Olen pian lähdössä Madeiralle. Itseäni kiinnostaa kovasti erilaiset kävelyreitit, jotka eivät kulje tiheäkasvustoisia reittejä/tunneleissa/äkkijyrkissä vuorenrinteissä. Esim. Sao Lourencon niemi näytti hyvältä ja sinne pääsisi bussilla.
Osaatko suositella jonkin muun vastaavan, jonne pääsee julkisilla kulkuneuvoilla Funchalista? Onko kokemuksia esim. reitistä, joka laskeutuu Portelasta Porto da Cruziin kivettyä tietä pitkin?
Kunto on hyvä, eli korkeuserot eivät haittaa, kunhan maisemat ovat avarat ja kulkeminen turvallista.
Kävelyreitit, joissa avarat maisemat?
2
366
Vastaukset 2
- AvaratMaisemat
Paul da Serra ylätasankolla on avaruutta, kuten myös kivetyllä polulla Achada do Teixeirasta Pico Ruivolle, ellei ole sumuista/pilvistä. Kumpaankaan ei pääse reittibussilla.
- helppohei
Sao Lourencossa on melko jyrkkiä rinteitä! Se ei ole mielestäni kovin kiintoisa. Makunsa tietysti kullakin. Helpon kävelyn ja mukavien maisemien makuun pääset myös esim. kävelemällä rantatietä Lidosta Kalastajakylään. Voisit kokeilla myös Balcoes-reittiä, mikä lähtee Ribeiro Friosta. Siinä on vähän metsätaivalta, ei kovin tiheää kuitenkaan ja maisemat päätepisteessä ovat upeat. Reitti on myös hyvin helppo ja lyhyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.812526Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422126Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28965- 32867
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58660Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6548- 21515
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33492