Virtsaputkentulehduksen jälkioireet?

Moikka.

Mulla oli eräät e-pillerit käytössä n. 9kk ja sen aikana tuli virtsaputkentulehduksia noin 5 kertaa. Ennen tätä oli toiset pillerit ja tulehduksista ei tietoakaan. Nyt vaihdoin taas pillerimerkkiä ja toivon ettei tämä helvetti toistu taas. Sain 100mg trimopan estolääkityksen vielä kaveriksi, varmuuden vuoksi. Mutta itse asiaan. Tosiaan, viimeisin virtsis hoidettiin n. 1kk sitten. Oireet loppuivat mutta kävin n.1,5vk vessassa öisin todella tiuhaan tahtiin. 3-4 kertaa yössä, pahimillaan 5 kertaa. Sitten otin eräänä iltana melatoniinia ja tämä oire hävisi. Kävin noin viikon verran vain kerran yössä vessassa, mikä on minulle siis normaali. No nyt taas, sama juttu. Joudun taas käymään 4 kertaa yössä vessassa, pieninki hätä tuntuu isolta. Virtsaputkentulehdusta ei ole, sukupuolitaudit poissuljettu. Maanantaina olisi gyne, jos se vaikka osais kertoa enemmän, mutta onko kellään ideoita mistä voisi johtua? Yleislääkäri sanoo vaan et oottellaan vielä josko menis ohi. Huoh..
0125
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


ongelma2 kirjoitti:

Moikka.

Mulla oli eräät e-pillerit käytössä n. 9kk ja sen aikana tuli virtsaputkentulehduksia noin 5 kertaa. Ennen tätä oli toiset pillerit ja tulehduksista ei tietoakaan. Nyt vaihdoin taas pillerimerkkiä ja toivon ettei tämä helvetti toistu taas. Sain 100mg trimopan estolääkityksen vielä kaveriksi, varmuuden vuoksi. Mutta itse asiaan. Tosiaan, viimeisin virtsis hoidettiin n. 1kk sitten. Oireet loppuivat mutta kävin n.1,5vk vessassa öisin todella tiuhaan tahtiin. 3-4 kertaa yössä, pahimillaan 5 kertaa. Sitten otin eräänä iltana melatoniinia ja tämä oire hävisi. Kävin noin viikon verran vain kerran yössä vessassa, mikä on minulle siis normaali. No nyt taas, sama juttu. Joudun taas käymään 4 kertaa yössä vessassa, pieninki hätä tuntuu isolta. Virtsaputkentulehdusta ei ole, sukupuolitaudit poissuljettu. Maanantaina olisi gyne, jos se vaikka osais kertoa enemmän, mutta onko kellään ideoita mistä voisi johtua? Yleislääkäri sanoo vaan et oottellaan vielä josko menis ohi. Huoh..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu