lentokone temppu

mullanalla

kuinka dc hävittää lentokoneen?

4

899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakrich

niin, tai miten se nostaa sen junan ilmaan, ja sit se häviää?

• sitä

junaa nosta mihinkään. Jippo koko hommassa on se että juna on raiteilla ja näin ollen sitä pystytään liikuttelemaan helposti. Koko homma toimii näin että heti kun david on vetäny verhon junan päälle verho nousee noin 1,5 m. Siinä vaiheessa juna vedetään ulos hallista oikealta puolelta sieltä mihin et kunnolla näe. Pari vaunua ei paina paljoa ei tarvii kovin kummosta traktoria kiskomaan niitä vaunuja kun ne ovat koko ajan raiteiden päällä. Verhon sisään kun laitetaan pari rauta tankoa jotka on väännetty junan katon muotoihin se saa aikaan illusin siitä että juna muka nousisi ilmaan, vaikka siinä ei nouse mikään muu kuin verho...

• sitä

miksi kukaan ei ikinä missään kerro että olin siellä kun david hävitti junan tai lentokoneen? Homman juju on siinä että kaikki todistajat noissa temppuissa ovat henkilöitä jotka ovat suunnitelleet davidille nuo temput ja muutenkin auttaneet davidiä aikojen saatossa. Ihmiset työskentelevät taikuuden kanssa ja david voi nukkua yönsä rauhassa kun tietää että kukaan niistä todistajista ei mene paljastamaan hänen temppujaan. Mietippäs miksi tuo lentokone temppu on tehty pimeällä tai mietippäs sitä minkä takia vapauden patsaan hävitys on tehty pimeällä! Niissä molemmissa on jotain piilotettavaa, joiden piilottamisessa pimeys auttaa. Lentokone jota david käyttää tuossa tempussa on muovista kyhätty kevyt räpsy. Lentokone sidotaan kevyesti niihin tolppiin siten että solmut on helposti ja nopeasti avattavissa. Kun etu verho on nostettu siihen heijastetaan varjokuva millä yritetään uskotella sinulle että todistajat seisovat siellä laatikon sisällä paikallaan. Tosiasia on että todistajilla on verrattain kova kiire siirtää tuo lentokone sinne takimmaisten verhojen taakse. Kun lentsikka on siirretty neliöstä ulos se peitetään jollain mustalla verholla että et vahingossakaan havaitsisi sitä konetta sieltä pimeyden keskeltä...

• ......

Kerran oli tv:ssä taikatemppujen paljastuksia niin siinä hävitettiin panssarivaunu. Vaunu oli tukevasti riimuissa. Mutta se kohta missä kamera ja taikuri olivat oli junakiskojen päällä. Taikuri esitteli että, vaunu on vielä paikallaan sitten vedettiin pieni verho kameran eteen niin samalla avustajat työnsivät sitä kamera alustaa muutaman metrin sivuun ja taikuri otti verhon pois ja vaunu oli kadonnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      21
      2267
    2. Vieläkö odotat että

Näkisitte hänen kanssaan?
      Ikävä
      70
      1146
    3. Kuinka paljon

Olet tutustunut kaivattusi arvomaailmaan?
      Ikävä
      115
      1036
    4. Haluan sinun kanssa sänkyyn

Ja läheisyyttä, koska rakastan sinua mies.
      Ikävä
      49
      1015
    5. Nainen sä olet

arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r
      Ikävä
      72
      999
    6. Jos olisin

Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p
      Ikävä
      57
      957
    7. KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa

Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.
      Henkirikokset
      13
      918
    8. Luotathan?

Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na
      Ikävä
      31
      900
    9. Minun on niin vaikeaa uskoa, että

todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.
      Ikävä
      55
      898
    10. Voi kun pian voisi varmuudella sanoa

mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(
      Ikävä
      50
      856
    Aihe