äänestäväni näitä taistolaisia aka vihreitä.
- Menkäätoisillesivuille
Olemme edelleen vitseille varatuilla sivustoilla, politiikalle löytyy oma osastonsa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j771128- 42804
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden234684Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga50565Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34542- 45528
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️76516- 23488
- 25454
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52429