Ulvilan Murha ei Unohdu Koskaan

nussssser

Pidetään asia täällä tapetilla ikuisesti kunnes murhaaja savustetaan ulos!

173

5891

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ulllvvv

      Älä jauha vanhaa asiaa, se on jo unohdettu ja oikeus tapahtunut, koita tutkia vaikka itseäs ajankuluksi.

    • RitvaSantavuori

      Anneli on syytön ja tulee aina olemaan.

      Aamen!

      • Anonyymi

        Paska puhetta.
        Ei saa syyttömiä syyttää tai etsiä sivullisia korvaavia-, syyllistä.
        Perhe riitoihin harvemmin liittyy sivullisia.


    • Annelionmurhaaja

      Kyllä se unohtuu ajan saatossa. Parin vuoden kuluttua kukaan ei enää muista, mitä Anneli Auer teki Ulvilassa 1.12.2006.

      • totuus.rauhoittaa

        Niin kauan pysyy spekulaatiot, kunnes murhaaja on kiven sisässä. Käy kuten Bodom keississä, että ei lopu koskaan ja tieto ja spekut siirtyvät sukupolvilta toisille, niin on myös bodomia vanhemmien murhien suhteen.
        Toivotaan, että ulvilan lapset kyllästyvät ikuiseen juupas-eipäs pallotteluun ja lopettavat loputtoman keissin jauhamisen. Kun kaikki avataan ja tulee uusi oikeudenkäynti, saavat lapsetkin rauhan tulevaisuuden. Koskee eritoten vanhinta lasta. Syyllisen kuuluu tunnustaa totuus,minkä on jo tunnustanut, ei hänkään saa rauhaa pakenemalla jonnekin kuplaan ja suoltamalla blogiaan.


      • Anonyymi

        Unohtukoon, muttei vanhene koskaan, joten voi tulla vastaan uudestaan ja lopulta murhaaja jäädä nalkkiin ja vastuuseen teoistaan kuten se Ilpo Hämäläisenkin murhaaja ja hyvin ikäviä rikoksia tehneillä ennen kiinni jäämistään sisäinen tuska ei jätä rauhaan ja alkaa lopulta "huutamaan" niin kovaa, että haluaisivat itse mennä melkein jo tunnustamaan tekonsa ja sitten kun lopulta jäävät kiinni, niin niille tulee erittäin huojentunut olo ja kuin painava kivi olisi vierynyt pois sydämeltä.


      • Anonyymi

        Ei unohdu ja kaikki tunnistaa pedomurhaajan lopun ikäänsä.


      • Anonyymi

        No, kyllähän se jää historian kirjoihin.


    • Veronmaksajienkuppaaja

      Taivutellaanpa vähän adjektiiveja: hävytön, hävyttömämpi, A.Auer.

    • RitvaSANTAVUORI

      Kyllä nyt hirttoköysisakkia vituttaa, kun Anneli on syytön ja syyttömänä pysyy. Lainvoimaisella tuomiolla.

      Seksuaalioikeusmurha purkautuu lähitulevaisuudessa.

      • annelistejavituttaa

        Oikeaa seksuaalirikostuomiota ei pureta, koska se on oikea. Thats it.


      • Pikku-Lieska
        annelistejavituttaa kirjoitti:

        Oikeaa seksuaalirikostuomiota ei pureta, koska se on oikea. Thats it.

        Sinulla ovat hatarat tiedot tai sitten sinulla on asiassa oma lehmä ojassa.


      • pikkulieauerska

      • Pikku-Lieska

      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Oletko normaalisti työssä käyvä ja akateemisesti koulutettu henkilö?

        Oletko huo-ra?


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Oletko huo-ra?

        Kuuluuko sinun sanavarastoosi muita sanoja kuin toista halventavia? Mikä on määritelmäsi esimerkiksi sanalle huora?

        Ps. Älä matki muita, vaan keksi itsellesi oma nimimerkki ja kanna vastuu omista kirjoituksistasi.


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Kuuluuko sinun sanavarastoosi muita sanoja kuin toista halventavia? Mikä on määritelmäsi esimerkiksi sanalle huora?

        Ps. Älä matki muita, vaan keksi itsellesi oma nimimerkki ja kanna vastuu omista kirjoituksistasi.

        Mikä lut-kaa vituttaa?
        Määritelmä sanalle huora on lohjalaishuora
        S*****a K********n. Tajusitko??


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Oletko normaalisti työssä käyvä ja akateemisesti koulutettu henkilö?

        Ei minun koulutukseni tai työssäkäyntini liity asiaan mitenkään, pätevät tutkijat ovat todenneet sinut syylliseksi ja toki itsekin tajusin sen heti. Paremman moraalin omaavana en kiduttaisi ja murhaisi ketään, ainakaan samoista syistä kuin sinä ja huomattavasti älykkäämpänä en tekisi myöskään amatöörimaisia virheitä kuten sinä.

        Kuvitteletko ekonomin koulutuksen olevan kovinkin arvostettu tai tae älykkyydestä, ei ulkoa opettelu älykkyyttä vaadi. Juuri yksi akateeminen nainen tuhlasi satojatuhansia kun ulkomaalainen huijari lirkutteli, minua ei huijaisi kukaan.

        Sinä olet onnistunut huijaamaan joutenlahtea ja paria hovinarria tai ehkä he ovat vaan yhtä moraalittomia kuten sinä, mannerkin puolusti vain ahneuttaan, ei sekään niin tyhmä voi olla että uskoisi syyttömyyteesi. Suomen kansaa et huijaa vaan pysyt syyllisenä lopun ikääsi, ne muutama annulistikin ovat vain moraaliittomia femakkoja.

        Eikö järkesi riitä kumoamaan todisteita syyllisyydestäsi? No, eihän fysiikanlakeja voi kumota.


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Mikä lut-kaa vituttaa?
        Määritelmä sanalle huora on lohjalaishuora
        S*****a K********n. Tajusitko??

        Sen verran törkeää on ollut täällä julkisilla keskustelupalstoilla tapahtuva henkeen ja terveyteen kohdistuva uhkailu, että olen omalta osaltani tehnyt jo aiemmin asiassa poliisille rikosilmoituksen. Toivon, että muut vastaavanlaisen nettivainoamisen uhreiksi joutuneet ihmiset rohkaistuvat toimimaan samoin, jotta nämä nimimerkkien takaa lainvastaisesti toimivat henkilöt joutuisivat ehkä jossain vaiheessa poliisitutkintaan ja saisivat pitkässä juoksussa mahdollisesti jonkinlaisen palautteen (puhuttelu, sakko?) epäasianmukaisesta toiminnastaan.

        Palstan ylläpidolle kiitokset siitä, että olette poistaneet viime aikoina näkyvistä useita törkeimpiä uhkailu- ja vihakirjoituksia. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että täältä Suomi24:n keskustelupalstalta voisi poistaa Henkirikokset-osion kokonaisuudessaan, koska keskusteluja ei ole esimoderoitu ja yli 90 prosenttia kirjoituksista on suurimmaksi osaksi kirjoitettu aiheen vierestä tarkoituksena ainoastaan ilkeillä muille kirjoittajille tai Anneli Auerille.


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Sen verran törkeää on ollut täällä julkisilla keskustelupalstoilla tapahtuva henkeen ja terveyteen kohdistuva uhkailu, että olen omalta osaltani tehnyt jo aiemmin asiassa poliisille rikosilmoituksen. Toivon, että muut vastaavanlaisen nettivainoamisen uhreiksi joutuneet ihmiset rohkaistuvat toimimaan samoin, jotta nämä nimimerkkien takaa lainvastaisesti toimivat henkilöt joutuisivat ehkä jossain vaiheessa poliisitutkintaan ja saisivat pitkässä juoksussa mahdollisesti jonkinlaisen palautteen (puhuttelu, sakko?) epäasianmukaisesta toiminnastaan.

        Palstan ylläpidolle kiitokset siitä, että olette poistaneet viime aikoina näkyvistä useita törkeimpiä uhkailu- ja vihakirjoituksia. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että täältä Suomi24:n keskustelupalstalta voisi poistaa Henkirikokset-osion kokonaisuudessaan, koska keskusteluja ei ole esimoderoitu ja yli 90 prosenttia kirjoituksista on suurimmaksi osaksi kirjoitettu aiheen vierestä tarkoituksena ainoastaan ilkeillä muille kirjoittajille tai Anneli Auerille.

        Menikö tunteisiin, Susanna? Mieti miksi sinua vihataan.


      • kikkeliskokkelisniih
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Menikö tunteisiin, Susanna? Mieti miksi sinua vihataan.

        Lieskalla on tarkoitus lopettaa tämä palsta. Murhainfon ne ovat jo hiljentäneet, loput osiot KN letkauttelee tyhjäksi, tyhjillä viesteillään.
        Mikä on lieskan motiivi? AA:n sukulainen? ;))))


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Menikö tunteisiin, Susanna? Mieti miksi sinua vihataan.

        En keksi mitään muuta syytä kuin sen, että kuulun Anneli Auerin tukiryhmään ja tiedän hänet syyttömäksi niihin rikoksiin, joita on väitetty hänen tekemikseen. Saatko sinä muuten palkkaa vainoamisestani?


      • Pikku-Lieska

        Kuule, eikö sinun kannattaisi hankkia itsellesi kunnon ystävä ja keksiä hänen kanssaan jotain järkevää ja kehittävää tekemistä? Mitä hohtoa näet siinä, että kiusaat täällä päivät pitkät paria viisissäkymmenissä olevaa naishenkilöä? Eikö se ole aika noloa ja säälittävää?

        Minä toivon, että pääset eroon vihastasi ja vihantunteistasi, joita minuun projisoit. Mieti rohkeasti, mikä on synnyttänyt sisälläsi vellovat tunteet ja mitä voit tehdä niiden hallitsemiseksi. Pahat tunteet myrkyttävät ensi sijaisesti oman sydämen, joten kannattaa tehdä töitä oman hyvinvoinnin eteen. Apua voi löytyä hyvinkin läheltä, jos vaan uskallat sitä pyytää. Tsemppiä huomiseen!


