Sähköposti-/liveystäviä satakuntalaiselle tytölle?

Sienem

Kaipailisin ajatusten ja kokemusten vaihtoon rentoja, aitoja, iloisia ja kaikin puolin mukavia ihmisiä! En kaipaa turhaa negatiivisuutta tai synkkyyttä, mutta ei sentään tarvitse esittää jos sattuu olemaan huono päivä ;) Kaikilla niitä joskus on.

Olen ~30 v., omasta tahdostani lapseton ja asun Satakunnassa mieheni ja koiriemme kanssa. En ole ollenkaan lapsirakas enkä ole liiemmin kiinnostunut lapsista puhumaan joten toivoisin että sinullakin on elämässäsi muutakin sisältöä. Kuulostipa tylyltä, mutta nyt kun se on sanottu niin ei tarvitse kenenkään myöhemmin pahoittaa mieltään :p

Olisi kiva löytää samanhenkisiä ihmisiä elämään, alkuun vaikka sähköpostien vaihteluun ja jos jutut natsaa niin muuhunkin höpöttelyyn, vaikka livenäkin jos samoilla seuduilla asutaan :)
Näistä tykkään ja nämä mua kiinnostavat: terveys, ruoka, käsityöt, luonnonläheisyys, sisustus, kotoilu, illanvietot kavereiden kanssa, kaikki söpö ^_^

Olen tosi avoin ihminen ja puhun ihan mistä vaan, välillä avaudun ehkä liikaakin. Tykkään kirjoittaa pitkiä kirjeitä ja analysoida asioita ja ihmisten käyttäytymistä yms. eli olen vähän liiankin hyvä tekemään ns. tikusta asiaa :D Toivoisin, että myös sinusta saisi jotain irti ja nauttisit itsekin pitkien viestin kirjoittelusta. Ei ikä- tai sukupuolivaatimuksia, kunhan olet oikeasti halukas tutustumaan kunnolla. Toivottavasti kuullaan pian! :)

[email protected]

6

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämälämäläinen
    • kikkelellinenoon

Tervehdys! Voitaisiinko aluksi kirjotella, täällä? Ja ai niin jäi kysymättä, että ee kai sulla ole "kikkeleitä" koska aikamoni tänne kirjottelloo toisen sukupuolen nimissä!!!

• 2323

kikkelit***saatana.....

• 56686

voi vittu......

• vit59

tanan it-miehet?

• vaeltajaäijä

Ihan fiksu ja kiinnostava aloitus!

Nykyään vaikka kaikilla kännykät niin hyvin vaikea joskus saada kavereita "kiinni", itse en välitä roikkua sosiaalisissa medioissa ja päivittää naamakirjaa, mieluummin harrastan jotain muuta tai ulkoilen, usein menee koko päivä ulkona, kävelen päämäärättömästi.

Jotenkin vaikuttaa että moni hakee jotain muuta kuin facebook-kaveruutta joka ei välttämättä ole aivan aitoa ja siksi tuollainen aloitusviesti kiinnitti huomion mutta valitettavasti liikkeellä myös huijareita mutta onneksi voi luoda sähköpostiosoitteen josta ei henkilöllisyys selviä ja näin huijaritkin voivat nykäistä lyhemmän tikun.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      253
      4557
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      130
      2985
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2742
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      74
      1730
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1563
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      20
      1461
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1324
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1235
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      204
      1093
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1085
    Aihe