2-ytimisellä prosessorilla varustettu läppäri, antoi areenan videoita katsellessa tuloksen:
Edge 50% prossun tehoista, chrome 80%, firefox 100%.
Asensin firefoxin ja flash playerin uusiksi, mutta tulos sama 100%.
Ei tarvitse ihmetellä, miksi videot tökkii.
Yle areena ja selaimet
6
209
Vastaukset
- eräitä-kysymyksiä
Mikä läppäri?
Mikä prosessori?
Mikä näytönohjain?
Paljonko muistia?
Mikä käyttöjärjestelmä?- windssucss
Windows 10 tietty koska on Edge.
- syyttäkää_talonmiestä
Syyttäkää talonmies junkkeria se oli mäsäsoftan advokaatti
- yitr
Riippuu ilmeisesti paljon näytönohjaimesta ja miten se tukee rautakiihdytystä flash videoilla.
Ylen suorat tulee jo html5:lla jolla Firefox on samaa luokkaa edgen kanssa - win_ei_toimi
Näyttää vika olevan windowsissa. Ubuntulla 2x75% eikä ole koskaan areena tökkinyt.
- kokeileasetuksia
Esim. Samsung Core Prime älypuhelimesta saa tökkimisen pois kun avaa Areenan, sieltä asetukset ja asetuksista videon korkein bitrate ja siihen 800. Vielä 1200 ja kuva tökkii, jos laittaa alle 800 niin kuva on jo rakeinen mutta 800 on vielä ihan hyvä katsoa. Kannattaa kokeilla siihen eri vaihtoehtoja, voi olla tietenkin muuallakin vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839