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Kuule, eikö sinun kannattaisi hankkia itsellesi kunnon ystävä ja keksiä hänen kanssaan jotain järkevää ja kehittävää tekemistä? Mitä hohtoa näet siinä, että kiusaat täällä päivät pitkät paria viisissäkymmenissä olevaa naishenkilöä? Eikö se ole aika noloa ja säälittävää?

        Minä toivon, että pääset eroon vihastasi ja vihantunteistasi, joita minuun projisoit. Mieti rohkeasti, mikä on synnyttänyt sisälläsi vellovat tunteet ja mitä voit tehdä niiden hallitsemiseksi. Pahat tunteet myrkyttävät ensi sijaisesti oman sydämen, joten kannattaa tehdä töitä oman hyvinvoinnin eteen. Apua voi löytyä hyvinkin läheltä, jos vaan uskallat sitä pyytää. Tsemppiä huomiseen!

        Mieti miksi sinua vihataan. Kerro ihmeessä kun olet keksinyt ratkaisun!
        Ämmä.

        Ja sinä et tiedä millainen minä olen, joten et voi vetää mitään omaa kuppaista johtopäätöstäsi.
        Ja älä sinä ala minua neuvomaan, vaan ole hiljaa. Kiitos.

        En vaihda käyttäjänimeäni.


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Mieti miksi sinua vihataan. Kerro ihmeessä kun olet keksinyt ratkaisun!
        Ämmä.

        Ja sinä et tiedä millainen minä olen, joten et voi vetää mitään omaa kuppaista johtopäätöstäsi.
        Ja älä sinä ala minua neuvomaan, vaan ole hiljaa. Kiitos.

        En vaihda käyttäjänimeäni.

        Minä näen siellä nuoren epävarman pikkupojan, joka tarvitsisi itselleen apua oman elämänsuunnan löytämisessä. Jos sinusta Pikku-Lieska tuntuu hyvältä nimimerkiltä, niin en minä kiellä sitä käyttämästä. Ehkä se pieni liekki sytyttää sinussakin elämänvalon ja huomaat miten mukavaa on tehdä hyviä asioita. Selvitä ne ongelmasi kavereidesi/vanhempiesi kanssa, niin olosi tuntuu paljon kevyeämmältä. Uskon, että olet useammalle henkilölle tärkeä ihminen. Älä petä heitä meuhkaamalla täällä turhista asioista.


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Minä näen siellä nuoren epävarman pikkupojan, joka tarvitsisi itselleen apua oman elämänsuunnan löytämisessä. Jos sinusta Pikku-Lieska tuntuu hyvältä nimimerkiltä, niin en minä kiellä sitä käyttämästä. Ehkä se pieni liekki sytyttää sinussakin elämänvalon ja huomaat miten mukavaa on tehdä hyviä asioita. Selvitä ne ongelmasi kavereidesi/vanhempiesi kanssa, niin olosi tuntuu paljon kevyeämmältä. Uskon, että olet useammalle henkilölle tärkeä ihminen. Älä petä heitä meuhkaamalla täällä turhista asioista.

        Sekopää kuvittelee ihan omiaan.
        Minä näen että olet skitsofreeninen ämmä, jonka pitäisi hakeutua hoitoon. Sinulla on varmaan useampi diagnoosi ja tod. näk. käytät jonkinlaisia mielialalääkkeitä. Minä teen ihan mitä haluan, turha valittaa jos en tee asioita samalla tavalla.


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Sekopää kuvittelee ihan omiaan.
        Minä näen että olet skitsofreeninen ämmä, jonka pitäisi hakeutua hoitoon. Sinulla on varmaan useampi diagnoosi ja tod. näk. käytät jonkinlaisia mielialalääkkeitä. Minä teen ihan mitä haluan, turha valittaa jos en tee asioita samalla tavalla.

        Minusta vaikutat äidille kiukuttelevalta pikkupojalta, jolla on jostain syystä hyvin paha olla. Yritän olla sinulle esimerkkinä ja annan mielelläni neuvoja tarvittaessa. Olethan tietyllä tavalla seuraajani, kun reagoit viesteihini ja haluat käyttää kanssani jopa samaa nimimerkkiä.

        Ymmärrän olevani vanha ämmä sinun silmissäsi, koska olet todennäköisesti itseäni huomattavasti nuorempi. Mielialalääkkeitä en ole koskaan joutunut syömään, mutta ymmärrän, että tietyissä elämän suurissa mullistuksissa joku saattaa niihin joutua turvautumaan. Älä pelkää hakea itsellesi apua, jos sitä oikeasti tarvitset. Ja nyt poikaseni nukkumaan, että jaksamme huomenna nousta reippaina uuteen päivään!


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Minusta vaikutat äidille kiukuttelevalta pikkupojalta, jolla on jostain syystä hyvin paha olla. Yritän olla sinulle esimerkkinä ja annan mielelläni neuvoja tarvittaessa. Olethan tietyllä tavalla seuraajani, kun reagoit viesteihini ja haluat käyttää kanssani jopa samaa nimimerkkiä.

        Ymmärrän olevani vanha ämmä sinun silmissäsi, koska olet todennäköisesti itseäni huomattavasti nuorempi. Mielialalääkkeitä en ole koskaan joutunut syömään, mutta ymmärrän, että tietyissä elämän suurissa mullistuksissa joku saattaa niihin joutua turvautumaan. Älä pelkää hakea itsellesi apua, jos sitä oikeasti tarvitset. Ja nyt poikaseni nukkumaan, että jaksamme huomenna nousta reippaina uuteen päivään!

        Päivän naurut. Olet enemmän sekaisin kuin itse Anneli pedomurhaaja Auer. Et taida tajuta, miksi sinua vihataan ja haukutaan. Annan sinun itse päätellä sen. Ämmä. Sen sijaan että yrittäisit tehdä jotakin "kiusaamisen" lopettamiseksi, provosoit kaikkia jatkamaan sitä.
        Hakeudu hoitoon skitso ämmä. Minfossakin jauhat sellaista pskaa, jota tervejärkinen ihminen ei kirjoita. Kuinka monta salaliittoa olet löytänyt Ulvilan surman taustalta?
        Ja se, että antiannelistit olisivat organisoitu kiusaajaryhmä...
        Oletko koskaan käynyt mielentilatutkimuksessa? Jos et, mene ihmeessä!

        Ja mistä tiedät, että olenko poika vai en? Ja olenko sinua nuorempi vai en? :)

        Vastaa tähän: mikä on sinun elämäsi pääpointti ja mikset ole jo hankkinut sopivaa mielialalääkitystä?


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Sekopää kuvittelee ihan omiaan.
        Minä näen että olet skitsofreeninen ämmä, jonka pitäisi hakeutua hoitoon. Sinulla on varmaan useampi diagnoosi ja tod. näk. käytät jonkinlaisia mielialalääkkeitä. Minä teen ihan mitä haluan, turha valittaa jos en tee asioita samalla tavalla.

        Vai on miehen kidutusmurha ja lasten raiskaukset pikkuasioita, ehkä sinulle pedofemakkomurhaajalle, ei kenellekään täysijärkiselle.

        Jankutat loputtomiin samoja, mutta et perustele mitään. Pedotuomiosta et tiedä mitään ellet ole auerska itse ja silloinkin valehtelet, siitä on harvinaisen vahva lääkäreiden ja tuomareiden täysin yksimielinen ja lopullinen päätös.

        Samoin murhasta et tiedä mitään tutkijoita ja julkisuudessa ollutta enempää ellet ole auerska ja siilloinkin valehtelet, koska todisteet sulkee yksiselitteisesti ulkopuolisen pois ja todisteet riittää hyvin auerskaa vastaan, kuten käräjäoikeus tuomitsikin, ei kaksi hovinarria robert liljenfeld ja petteri korhonen voi päätöksellään fysiikanlakeja muuttaa.

        Milloin, miten ja miksi olet päässyt käymään murhapaikalla ellet ole auerska, miksi et vastaa? Joko valehtelet tuossakin tai olet auerska itse.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Sen verran törkeää on ollut täällä julkisilla keskustelupalstoilla tapahtuva henkeen ja terveyteen kohdistuva uhkailu, että olen omalta osaltani tehnyt jo aiemmin asiassa poliisille rikosilmoituksen. Toivon, että muut vastaavanlaisen nettivainoamisen uhreiksi joutuneet ihmiset rohkaistuvat toimimaan samoin, jotta nämä nimimerkkien takaa lainvastaisesti toimivat henkilöt joutuisivat ehkä jossain vaiheessa poliisitutkintaan ja saisivat pitkässä juoksussa mahdollisesti jonkinlaisen palautteen (puhuttelu, sakko?) epäasianmukaisesta toiminnastaan.

        Palstan ylläpidolle kiitokset siitä, että olette poistaneet viime aikoina näkyvistä useita törkeimpiä uhkailu- ja vihakirjoituksia. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että täältä Suomi24:n keskustelupalstalta voisi poistaa Henkirikokset-osion kokonaisuudessaan, koska keskusteluja ei ole esimoderoitu ja yli 90 prosenttia kirjoituksista on suurimmaksi osaksi kirjoitettu aiheen vierestä tarkoituksena ainoastaan ilkeillä muille kirjoittajille tai Anneli Auerille.

        Juuri niin. Ei oikein, jos ketään vainottaisiin ja uhkailtaisiin ja siihen pitää heti puuttua ja jos ei muuten niin viranomaisten kautta sille tehdään stoppi😤


      • Anonyymi
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Sekopää kuvittelee ihan omiaan.
        Minä näen että olet skitsofreeninen ämmä, jonka pitäisi hakeutua hoitoon. Sinulla on varmaan useampi diagnoosi ja tod. näk. käytät jonkinlaisia mielialalääkkeitä. Minä teen ihan mitä haluan, turha valittaa jos en tee asioita samalla tavalla.

        Onko jakomielitautinen ja puhuuko vain itsekseen vai teeskenteleekö, että joku toinen myös käyttäisi samaa nimimerkkiä vai käyttääkö oikeasti samaa nickiä ja onko se edes mahdollista ja sääntöjen mukaista?🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se ollutkin niin, että syytön kunnes toisin todistetaan?

        Niinpä, auerska on todistettu syylliseksi eikä ainoatakaan todistetta ole kumottu, joten syyllinen on ikuisesti. Miehiä sen sijaan tuomitaan "raiskauksista" ilman mitään todistetta jatkuvasti, miksi femakot ei taistelu sitä vääryyttä vastaan?


      • Anonyymi

        ON ERI ASIOITA SYYLLISYYS JA OIKEUDEN PÄÄTÖS, JOSTA SOPII KIISTELLÄ MAKUASIANA.


    • näinonmarjat

      Se on aivan varma, että murhaaja savustetaan ulos, vaikka sitten kun on vanhuuden höppänä...Tai sitten kun psyyke ei enään kestä. Joka tapauksessa sellainen valittu elämäntyyli on kuluttavaa, niin psyykkisesti kuin fyysisesti.

    • huppelihei

      En hyväksy sitä vääryyttä, mitä muutamat ihmiset tekevät pieniä lapsia kohtaan vähättelemällä heitä kohtaan tehtyjä julmia rikoksia. Millainen ihminen vain hymistelee, ettei mitään ole tapahtunut, kun tuomiotkin ovat niin kovat kuin 10v ja 7,5v. Taitavat elää omissa satumaailmoissaan, voi voi vaan. Totuus ei pala tulessakaan, nääs.

      • Pikku-Lieska

        Tämä. Lastenkiusaajat ovat alhaisinta pohjasakkaa, hyppäisivät lentokoneesta ilman laskuvarjoa.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Tämä. Lastenkiusaajat ovat alhaisinta pohjasakkaa, hyppäisivät lentokoneesta ilman laskuvarjoa.

        Tuota voi tosiaan suositella auerskalle. Muistaakseni Chilessä Pinchet tapatti vastustajiaan samalla tavalla, voisi tehdä auerskalle noitatestin, osaako se lentää.


    • lieskanlieskatleimahtaa

      Nimen omaan lasten kiusaajat ja lasten oikeuskien polkijat ovat yhteiskunnassa alinta paskaa!!! Ja niin se menee vankila hierarkiassakin. Lastenmurhaajat ja pedofiilit ovat halveksutuimpia.

      • Pikku-Lieska

        Lasten oikeuksien polkemista on se, ettei lasten todellista hätää tunnisteta ja ettei heitä osata auttaa. Silloin, kun syyttömästä ihmisestä kirjoitetaan syyllinen ja hänen ihmisoikeutensa poljetaan maanrakoon, voi ainoastaan kysyä, mikä näitä epäasiallisesti toimivia ihmisiä motivoi äärimmäisen julmaan henkiseen väkivaltaan. Jokaisella ihmisellä tulisi olla oikeus ihmisarvoiseen elämään.

        Annelin nuoremmille lapsille toivon rohkeutta ottaa yhteyttä sukulaisiinsa ja lähteä etsimään sitä kadonnutta keskinäistä luottamusta, jonka syyttäjät ja poliisit ajattelemattomilla toimillaan menivät rikkomaan.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Lasten oikeuksien polkemista on se, ettei lasten todellista hätää tunnisteta ja ettei heitä osata auttaa. Silloin, kun syyttömästä ihmisestä kirjoitetaan syyllinen ja hänen ihmisoikeutensa poljetaan maanrakoon, voi ainoastaan kysyä, mikä näitä epäasiallisesti toimivia ihmisiä motivoi äärimmäisen julmaan henkiseen väkivaltaan. Jokaisella ihmisellä tulisi olla oikeus ihmisarvoiseen elämään.

        Annelin nuoremmille lapsille toivon rohkeutta ottaa yhteyttä sukulaisiinsa ja lähteä etsimään sitä kadonnutta keskinäistä luottamusta, jonka syyttäjät ja poliisit ajattelemattomilla toimillaan menivät rikkomaan.

        Jankutat loputtomiin samoja, mutta et perustele mitään. Pedotuomiosta et tiedä mitään ellet ole auerska itse ja silloinkin valehtelet, siitä on harvinaisen vahva lääkäreiden ja tuomareiden täysin yksimielinen ja lopullinen päätös.

        Samoin murhasta et tiedä mitään tutkijoita ja julkisuudessa ollutta enempää ellet ole auerska ja siilloinkin valehtelet, koska todisteet sulkee yksiselitteisesti ulkopuolisen pois ja todisteet riittää hyvin auerskaa vastaan, kuten käräjäoikeus tuomitsikin, ei kaksi hovinarria robert liljenfeld ja petteri korhonen voi päätöksellään fysiikanlakeja muuttaa.

        Milloin, miten ja miksi olet päässyt käymään murhapaikalla ellet ole auerska, miksi et vastaa? Joko valehtelet tuossakin tai olet auerska itse.


      • Pikku-Lieska
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Jankutat loputtomiin samoja, mutta et perustele mitään. Pedotuomiosta et tiedä mitään ellet ole auerska itse ja silloinkin valehtelet, siitä on harvinaisen vahva lääkäreiden ja tuomareiden täysin yksimielinen ja lopullinen päätös.

        Samoin murhasta et tiedä mitään tutkijoita ja julkisuudessa ollutta enempää ellet ole auerska ja siilloinkin valehtelet, koska todisteet sulkee yksiselitteisesti ulkopuolisen pois ja todisteet riittää hyvin auerskaa vastaan, kuten käräjäoikeus tuomitsikin, ei kaksi hovinarria robert liljenfeld ja petteri korhonen voi päätöksellään fysiikanlakeja muuttaa.

        Milloin, miten ja miksi olet päässyt käymään murhapaikalla ellet ole auerska, miksi et vastaa? Joko valehtelet tuossakin tai olet auerska itse.

        Sinulla levy pyörii suunnilleen samaan tahtiin kuin todennäköisesti paranoidiseen skitsofreniaan sairastuneella sukulaisellani. On ollut oikeastaan mielenkiintoista seurata teidän kahden käyttäytymistä, koska minulla ei ole tiedossa, mikä on sinun motiivisi jankuttaa samoja asioita. Raha saattaa saada ihmisen tekemään kyseenalaisia asioita.

        Sukulaiseni on jämähtänyt vuoteen 2010 ja syyttää minua asioista, joihin hän on itse syypää. Minä olen hänen silmissään paholaisen ruumiillistuma, koska en suostu tanssimaan kuin marionetti hänen valheidensa tahdissa. Viime aikoina hän on sentään onneksi ymmärtänyt jättää minut ja muutamat muut syytöksiltään rauhaan, koska olemme selkokielisesti hänelle todenneet, että jos ei ole mitään uutta sanottavaa, niin ei tarvitse meille enää jankata vanhoja asioita. Hänen näkemyksensä asioihin on tullut vuosien varrella harvinaisen selväksi.


      • Pikku-Lieska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Sinulla levy pyörii suunnilleen samaan tahtiin kuin todennäköisesti paranoidiseen skitsofreniaan sairastuneella sukulaisellani. On ollut oikeastaan mielenkiintoista seurata teidän kahden käyttäytymistä, koska minulla ei ole tiedossa, mikä on sinun motiivisi jankuttaa samoja asioita. Raha saattaa saada ihmisen tekemään kyseenalaisia asioita.

        Sukulaiseni on jämähtänyt vuoteen 2010 ja syyttää minua asioista, joihin hän on itse syypää. Minä olen hänen silmissään paholaisen ruumiillistuma, koska en suostu tanssimaan kuin marionetti hänen valheidensa tahdissa. Viime aikoina hän on sentään onneksi ymmärtänyt jättää minut ja muutamat muut syytöksiltään rauhaan, koska olemme selkokielisesti hänelle todenneet, että jos ei ole mitään uutta sanottavaa, niin ei tarvitse meille enää jankata vanhoja asioita. Hänen näkemyksensä asioihin on tullut vuosien varrella harvinaisen selväksi.

        Mitä se sinua häiritsee, jos joku ei tanssi Annelin pillin tahtiin, vaan ajattelee omilla aivoilla?


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Sinulla levy pyörii suunnilleen samaan tahtiin kuin todennäköisesti paranoidiseen skitsofreniaan sairastuneella sukulaisellani. On ollut oikeastaan mielenkiintoista seurata teidän kahden käyttäytymistä, koska minulla ei ole tiedossa, mikä on sinun motiivisi jankuttaa samoja asioita. Raha saattaa saada ihmisen tekemään kyseenalaisia asioita.

        Sukulaiseni on jämähtänyt vuoteen 2010 ja syyttää minua asioista, joihin hän on itse syypää. Minä olen hänen silmissään paholaisen ruumiillistuma, koska en suostu tanssimaan kuin marionetti hänen valheidensa tahdissa. Viime aikoina hän on sentään onneksi ymmärtänyt jättää minut ja muutamat muut syytöksiltään rauhaan, koska olemme selkokielisesti hänelle todenneet, että jos ei ole mitään uutta sanottavaa, niin ei tarvitse meille enää jankata vanhoja asioita. Hänen näkemyksensä asioihin on tullut vuosien varrella harvinaisen selväksi.

        Pidät siis kaikkia ympärilläsi mielisairaina ja itseäsi terveenä ))
        Epäilemättä suvussasi esiintyy mielisairautta. Yritä nyt vakuuttaa olevasi tervepäinen ja valaise aivoituksiasi.

        Milloin, miten ja miksi olet päässyt käymään murhapaikalla ellet ole auerska, miksi et vastaa? Joko valehtelet tuossakin tai olet auerska itse.


      • Anonyymi

        Erittäin ikäviä asioita, mutta auttaako mielestäsi se palstalla huutelu asian eteen mitään, vai pitäisikö asian puolesta pyrkiä toimimaan ennaltaehkäisevästi esim. kansanedustajana tai muuten?


      • Anonyymi

        Paitsi kun tekijänä nainen, femakot puolustaa kiihkeästi. Samoin toiseen suuntaan syyttävät miehiä perusteettomasti, kuten ruotsalaisessa dokumentissa Elias on pelastettava; Levittivät isästä perättömiä syytöksiä ja saivat psykoterapeutin ja lääkärinkin valehtelemaan. Toistaiseksi oikeus voitti, mutta hullu ämmä valittanut tuomiosta.


    • Huppispuppis

      Lasten oikeus on olla turvassa pahoinpitelijöiltä ja muuta väkivaltaa tekeviltä ihmisiltä. Huostaanotto oli perusteltua. He ovat niitä oikeita kärsijöitä, joille kuuluisi enemmän korvauksia äitinsä tuottamasta häpeästä sekä väkivaltaisuudesta heitä kohtaan.

    • Huppispuppis

      Muista, Lieska, että Anneli on syyllinen lasten hätään, eivät viranomaiset.

      • Sika.naamaManner

        Vaihda anustappisi isompaan.


      • Pikku-Lieska

        Lasten hätään suurin syyllinen on heidän isänsä tappanut työpaikaltaan irtisanotuksi joutunut henkilö, jonka henkistä tasapainoa työpaikalta saadut potkut järkyttivät aikanaan suuresti. Seuraavaksi lasten hätää lisäsivät ne henkilöt, jotka alkoivat epäillä heidän äitiään syylliseksi isän murhaan, vaikka tämä oli todettu huolellisen ja asianmukaisen alkututkinnan perusteella tekoon syyttömäksi. Lasten hätää ei varmastikaan helpottanut se, että heidät huostaanotettiin vieraiden ihmisten huomaan, kun äiti joutui ensin pidätetyksi ja sen jälkeen alkoi pitkä vankeusaika.

        Tampereen yliopistolla on tehty ansiokas tutkimus vuonna 2015, jossa on tarkasteltu useammassa lehdessä ja esimerkiksi murhainfon keskustelupalstalla käytyä kirjoittelua Ulvilan murhaan ja Anneli Aueriin liittyen. Tutkimuksen otsikko "Syylliseksi kirjoitettu" on paljon puhuva, koska näin nimenomaan pääsi käymään, että syyttömästä henkilöstä tehtiin poliisin, syyttäjien ja median vuorovaikutuksella syyllinen toisen ihmisen tekemään tekoon. Olen miettinyt, onko oikea murhaaja peloteltu tai maksettu hiljaiseksi, koska tekoaan hän ei ole tietääkseni kenellekään tunnustanut. Pelko saattaa tosin pitää myös ne henkilöt hiljaisina, jotka mahdollisesti tietävät asioiden oikean laidan ja jotka elävät murhaajan vaikutuspiirissä.

        Mm. Juha Joutsenlahti, Mikko Niskasaari sekä ne Annelin ystävät ja tukijat, jotka ovat julkisuudessa puolustaneet omissa nimissään syytöntä ihmistä, ovat todellakin saaneet tuntea nahoissaan, että he ovat eri mieltä virallisen totuuden kanssa. Netissä on saanut vuosikaudet solvata syytöntä ihmistä ja hänen puolustajiaan lähes kaikilla mahdollisilla henkeen ja terveyteen kohdistuvilla uhkauksilla, mutta kukaan virkamieskunnasta ei useista yhteydenotoista huolimatta ole vaivautunut asiaan tosiasiallisesti puuttumaan. Tekeekö kukaan mitään edes siinä vaiheessa, jos joku meistä vihakirjoittelun kohteiksi joutuneista henkilöistä pistetään pois päiviltä?

        Olen esittänyt jo vuosia sitten niin poliisiylijohtajalle kuin valtakunnansyyttäjälle muutaman valitun kysymyksen, mutta eipä kumpainenkaan ole näihin edelleen ajankohtaisiin kysymyksiin vaivautunut vastaamaan. Taidan olla näiden kyseisten herrojen silmissä se hankala ja ärsyttävä asiakas, kun peräänkuulutan vastuunkantoa asioissa, joissa on tehty karkeita virheitä.


      • Vitunvalehtelijalieska

        Ei kukaan irtisanottu ole murhaaja. Tutkittu juttu. Lopeta valehtelu, typerä lehmä.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Lasten hätään suurin syyllinen on heidän isänsä tappanut työpaikaltaan irtisanotuksi joutunut henkilö, jonka henkistä tasapainoa työpaikalta saadut potkut järkyttivät aikanaan suuresti. Seuraavaksi lasten hätää lisäsivät ne henkilöt, jotka alkoivat epäillä heidän äitiään syylliseksi isän murhaan, vaikka tämä oli todettu huolellisen ja asianmukaisen alkututkinnan perusteella tekoon syyttömäksi. Lasten hätää ei varmastikaan helpottanut se, että heidät huostaanotettiin vieraiden ihmisten huomaan, kun äiti joutui ensin pidätetyksi ja sen jälkeen alkoi pitkä vankeusaika.

        Tampereen yliopistolla on tehty ansiokas tutkimus vuonna 2015, jossa on tarkasteltu useammassa lehdessä ja esimerkiksi murhainfon keskustelupalstalla käytyä kirjoittelua Ulvilan murhaan ja Anneli Aueriin liittyen. Tutkimuksen otsikko "Syylliseksi kirjoitettu" on paljon puhuva, koska näin nimenomaan pääsi käymään, että syyttömästä henkilöstä tehtiin poliisin, syyttäjien ja median vuorovaikutuksella syyllinen toisen ihmisen tekemään tekoon. Olen miettinyt, onko oikea murhaaja peloteltu tai maksettu hiljaiseksi, koska tekoaan hän ei ole tietääkseni kenellekään tunnustanut. Pelko saattaa tosin pitää myös ne henkilöt hiljaisina, jotka mahdollisesti tietävät asioiden oikean laidan ja jotka elävät murhaajan vaikutuspiirissä.

        Mm. Juha Joutsenlahti, Mikko Niskasaari sekä ne Annelin ystävät ja tukijat, jotka ovat julkisuudessa puolustaneet omissa nimissään syytöntä ihmistä, ovat todellakin saaneet tuntea nahoissaan, että he ovat eri mieltä virallisen totuuden kanssa. Netissä on saanut vuosikaudet solvata syytöntä ihmistä ja hänen puolustajiaan lähes kaikilla mahdollisilla henkeen ja terveyteen kohdistuvilla uhkauksilla, mutta kukaan virkamieskunnasta ei useista yhteydenotoista huolimatta ole vaivautunut asiaan tosiasiallisesti puuttumaan. Tekeekö kukaan mitään edes siinä vaiheessa, jos joku meistä vihakirjoittelun kohteiksi joutuneista henkilöistä pistetään pois päiviltä?

        Olen esittänyt jo vuosia sitten niin poliisiylijohtajalle kuin valtakunnansyyttäjälle muutaman valitun kysymyksen, mutta eipä kumpainenkaan ole näihin edelleen ajankohtaisiin kysymyksiin vaivautunut vastaamaan. Taidan olla näiden kyseisten herrojen silmissä se hankala ja ärsyttävä asiakas, kun peräänkuulutan vastuunkantoa asioissa, joissa on tehty karkeita virheitä.

        Miksi kukaan viranomainen hullulle vastaisi.

        Jauhat paskaa loputtomiin, kukaan irtisanottu ei voi olla murhaaja edes teoriassa, eikä Jukka ollut vastuussa irtisanomisista.

        Milloin, miten ja miksi olet päässyt käymään murhapaikalla ellet ole auerska? Joko valehtelet tuossakin tai olet auerska itse. Miten selvitit, että verilammikot olisivat voineet kuivua muutamassa minuutissa ja huppis kadota taivaalle jälkiä jättämättä?

        Loistouutinen kun kertoivat jo etukäteen ettei auerska tule saamaan centtiäkään lisää syksyllä alkavassa oikeudenkäynnissä, sen sijaan tulee maksettavaa. Toivottavasti pian tuomitsevat myös murhasta takaisin vankilaan.


    • Abrakadabras

      Ei ole syyllinen, tutkittu on, eikä mikään tuomioistuin ole tuominnut, niinkuin auerska on, syytät syytöntä ihmistä, miten kehtaat.

    • lapsen.todistus

      Auerin murhakeissi tuli kirkkaasti mieleen, kun tallensin Awalta eilen "naistappajat" ja katsoin sen aamulla. Amanda Lewis tappoi/murhasi tyttärensä pihan uima-altaalla ja näkijänä oli poika 7v. Poika todisti oikeudessa ja ekan kerran tunti murhan jälkeen kertoi mitä äiti teki ja miten. Tietysti äidin asianajaja yritti selittää, että kyse oli tapaturmasta, mutta oikeuslääkäri todisti vammoista/jäljistä, että pojan kertoma todistaa, että äiti painoi pojan kertomalla tavalla tytön päätä pinnan alle ja siitä jäi slevät merkit. Tyttö olisi päässyt 120 cm pitkänä helposti ylös kumialtaasta, jos olisi sinne tipahtanut tapaturmaisesti. Äiti sai elinkautisen ja uskoo, että voi todistaa itsensä syyttömäksi. Äitiä vastaan oli monia todistajia, jopa oma äitinsä ja todistajat totesivat äidin olleen äkkipikainen , oli pahoinpidellyt lapsiaan ja koti oli hoitamatta jne...Poika oli ohjeman tekoaikana 15v ja adoptoitu pian murhan jälkeen muualle. Mikä opetus siitä, että 7-v voi todistaa ja todistus kyettiin osoittamaan monin tavoin kestäväksi. Pienillä padoilla on korvat ja silmät.

