Sähköposti-/liveystäviä satakuntalaiselle tytölle?

Sienem

Kaipailisin ajatusten ja kokemusten vaihtoon rentoja, aitoja, iloisia ja kaikin puolin mukavia ihmisiä! En kaipaa turhaa negatiivisuutta tai synkkyyttä, mutta ei sentään tarvitse esittää jos sattuu olemaan huono päivä ;) Kaikilla niitä joskus on.

Olen ~30 v., omasta tahdostani lapseton ja asun Satakunnassa mieheni ja koiriemme kanssa. En ole ollenkaan lapsirakas enkä ole liiemmin kiinnostunut lapsista puhumaan joten toivoisin että sinullakin on elämässäsi muutakin sisältöä. Kuulostipa tylyltä, mutta nyt kun se on sanottu niin ei tarvitse kenenkään myöhemmin pahoittaa mieltään :p

Olisi kiva löytää samanhenkisiä ihmisiä elämään, alkuun vaikka sähköpostien vaihteluun ja jos jutut natsaa niin muuhunkin höpöttelyyn, vaikka livenäkin jos samoilla seuduilla asutaan :)
Näistä tykkään ja nämä mua kiinnostavat: terveys, ruoka, käsityöt, luonnonläheisyys, sisustus, kotoilu, illanvietot kavereiden kanssa, kaikki söpö ^_^

Olen tosi avoin ihminen ja puhun ihan mistä vaan, välillä avaudun ehkä liikaakin. Tykkään kirjoittaa pitkiä kirjeitä ja analysoida asioita ja ihmisten käyttäytymistä yms. eli olen vähän liiankin hyvä tekemään ns. tikusta asiaa :D Toivoisin, että myös sinusta saisi jotain irti ja nauttisit itsekin pitkien viestin kirjoittelusta. Ei ikä- tai sukupuolivaatimuksia, kunhan olet oikeasti halukas tutustumaan kunnolla. Toivottavasti kuullaan pian! :)

[email protected]

6

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämälämäläinen
    • kikkelellinenoon

      Tervehdys! Voitaisiinko aluksi kirjotella, täällä? Ja ai niin jäi kysymättä, että ee kai sulla ole "kikkeleitä" koska aikamoni tänne kirjottelloo toisen sukupuolen nimissä!!!

      • 2323

        kikkelit***saatana.....


      • 56686

        voi vittu......


    • vit59

      tanan it-miehet?

    • vaeltajaäijä

      Ihan fiksu ja kiinnostava aloitus!

      Nykyään vaikka kaikilla kännykät niin hyvin vaikea joskus saada kavereita "kiinni", itse en välitä roikkua sosiaalisissa medioissa ja päivittää naamakirjaa, mieluummin harrastan jotain muuta tai ulkoilen, usein menee koko päivä ulkona, kävelen päämäärättömästi.

      Jotenkin vaikuttaa että moni hakee jotain muuta kuin facebook-kaveruutta joka ei välttämättä ole aivan aitoa ja siksi tuollainen aloitusviesti kiinnitti huomion mutta valitettavasti liikkeellä myös huijareita mutta onneksi voi luoda sähköpostiosoitteen josta ei henkilöllisyys selviä ja näin huijaritkin voivat nykäistä lyhemmän tikun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 97
      1824
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1815
    3. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1804
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1563
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1340
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1300
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1276
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1271
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe