Olen pian lähdössä Madeiralle. Itseäni kiinnostaa kovasti erilaiset kävelyreitit, jotka eivät kulje tiheäkasvustoisia reittejä/tunneleissa/äkkijyrkissä vuorenrinteissä. Esim. Sao Lourencon niemi näytti hyvältä ja sinne pääsisi bussilla.
Osaatko suositella jonkin muun vastaavan, jonne pääsee julkisilla kulkuneuvoilla Funchalista? Onko kokemuksia esim. reitistä, joka laskeutuu Portelasta Porto da Cruziin kivettyä tietä pitkin?
Kunto on hyvä, eli korkeuserot eivät haittaa, kunhan maisemat ovat avarat ja kulkeminen turvallista.
Kävelyreitit, joissa avarat maisemat?
2
270
Vastaukset
- AvaratMaisemat
Paul da Serra ylätasankolla on avaruutta, kuten myös kivetyllä polulla Achada do Teixeirasta Pico Ruivolle, ellei ole sumuista/pilvistä. Kumpaankaan ei pääse reittibussilla.
- helppohei
Sao Lourencossa on melko jyrkkiä rinteitä! Se ei ole mielestäni kovin kiintoisa. Makunsa tietysti kullakin. Helpon kävelyn ja mukavien maisemien makuun pääset myös esim. kävelemällä rantatietä Lidosta Kalastajakylään. Voisit kokeilla myös Balcoes-reittiä, mikä lähtee Ribeiro Friosta. Siinä on vähän metsätaivalta, ei kovin tiheää kuitenkaan ja maisemat päätepisteessä ovat upeat. Reitti on myös hyvin helppo ja lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310589
- 525090
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432291Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052098- 281996
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997