      • lapsetluotettavampia

        Naiset valehtelee loputtomiin ja syyttävät omia lapsiaankin tai ketä tahansa päästäkseen itse tuomiotta. Ulvilan tapauksessakaan ei ole mitään ihmeellistä, että poika tunnisti tutut äänet, muistan itsekin lapsuudesta miten kuulin sänkyyn kahvinkeitot, laatikoiden ja jääkaapin avaamiset jne. Nauhurin näppäinten klikkaukset myös helposti tunnistettavat, samoin kelausäänet, päinvastoin olisi ihme jos ei kuulisi ja tunnistaisi.

        Onneksi Suomessa ei henkivakutukset ole niin yleisiä eikä yhtä suuria kuin USA:ssa ja ehkä tutkitaankin tarkemmin, siitä vaan ei ole lukenut missään oliko Jukalla henkivakututs, toivottavasti ainakin lapset edunsaajina jos oli. USA:ssa naiset usenkin tappaa miehen ennen eroa että ehtivät saada henkivakuutusrahat, polttavat autoon tai mitä tahansa, varmasti tuota tapahtuu Suomessakin.


      • MiksiTyhmätLuulee-Tyhmiä

        Oletpa sairas ja harhainen.
        Kuvittelit jakson substanssin aivan päinvastaiseksi omassa ahdistavassa pikkupikku päässäsi. Selvästi pahoja oppimis- ja ymmärrysvaikeuksia.
        Ohjelmassa todistettiin äidin olevan täysin syytön lapsen hukkumiseen uima-altaaseen. Kun pikkutytär kaatui pää edellä veteen ja hengitti vettä hätääntymisensä johti kuolemaan.
        Jälkikäteen poliisit houkutteli pikkuveljen satuilemaan täysin perättömiä ja ristiriitaisia tokaisuja, jotka on todistettu varmoksi valheiksi.
        Tunnetusti USA:n oikeusmurhalaitoksessa todisteista ei ole välitetty, vaan syytön äiti heitettiin vankilaan.
        Aivan samoin kuten syyttömät Auer ja taksikuskikin vankilaan 10v häiriintyneen pikkuveljen sepittämistä seksivalheista.


      • hahahhahahahah
        MiksiTyhmätLuulee-Tyhmiä kirjoitti:

        Oletpa sairas ja harhainen.
        Kuvittelit jakson substanssin aivan päinvastaiseksi omassa ahdistavassa pikkupikku päässäsi. Selvästi pahoja oppimis- ja ymmärrysvaikeuksia.
        Ohjelmassa todistettiin äidin olevan täysin syytön lapsen hukkumiseen uima-altaaseen. Kun pikkutytär kaatui pää edellä veteen ja hengitti vettä hätääntymisensä johti kuolemaan.
        Jälkikäteen poliisit houkutteli pikkuveljen satuilemaan täysin perättömiä ja ristiriitaisia tokaisuja, jotka on todistettu varmoksi valheiksi.
        Tunnetusti USA:n oikeusmurhalaitoksessa todisteista ei ole välitetty, vaan syytön äiti heitettiin vankilaan.
        Aivan samoin kuten syyttömät Auer ja taksikuskikin vankilaan 10v häiriintyneen pikkuveljen sepittämistä seksivalheista.

        Hyvä esimerkki miten vainoharhaisia annulistit ovat ))))))))


      • paskaapuhuvatannelistit
        MiksiTyhmätLuulee-Tyhmiä kirjoitti:

        Oletpa sairas ja harhainen.
        Kuvittelit jakson substanssin aivan päinvastaiseksi omassa ahdistavassa pikkupikku päässäsi. Selvästi pahoja oppimis- ja ymmärrysvaikeuksia.
        Ohjelmassa todistettiin äidin olevan täysin syytön lapsen hukkumiseen uima-altaaseen. Kun pikkutytär kaatui pää edellä veteen ja hengitti vettä hätääntymisensä johti kuolemaan.
        Jälkikäteen poliisit houkutteli pikkuveljen satuilemaan täysin perättömiä ja ristiriitaisia tokaisuja, jotka on todistettu varmoksi valheiksi.
        Tunnetusti USA:n oikeusmurhalaitoksessa todisteista ei ole välitetty, vaan syytön äiti heitettiin vankilaan.
        Aivan samoin kuten syyttömät Auer ja taksikuskikin vankilaan 10v häiriintyneen pikkuveljen sepittämistä seksivalheista.

        Niin varmaan. Sä et katsonut edes sitä ohjelmaa, joten turha yrittää huijata.


      • selvä.keissi
        MiksiTyhmätLuulee-Tyhmiä kirjoitti:

        Oletpa sairas ja harhainen.
        Kuvittelit jakson substanssin aivan päinvastaiseksi omassa ahdistavassa pikkupikku päässäsi. Selvästi pahoja oppimis- ja ymmärrysvaikeuksia.
        Ohjelmassa todistettiin äidin olevan täysin syytön lapsen hukkumiseen uima-altaaseen. Kun pikkutytär kaatui pää edellä veteen ja hengitti vettä hätääntymisensä johti kuolemaan.
        Jälkikäteen poliisit houkutteli pikkuveljen satuilemaan täysin perättömiä ja ristiriitaisia tokaisuja, jotka on todistettu varmoksi valheiksi.
        Tunnetusti USA:n oikeusmurhalaitoksessa todisteista ei ole välitetty, vaan syytön äiti heitettiin vankilaan.
        Aivan samoin kuten syyttömät Auer ja taksikuskikin vankilaan 10v häiriintyneen pikkuveljen sepittämistä seksivalheista.

        Äiti oli syyllinen ja todettiin selkeästi syylliseksi. Syyllisyyden näki haastattelussakin ja jopa oma äiti piti syyllisenä. Ilmekin kuin AA:lla oikeudenkäyntiaikoihin. Tunteeton ja pysähtynyt.


    • ei.unohdu

      Ei varmaan unohdu. Friin dokkareissa on saatu murhaaja kiinni vuosikymmenien jälkeen.

    • oumamai

      Auerilla on uusi englanninkielinen blogi, ehkä valmistelee kansainvälistymistä, kun täällä ei ehkä ole uskottavuutta perheaiheisen sivuston netti-mammana. Linkki uuteen blogiin perhekerhon sivuilla, mutta hiukan piilossa. Joulublogin kautta esim. löytyy.

      • pakko.olla.vitsi

        Kai tuo oli vitsi?


      • sepäolisikin

        Sieltä olisikin FBI:n hyvä seurata pedomammoja, vaikka seuraahan ne auerskaa nytkin.


      • oumaimai
        pakko.olla.vitsi kirjoitti:

        Kai tuo oli vitsi?

        Ei tosiaan ole. Perhekerhon sivuja on alettu päivittää nyt oikein urakalla. Uusi ulkoasu ja kaikkea. Erityisesti päivitetty myös englanninkielistä versiota.
        Etusivun Bullet journal linkin kautta avautuu sivu, jossa linkki edelleen englanninkieliseen blogiin. En viitsi linkkiä laittaa kuitenkaan.


      • ssepähyvä
        oumaimai kirjoitti:

        Ei tosiaan ole. Perhekerhon sivuja on alettu päivittää nyt oikein urakalla. Uusi ulkoasu ja kaikkea. Erityisesti päivitetty myös englanninkielistä versiota.
        Etusivun Bullet journal linkin kautta avautuu sivu, jossa linkki edelleen englanninkieliseen blogiin. En viitsi linkkiä laittaa kuitenkaan.

        Sittenhän siltä voi periä korvauksia takaisin kun hankkii entiseen tapaan ja eikös sille ollut tullut tuloja tuolta vankila-aikanakin. Jos pedofemakkoakat haluaa maksaa sille niin siitä vaan, mutta mainostajille tulee kalliiksi kun asiakkaat vähenee.


    • tooosioonn

      Pornoilijoille on annettu salainen kanava...

    • näinonmarjat

      Hitto, että lieska on sitte sekasin. 24/7 netissä valvoinen ja vouhkaaminen on tehnyt tehtävänsä :))))
      Mutta okei, ollaan epäilty että Aarnioklaani oli jotenkin estämässä, peukaloimassa Ulvilan ratkaisua, siis sama vilhusen mopojengi millä porissa uhkailtiin. Ehkä jopa jo 2006 tai sitten 2009-2011...

      • silläsipulit

        Huumepoliisi, mopojengillä uhkailu, eikä Aarnion suunnitelmat saanut paljastua, eli mahdoliset virheet haluttiin peittää, kaikkinensa koko huumepoliisissa.


    • zojac

      Syyttömyysolettama ei sitten koske Luvatalta irtisanottuja, vai?

      • kaikkiepäiltyjä

        Siksihän heidät on tutkittukin ja todettu syyttömiksi, vaikka ei ollut edes todellista syytä epäillä, Jukka kun ei ketään erottanut, eikä kukaan uhkaillut.


      • silläsipulit

        Olipa kummallinen show sillo, vaikka nyt on sanottu korkealta taholta, että Jukka ei ketään erottanut. Mikä hiton hinku oli laittaa kaikki naapurit ja työmaa syntipukiksi?? Siksikö että omat teoriat petti alkuunsa.


    • Sinisabotages

      Epätoivoinen yritys päästä pälkähästä. Syyttelee kaikkia muita, vaikka itse on syyllinen. Lieneekö päässä vikaa?

      • zojac

        Hän syyttelee tunnistettavissa olevia henkilöitä. Parjaa viranomaisia ja naukuu rahaa onnettoman saitin muka-tuloista. Hänen kohdallaan pitää muistaa syyttömyysolettama - ei niiden, joita hän syyttelee. Kaksoisstandardit.


    • ipsumlooremi

      Mielenkiintoistahan tuota on seurata. Lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu itsepintaisesti jatkaa perhekerho-projektiaan netissä. Tuossa on jotain suorastaan kummallista ajatuksenjuoksua taustalla. Tavallaan ristiriidassa mediassa korostetun älykkyyden kanssa. Vai onko se älykkyys vain tietyillä osa-alueilla.

