Löysin netistä tälläisen, uimahallipartiota innosti Jösse Järvenpään uima-allah-laulu. Netistä näin tälläisen tästä partiosta, kaitpa sen uskallan tähän kopioida. En arvaa laittaa partiossa käyneille tätä, jotenkin yksityisviestinä kai voisi facebookin kautta laittaa.
Uima-allah2
Suomi Ensin-ryhmä on uimahallin eessä
Kohta isänmaalliset partioitsee veessä
Jumalauta kun hallia saa käyttää
Myös muut kuin geenialtaan matalampi pää
Uskalletaan hallihin, lupasivat että
Ei talebanit siel kouri persehettä
Ja Pontus viel aikoi sen varmistaa
Jos joku kourii paljaalle sen tehdä saa.
Altaalla olikin, vauvauintivuoro
Pian heitä käskyttää Suomi Ensin-kuoro
Hei vaipat nyt kaikilta pois heti niin
Pontus homman hanskas mutta kuinkas kävikin
Oli suuri johtaja polskimassa veessä
Kun komento nyt käy: pois pamppers persehestä!
Ja Marco nyt altaassa hätkähtää
Mihin kakan voin mä huomaamatta jytkäyttää
Ei uinti ollutkaan suomi-ryhmän juttu
Oisko suomalaisempi se hiihtohomma tuttu
Siinä nuoskakelivoitelu pelais niin
Että Marcon tuotos liisteriksi sudittiin.
Mielenilmaisuissa on tärkeintä se että
Voi jälkikätehen kiskoo viinaa kuten vettä
Näin päästään me porukalla kittaamaan
Partalapsista me tekosyymme tälle saan!
HÖLÖJAA!
uima-allah laulu
uikkaritpois
1
203
Vastaukset
- Anonyymi
mene nahui dolbojob sinä et tiedä mitä sanot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316