Noin 300kg kantavalle porraskiipiijälle olisi käyttöä, mistähän sellaisen voisi vuokrata HKI-Espoo-Vantaa?
https://www.youtube.com/watch?v=3sWj_-zVYqA
Mistä porraskiipijä vuokralle pääkaupunkiseudulla?
2
2218
Vastaukset
- Muuttoapuva
Eikös tosiaankaan kenelläkään ole porraskiipijää vuokrattavana? Varma rahasampo jos joku sellaista ymmärtäisi alkaa vuokraamaan.
- Rengastalo_Oy
Hei,
pahoittelen, että tämä vastaus tulee vuosi sen jälkeen, kun olit hakemassa vuokrattavaa porraskiipijää - mutta itse törmäsin tähän vasta nyyt ja ehkä joku toinen löytää tämän saman viestin myöhemmin.
Rengastalo Oy tuo maahan AAT:n CargoMaster-porraskiipijöitä, mutta periaatteessa emme vuokraa niitä. Syy on yksinkertainen: turvallisuus!
Vaikka laitteen käyttö näyttää yksinkertaiselta - ja sitä se onkin - niin satunnainen käyttäjä voi aiheuttaa sekä itselleen, ympäristölle, että tavaralle, suuria vahinkoja.
Jokainen ymmärtää, että sirkkeli on vaarallinen työkalu, mutta valitettavasti sama ei päde porraskiipijään, etenkin kun kuormaa on yli 100 kg.
Käyttö vaatii laitteen toiminnan ymmärtämistä ja harjoittelua, ensin pienemmillä kuormilla. Siihen satunnaisella käyttäjällä ei useimmiten riitä maltti , eikä kukaan halua ottaa vastuulleen, että sattuu ikäviä tapaturmia.
Meiltä saattaa löytyä muita apuneuvoja, jolla homma hoituu - tervetuloa ainakin tiedustelemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984