      • miksisallitaan

        Pedotuomituilta kielletään toimiminen lasten kanssa päiväkodeissa jne, miksi tuollainen sallitaan. No, ainakin on viranomaisten valvonnassa kaiken aikaa. Voisi laittaa sivulle palautetta muille, itse en viitsi edes selata.


      • kielarikeskelläsuuta
        miksisallitaan kirjoitti:

        Pedotuomituilta kielletään toimiminen lasten kanssa päiväkodeissa jne, miksi tuollainen sallitaan. No, ainakin on viranomaisten valvonnassa kaiken aikaa. Voisi laittaa sivulle palautetta muille, itse en viitsi edes selata.

        Eikös se ole halppo naurttaa, jos jotakin kupruja tulee ja laitetaan huuto päälle?? Pitää käydä kirjaston koneella selaamassa :)))))))


      • Watchout-

        Poliisin kannattaa olla tarkkana tuomitun lastenraiskaajan kanssa, etenkin jos pitää paikkansa, että tuo pedofiili on aktivoitunut hääräilemään ja säätämään taas per&sekerhossaan...


    • nkoijb

      Tämän seksuaalirikoksista tuomitun toiminta on melko erikoista. Hän on ikäänkuin jakaantunut kahdeksi persoonallisuudeksi: toinen herjaa raivoisasti blogissaan viranomaisia ja väittää poliisien myötäänsä väärentävän todisteita. P-kerhossa askarteluohjeitaan ja muffinsireseptejään jakelee sitten ihan toisenlainen tyyppi (pullamamma).

      • Sekivahoitaja

        Kylläpä se häiritsee sinua. Olet jo vuosia narissut jankkaavaan tyyliisi Auerista. Mutta onhan kaikki muuten hyvin?


      • etolekiva
        Sekivahoitaja kirjoitti:

        Kylläpä se häiritsee sinua. Olet jo vuosia narissut jankkaavaan tyyliisi Auerista. Mutta onhan kaikki muuten hyvin?

        Et ole eläinten hoitaja, jätä psyko-pekka karjut rauhaan.


      • nkoijb
        Sekivahoitaja kirjoitti:

        Kylläpä se häiritsee sinua. Olet jo vuosia narissut jankkaavaan tyyliisi Auerista. Mutta onhan kaikki muuten hyvin?

        Kyllä tosiaankin häiritsee se, että lapsia raiskannut henkilö ylläpitää sivustoa, joka osin on suunnattu lapsille. Vastaavista rikoksista tuomitut eivät saa työtä edes peruskoulun keittiöstä. Narisen ja jankkaan aiheesta ihan niin paljon kuin lystään. En tarvitse siihen sinun lupaasi. Ekan kerran tosin kirjoitin tänne viime vuoden lopulla, mutta minkäs joidenkin vainoharhoille mahtaa. Huolehdi jatkossa vain omasta hyvin- tai pahoinvoinnistasi.


      • snskslamj
        nkoijb kirjoitti:

        Kyllä tosiaankin häiritsee se, että lapsia raiskannut henkilö ylläpitää sivustoa, joka osin on suunnattu lapsille. Vastaavista rikoksista tuomitut eivät saa työtä edes peruskoulun keittiöstä. Narisen ja jankkaan aiheesta ihan niin paljon kuin lystään. En tarvitse siihen sinun lupaasi. Ekan kerran tosin kirjoitin tänne viime vuoden lopulla, mutta minkäs joidenkin vainoharhoille mahtaa. Huolehdi jatkossa vain omasta hyvin- tai pahoinvoinnistasi.

        Pornorinki sai uuden kokoontumisajopaikan. Jengi varmasti ihan fiiliksissä. Mutta kas, kas, suurin mediamöly on laskenut kuin lentävänlehmän häntä. Todella hienoa.
        Kukaan ei huomioi uutsita. Kiähkiähkiähhh..


      • Mitenon_
        nkoijb kirjoitti:

        Kyllä tosiaankin häiritsee se, että lapsia raiskannut henkilö ylläpitää sivustoa, joka osin on suunnattu lapsille. Vastaavista rikoksista tuomitut eivät saa työtä edes peruskoulun keittiöstä. Narisen ja jankkaan aiheesta ihan niin paljon kuin lystään. En tarvitse siihen sinun lupaasi. Ekan kerran tosin kirjoitin tänne viime vuoden lopulla, mutta minkäs joidenkin vainoharhoille mahtaa. Huolehdi jatkossa vain omasta hyvin- tai pahoinvoinnistasi.

        Luulis, että jos 7,5 vuodeksi linnaan lasten raiskauksista tuomittu pedofiili alkaa taas pitää pervoa keskustelupalstaansa persekerhossaan, poliisi laittais pedarin toiminnalle välittömästi stopin???


      • nipotantta
        Mitenon_ kirjoitti:

        Luulis, että jos 7,5 vuodeksi linnaan lasten raiskauksista tuomittu pedofiili alkaa taas pitää pervoa keskustelupalstaansa persekerhossaan, poliisi laittais pedarin toiminnalle välittömästi stopin???

        Vähintäänkin alaikäisten pääsy tietyille sivuille pitäisi olla mahdollista aina estää. Pelkästään aikuisille tarkoitettu matsku on sijoiteltava siten, ettei se nuin vain ole lasten silmien edessä. Miten olisi esimerkkinä Aku Ankka -lehti, jonka liitesivuilla olisi keskustelua vaikka aiheesta anaaliyhdynnän harrastaminen synnytyksen jälkeen? Hä?


      • näinonmarjat
        nipotantta kirjoitti:

        Vähintäänkin alaikäisten pääsy tietyille sivuille pitäisi olla mahdollista aina estää. Pelkästään aikuisille tarkoitettu matsku on sijoiteltava siten, ettei se nuin vain ole lasten silmien edessä. Miten olisi esimerkkinä Aku Ankka -lehti, jonka liitesivuilla olisi keskustelua vaikka aiheesta anaaliyhdynnän harrastaminen synnytyksen jälkeen? Hä?

        Vastuunsa tunteva lapsen huoltaja estäisi, piiloporno sivulle pääsyn.


      • Pikku-Lieska
        Mitenon_ kirjoitti:

        Luulis, että jos 7,5 vuodeksi linnaan lasten raiskauksista tuomittu pedofiili alkaa taas pitää pervoa keskustelupalstaansa persekerhossaan, poliisi laittais pedarin toiminnalle välittömästi stopin???

        Luulisi, että poliisi laittaisi sinun törkyjutuillesi stopin. Tätäkin palstaa saattavat alaikäiset käydä lukemassa.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Luulisi, että poliisi laittaisi sinun törkyjutuillesi stopin. Tätäkin palstaa saattavat alaikäiset käydä lukemassa.

        Luulisi, että poliisi laittaisi sinun törkyvalheillesi stopin. Miksi väität tietäväsi tutkijoita paremmin mitä raiskausten ja murhan aikaan tapahtui, miten olet väitteesi mukaan päässyt sisälle murhataloon tutkimaan paikkoja?


      • joumääään
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Luulisi, että poliisi laittaisi sinun törkyjutuillesi stopin. Tätäkin palstaa saattavat alaikäiset käydä lukemassa.

        Varsinkin laittomille nimi listeoille, nimi reskisterille joista on jo ilmoitettu....


      • Pikku-Lieska
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Luulisi, että poliisi laittaisi sinun törkyvalheillesi stopin. Miksi väität tietäväsi tutkijoita paremmin mitä raiskausten ja murhan aikaan tapahtui, miten olet väitteesi mukaan päässyt sisälle murhataloon tutkimaan paikkoja?

        Varaa aika asuntoesittelyyn:
        http://www.etuovi.com/kohde/7130127


      • ViranomaisetHaloooo
        joumääään kirjoitti:

        Varsinkin laittomille nimi listeoille, nimi reskisterille joista on jo ilmoitettu....

        Poliisin pitäisi puuttua nimimerkki Pikku-Lieskan harjoittamaan systemaattiseen alaikäisten lasten vainoamiseen netin keskustelupalstoilla!

        Viranomaiset halooooo!!!


      • Pikku-Lieska

      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Varaa aika asuntoesittelyyn:
        http://www.etuovi.com/kohde/7130127

        Ei ollut asuntoesittelyjä pitkään aikaan, saati että olisi ollut mitään todisteita jäljellä. Kiinni jäit valheesta TAAS kerran.


    • saihukuttaavapaasti

      Sinulla on vielä kauniit ajatukset siitä, että poliisi valvoisi etiikkaa ja moraalia, vai? Ei se instanssi valvo enää edes lain rikkomista.

    • talitiainenxx

      Miksi murhainfon kuolemannaakalla on allekirjoituksena linkki wicca-blogiin. Toivottavasti on oma blogi edes.

      • näinonpikkulieskat

        Wiccat ja muut poppamiehet ovat hyvin edustettuna tässä kasessa, olleet jo alunperin mukana ennen mulhaa.
        Sen näköinen kase kuin jengin jäsenet.


    • Bödömi

      Sairaita ovat pedofiilien ja heidän kannattajiensa syyt. Oksettavaa.

    • Asukki

      Lukekaa Hejacista , miten se AA kertoili eri tarinoita, niinkuin vanhin tytärkin. Valheella on lyhyet jäljet siitäkin syystä, ettei niitä kaikkia aina muista. Molemmat, niin tytär kuin pedofiilimamma ovat vaihdelleet kertomustaan. Valehtelijat tekevät useimmiten niin. Miksi se Auerska muuten lopetti lasten terapiakäynnit ensimmäisen kerran jälkeen? Taisi pelätä mitä paljastuu. No meni vielä aikaa ennenkuin rikosten uhreiksi joutuneet lapset uskalsivat vihdoin turvallisten aikuisten kanssa asuttuaan availla traumojaan.

