Teen tähän kysymyksiä. Ja odotan vastauksia.
1.Onko noissa peleissä samat laitevaatimukset?
2.Toimiiko ladattu versio koneella jolla alkuperäinen ei toimisi?
3.Onko lataamisessa virus riski ja missä voi ladata sims2?
4.Paljonko maksaa sims 1 ja sen lisä osat (noin)?
Kiitos etukäteen. ;DD
Sims2 ja Sims
5
352
Vastaukset
- aqressiivinen
1.Ei oo samat laitteistovaatimukset. Sims kakkosessa on hiukkasen korkeammat koska se on uudempi ja siinä on siis parempi grafiikka tai jotain semmoista...
2.hmm.... Ei hajuakaan.
3.Lataamisessa varmaankin on virusriski niin kuin kaikessa mitä netistä lataa (tietääkseni) En tiä mistä voi ladata, mutta kannattaa kyllä ostaa mieluummin.
4.Ehkä suunnilleen sadan euron paikkeilla. Yli tai ali.Jätetään ne lataamiset pois jos ei itse osaa. En väitä, että minä olisin sen heti osannut, mutta näin säästytään ylimääräisiltä tyhmiltä kysymyksiltä.
Ja ladattujen pelien kanssa tulee usein ongelmia.
- CoolBunny
Mitkä ois sitte ois sims 1 laitteistovaatimukset?
Ykkösen laitteistovaatimukset ovat tällaiset:
250 MHz prosessori
32 Mt RAM
2 Mt näytönohjain
Ja paljon kovalevytilaa riippuen siitä, kuinka monta lisäosaa asennat. Arviona heittäisin, että kaikkien lisärien kanssa se vie noin 3-5 Gt.
Katsoin sims 1 pelin ja kaikkien lisärien hinnat niin uutena niille kertyy hintaa 120 €, mutta jos jotain ostaa käytetyn paketin, niin pitäisi saada reilusti alle 100 €. Tosin ihmiset ovat maksaneet niistä jopa 300-400 €, niin ei niitä monetkaan tahdo kovin halvalla myydä. - hUilLu
*** kirjoitti:
Ykkösen laitteistovaatimukset ovat tällaiset:
250 MHz prosessori
32 Mt RAM
2 Mt näytönohjain
Ja paljon kovalevytilaa riippuen siitä, kuinka monta lisäosaa asennat. Arviona heittäisin, että kaikkien lisärien kanssa se vie noin 3-5 Gt.
Katsoin sims 1 pelin ja kaikkien lisärien hinnat niin uutena niille kertyy hintaa 120 €, mutta jos jotain ostaa käytetyn paketin, niin pitäisi saada reilusti alle 100 €. Tosin ihmiset ovat maksaneet niistä jopa 300-400 €, niin ei niitä monetkaan tahdo kovin halvalla myydä.kyllä googlesta etit dc tai bitcomet (bitcomet helpompi) sitten meet tracker.piratbyran.org ja sieltä lataat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861779Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171111Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981086Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79972- 92829
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot150799Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs53745- 53684
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671