      • Sika.naamaManner

        Vai oli Anneli samanlainen kuin Tuija, eli vaihteli tekstiä aina tilanteen mukaan?


    • zzzzzzp

      Kyllä tää on paskan jauhamista , asia on jo historiaa ja saanu päätöksen mikä pysyy.

      • PedofiiliAuer

        Niin. Anneli Auer on kaikissa oikeusasteissa tuomittu seksuaalirikollinen, lastenraiskaaja.


      • Uoti
        PedofiiliAuer kirjoitti:

        Niin. Anneli Auer on kaikissa oikeusasteissa tuomittu seksuaalirikollinen, lastenraiskaaja.

        Valehtelet taas ja tietenkin ihan typeryyttäsi. Korkeimmassa oikeudessa ei ole tuomittu. Vaikuttaako jatkuva runkkiminen ja lerssin näprääminen noin pahasti aivoihisi? Jätä nyt edes se lampaannussinta vähemmälle!


      • Pikku-Lieska
        PedofiiliAuer kirjoitti:

        Niin. Anneli Auer on kaikissa oikeusasteissa tuomittu seksuaalirikollinen, lastenraiskaaja.

        Annelille on annettu tuomio lasten raiskauksista, joita ei ole kukaan tehnyt. Niistä ei edes löytynyt näyttöä, jos ei oteta lukuun traumatisoituneiden lasten mielikuvitustarinoita. Vastaavantyyppisiä kertomuksia, jotka eivät pidä paikkaansa, ovat kertoneet lapset muissakin maissa. Harmi, ettei Suomessa tunnistettu tätä ilmiötä ajoissa ja syyttömät ihmiset ovat joutuneet sen takia kohtuuttomasti kärsimään. Ei ihmisestä tule seksuaalirikollista sillä, että häntä mustamaalataan surutta täällä netissä nimimerkkien takaa ja tor-verkkoa hyödyntäen. Toivon poliisilta rohkeutta puuttua tähän rikolliseen toimintaan, jota täällä keskustelupalstalla harjoitetaan.


      • Pikku-Lieska
        Uoti kirjoitti:

        Valehtelet taas ja tietenkin ihan typeryyttäsi. Korkeimmassa oikeudessa ei ole tuomittu. Vaikuttaako jatkuva runkkiminen ja lerssin näprääminen noin pahasti aivoihisi? Jätä nyt edes se lampaannussinta vähemmälle!

        En tiedä, harrastatko yksinpuhelua itsesi kanssa. Annelin ja hänen lastensa tilannetta ei auta yhtään, että olet puolustavinasi häntä, mutta puhut täällä törkeyksiä ja haukut Annelin syyllisyydestä vakuuttuneita henkilöitä.

        Annelin todelliset tukijat ymmärtävät pysyä asialinjalla, koska meillä ei ole mitään tarvetta asioiden vääristelyyn tai tosiasioiden peittelyyn. Toivon silti, että poliisi toimii ja ottaa ketään lavastamatta oikean murhaajan kiinni, ettei sentään syylliseksi kirjoitetun ihmisen tarvitse sitäkin itse tehdä.


      • Mittaontäynnä
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Annelille on annettu tuomio lasten raiskauksista, joita ei ole kukaan tehnyt. Niistä ei edes löytynyt näyttöä, jos ei oteta lukuun traumatisoituneiden lasten mielikuvitustarinoita. Vastaavantyyppisiä kertomuksia, jotka eivät pidä paikkaansa, ovat kertoneet lapset muissakin maissa. Harmi, ettei Suomessa tunnistettu tätä ilmiötä ajoissa ja syyttömät ihmiset ovat joutuneet sen takia kohtuuttomasti kärsimään. Ei ihmisestä tule seksuaalirikollista sillä, että häntä mustamaalataan surutta täällä netissä nimimerkkien takaa ja tor-verkkoa hyödyntäen. Toivon poliisilta rohkeutta puuttua tähän rikolliseen toimintaan, jota täällä keskustelupalstalla harjoitetaan.

        Huoh, pitäisköhän tehdä tutkintapyyntö tuon nimimerkki Pikku-Lieskan kirjoittelusta...


      • Muistinvirkistykseksi
        Uoti kirjoitti:

        Valehtelet taas ja tietenkin ihan typeryyttäsi. Korkeimmassa oikeudessa ei ole tuomittu. Vaikuttaako jatkuva runkkiminen ja lerssin näprääminen noin pahasti aivoihisi? Jätä nyt edes se lampaannussinta vähemmälle!

        Anneli Auer tuomittiin käräjäoikeudessa
        törkeistä lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista, mm. törkeistä raiskauksista seitsemän vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen. Hovioikeus kovensi tuomiota puolella vuodella. Korkein oikeus ei myöntänyt valituslupaa. EIT ei ottanut käsittelyyn. KKO hylkäsi tuomionpurkuhakemuksen.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        En tiedä, harrastatko yksinpuhelua itsesi kanssa. Annelin ja hänen lastensa tilannetta ei auta yhtään, että olet puolustavinasi häntä, mutta puhut täällä törkeyksiä ja haukut Annelin syyllisyydestä vakuuttuneita henkilöitä.

        Annelin todelliset tukijat ymmärtävät pysyä asialinjalla, koska meillä ei ole mitään tarvetta asioiden vääristelyyn tai tosiasioiden peittelyyn. Toivon silti, että poliisi toimii ja ottaa ketään lavastamatta oikean murhaajan kiinni, ettei sentään syylliseksi kirjoitetun ihmisen tarvitse sitäkin itse tehdä.

        Miksi toistelet jatkuvasti valheitasi, mutta et vastaa yksinkertaisiin kysmyksiin? Miksi väität tietäväsi tutkijoita, poliiseja, lääkäreitä ja muita ammattilaisia paremmin mitä tapahtunut kun suuri osa todisteista salaisia ja lasten hyväksikäytössä kaikki. Milloin ja miten olet päässyt käymään murhatalossa ja nähnyt todisteet? Vastaa äläkä valehtele.


      • Pikku-Lieska
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Miksi toistelet jatkuvasti valheitasi, mutta et vastaa yksinkertaisiin kysmyksiin? Miksi väität tietäväsi tutkijoita, poliiseja, lääkäreitä ja muita ammattilaisia paremmin mitä tapahtunut kun suuri osa todisteista salaisia ja lasten hyväksikäytössä kaikki. Milloin ja miten olet päässyt käymään murhatalossa ja nähnyt todisteet? Vastaa äläkä valehtele.

        Kyllä minä poliisille kerron kaikki tarpeelliset tiedot, mitä on tiedossani asioiden kuntoon saamiseksi.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Kyllä minä poliisille kerron kaikki tarpeelliset tiedot, mitä on tiedossani asioiden kuntoon saamiseksi.

        Lopeta sitten tällä valehtelu kun ei kerran ole mitään kerrottavaa. Monta vuotta kestää päästä kertomaan poliisille vai eikö niitä hullun jutut kiinnosta?


    • zzzzzzp

      Anneli Auer on vääryyttä kokenut perheen äiti , joka ansaitsee suuret korvaukset kärsimyksistään.

      • Tarkennusehdotus

        ........"joka ansaitsi suuret korvaukset aiheuttamillaan kärsimyksillä" ?


      • näin.se.menee

        Anneli Auer on typerä murhaaja ja lastenraiskaaja, joka ansaitsisi kuulan kalloonsa tekemistään vääryyksistä.


    • AAsyyttömänä

      A. Auer istui syyttömänä vankilassa ja siitä pitää hänen saada todella isot korvaukset. Toivottavasti oikea murhaaja vielä löytyy.

      • AAsyyllisenä

        A. Auer istui syyllisenä vankilassa ja siitä pitää hänen saada kuula kalloon. Toivottavasti joku tappaa sen pedomurhaajan mahdollisimman pian.


      • Uoti
        AAsyyllisenä kirjoitti:

        A. Auer istui syyllisenä vankilassa ja siitä pitää hänen saada kuula kalloon. Toivottavasti joku tappaa sen pedomurhaajan mahdollisimman pian.

        Alkaako lampaannussijan pää taas seota? Voivoi sentään!


      • hehheehee
        Uoti kirjoitti:

        Alkaako lampaannussijan pää taas seota? Voivoi sentään!

        Mikset enää uskalla mennä nussimaan sikoja? Pelkäätkö jäädä kiinni? Vai nussitko nykyään kanoja?


      • Pikku-Lieska
        AAsyyllisenä kirjoitti:

        A. Auer istui syyllisenä vankilassa ja siitä pitää hänen saada kuula kalloon. Toivottavasti joku tappaa sen pedomurhaajan mahdollisimman pian.

        Toivottavasti poliisi selvittää henkilöllisyytesi ja saa sinut ymmärtämään, että se, miten toimit täällä netissä, on rangaistavaa toimintaa rikoslain pykälien mukaan.


      • Kananenä

        Anneli Auer on tuomittu pedofiili ja lastensa pahoinpitelijä. Ulvilan murha on vielä ratkaisematta, mutta saattaa liittyä jotenkin näihin, Jukkahan pelkäsi, että tuo tekee lapsille jotain pahaa.


      • pikkulieauerska
        Pikku-Lieska kirjoitti:

        Toivottavasti poliisi selvittää henkilöllisyytesi ja saa sinut ymmärtämään, että se, miten toimit täällä netissä, on rangaistavaa toimintaa rikoslain pykälien mukaan.

        Mikset tee poliisille ilmoitusta, saavat tukia samalla omasi ja muiden annulistien valheet ja kunnianloukkaukset.


      • Hejac
        pikkulieauerska kirjoitti:

        Mikset tee poliisille ilmoitusta, saavat tukia samalla omasi ja muiden annulistien valheet ja kunnianloukkaukset.

        Ei sinusta viitsi ilmoitusta tehdä. Tuota menoa pääsi sekoaa lopullisesti ja sehän on ihan hauska juttu. Odotan mielenkiinnolla viestiesi loppumista, koska silloin olet joutunut lataamoon tai hirttänyt itsesi (hehhhehehhe) ja amatöörinä tehnyt solmun huonosti, joten olet kitunut tuntikausia avuttomana.


      • saatodottaa
        Hejac kirjoitti:

        Ei sinusta viitsi ilmoitusta tehdä. Tuota menoa pääsi sekoaa lopullisesti ja sehän on ihan hauska juttu. Odotan mielenkiinnolla viestiesi loppumista, koska silloin olet joutunut lataamoon tai hirttänyt itsesi (hehhhehehhe) ja amatöörinä tehnyt solmun huonosti, joten olet kitunut tuntikausia avuttomana.

        Taitaa olla nuo lehtijutut sinusta olla hauskempia, kuten sekin kun jäit kiinni karjun alta. Aiotko tunteroinen jatkaa heilastelua sikaloissa vai kokeiletko seuraavaksi vaikka sonneja?


    • Anonyymi

      Siitä tuleekin uusi juhlapyhä kun auerska päätyy helvettiin :D

    • Anonyymi

      Onko Ulvilan murhatalosta muodostunut annulistien pyhiinvaelluspaikka vai missä ne pedomurhaaja auerskaa palvoo?

      • Anonyymi

        Toivottavasti pääsevät pian vaeltamaan auerskan haudalle!


    • Anonyymi

      Onko Auer sukua eräälle entiselle Kaarinalais politiikolle ja Paaterolle?

    • Anonyymi

      Kummitteleekohan auerskalla murha unissa vain onko niin paatunut ettei tunnu missään?

    • Anonyymi

      Tietyissä asioissa siitä saa voimaa, pitää ensin lopettaa ne hommat niin sitten voi tulla heikkoja hetkiä.

    • Anonyymi

      Ei pääse auerskakaan unohtamaan kun käy palstalla lukemassa.

      • Anonyymi

        Pieni muna jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni muna jne.

        Sehän se aina on annulisteilla mielessä.


    • Anonyymi

      Toivottavasti auerska ei sairastu dementiaan, vaan vielä kuolinvuotreellaankin muistaa miten iski Jukalta kallon murskaksi. Tytöllä muistot kummittelee vielä pitkään.

      • Anonyymi

        Taidat olla vajaavaltainen eli ns. varttihullu?

        Mutta täsmennetään vielä, jos et ole. Tarkoitatko Auerskalla Anneli Aueria? Ja tytöllä hänen vanhinta tytärtään?
        Noilla seikoilla on merkitystä tulevan tutkinnan kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vajaavaltainen eli ns. varttihullu?

        Mutta täsmennetään vielä, jos et ole. Tarkoitatko Auerskalla Anneli Aueria? Ja tytöllä hänen vanhinta tytärtään?
        Noilla seikoilla on merkitystä tulevan tutkinnan kannalta.

        Joutuvatko piankin uudelleen tutkintaan, toivotaan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla vajaavaltainen eli ns. varttihullu?

        Mutta täsmennetään vielä, jos et ole. Tarkoitatko Auerskalla Anneli Aueria? Ja tytöllä hänen vanhinta tytärtään?
        Noilla seikoilla on merkitystä tulevan tutkinnan kannalta.

        Johan se auerska on todettu tutkimuksissa syylliseksi, tytärtä ei voi tuomita kun oli alaikäinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Johan se auerska on todettu tutkimuksissa syylliseksi, tytärtä ei voi tuomita kun oli alaikäinen.

        Tutkimuksissahan se todettiin syyttömäksi.

        Mites Juhannus muuten meni sinulla? Viinaa ja käteenvetoako, kuten aiemmatkin Juhannukset, niinkö?


      • Anonyymi
        RitalanPaska kirjoitti:

        Tutkimuksissahan se todettiin syyttömäksi.

        Mites Juhannus muuten meni sinulla? Viinaa ja käteenvetoako, kuten aiemmatkin Juhannukset, niinkö?

        Mihin sun tuhmat jutut jäi?


      • Anonyymi
        RitalanPaska kirjoitti:

        Tutkimuksissahan se todettiin syyttömäksi.

        Mites Juhannus muuten meni sinulla? Viinaa ja käteenvetoako, kuten aiemmatkin Juhannukset, niinkö?

        Ei annulistit ole tutkijoita.
        Mites psykopakan juhannus meni, karjua ahdistellessako?


    • Anonyymi

      No mitäs tänne? Wicca touhut tehty tälle kesälle, Halloweeninä sitten uudestaan.

    • Anonyymi

      Taas lähti kannattajien multinik pitkälle tauolle. Tonki vois roviolla polttaa.

    • Anonyymi

      Nyt se on viimein totta, alkututkinta tehtiin paskasti, koska poliiseilta loppui puhti kun kodihoitohuoneen tutkinta olisi kestänyt.
      Eikä rikos ollut täydellinen vaan Jukka heräsi kesken kaiken mölyämään nauhalle totuuksia, totuuksia haudan takaa.
      Jukka pääsikin sanomaan kuitenkin sen viimeisen sanan.

    • Anonyymi

      Itse kallistun sille kannalle, ettei ainakaan Anneli ole syyllinen. Syyllinen ei vuosikaudet esiinny yhtä vakuuttavasti (mm. kehonkieli ei ole koskaan viestinyt valehtelusta) ja äänikirjansakin hän on tyynesti itse lukenut nauhalle.

      Tutkinnassa ja kuulusteluissa on mokattu. Siinäpä se selitys. Joku niistä tyypeistä, joita on jo epäilty ja kuulusteltu, täytyy olla se syyllinen.

      Tapaus on ihan samantyyppinen tutkijoitten puolelta mokattu juttu kuin Suomen muutkin kuuluisat ja selvittämättömät henkirikokset ovat. Hyviä syylisyysehdokkaita on niissäkin ollut, mutta tutkijat ovat syyllisen päästäneet vapaaksi, koska he eivät ole osanneet yhdistellä faktoja tai sitten faktoja on ollut liian vähän niin, että olisi tajuttu yhteys.

      Auer on itse arvellut, kuka on hänen omasta mielestään syyllinen. En tiedä, miksi sen henkilön tutkintaa ei siis ole jatkettu. Maailmallahan on lukuisia tapauksia, joissa syylliseksi on lopulta todettu sellainen henkilö, joka ensimmäisellä tutkimuskerralla todettiin syyttömäksi ja vapautettiin.

      • Anonyymi

        Itsekin kallistun sille kannalle että murhan täytyi tehdä yliluonnolliset kyvyt omaava äänetön ja aikaa nopeampi ilman DNA:ta oleva liitelevä huppis, emmehän me naiset koskaan valehtele, saati murhaa ja ole rahan ahneita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekin kallistun sille kannalle että murhan täytyi tehdä yliluonnolliset kyvyt omaava äänetön ja aikaa nopeampi ilman DNA:ta oleva liitelevä huppis, emmehän me naiset koskaan valehtele, saati murhaa ja ole rahan ahneita!

        Niin, ehkä joskus vielä keksitte jutun pointin olleenkin jossakin muualla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, ehkä joskus vielä keksitte jutun pointin olleenkin jossakin muualla...

        Olipa pointti mikä tahansa, mutta pedomurhaaja auerska tuomittava myös murhasta.


    • Anonyymi

      Mihin sulta unohtu tuhmat sanonnat?
      Kannattaa kiinnittää huomiota siihen mitä on tapahtunut ennen hätäpuhelua, ihan selkeästi se on keissin heikoin lenkki.
      Virkosiko Jukka vaiko näyteli kuollutta eli hämäystä? Se olisikin hienoa jos Jukka olisi päässyt kusettamaan viimeisinä hetkinään.

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen paniikki on kannattajilla meneillään?

    • Anonyymi

      Syyllinen-syytön vastakkainasettelu oli taktisesti luotu hyvissä ajoin keskusteluun jaetulla vale-esitutkinta-aineistolla.

      Pointti oli luodussa ja huikeassa näytöksessä.

      Kai muistatte - löytyy uutinen edelleenkin Iltalehdestä, että luku 666 oli kursiivissa jo Ulvilåan tutkinnan alkumetreillä. Samoin Lahden olkapäissä kerrottiin olleen väärinpäin olevat ristit, sekä AA:n kirje vankilasta, kuten uutiset saatananpalvonnan liityymisestä tapahtumiin, toukokuussa 2012.

      Nyt se jatkuu, tieto Iltalehti, kirje Yhdysvaltain presidentiti Bidenille:

      "Länsi on julistanut sodan kristinuskoa vastaan, tämä oikeudenkäynti tulee jäämään historiaan, joko mielipuolisuuden pysäyttämisenä tai lopun alkuna", kirjoitetaan.

      Ja oikeudenkäynti on koodilla 'Päivi Räsänen' syyte sotarikoslain alainen kiihottaminen kansanryhmää vastaan, ja oikeudenkäyntipaikka Suomi ja aika tämä kuukausi.

      Pysykää kartalla. Tai yrittäkää edes löytää se.

    • Anonyymi

      ULVILAN PERHERIITA, JOKA PÄÄTTYI MIEHEN MURHAAN.
      KYLLÄHÄN TÄMÄN TÄYTYY OLLA ITSESTÄÄN SELVÄ.
      OIKEUS EI MUUTA TEHTYÄ TEKEMÄTTMÄKSI, EIKÄ SITEN TEKIJÄÄ TEKEMÄTTÖMÄKSI..
      --
      SUOMALAINEN OIKEUSLAITOS KOKONAISVALTAISESTI TÄYSIN PERSIISTÄ. RAHASTAVA LAITOS.
      SYYLLISESTÄ MUKA TEHDÄÄN SYYTÖN....HAAA............HAAAAAA.................
      Kyllähän sen jokainen ymmärtää leikkiähän se on ja sattuuhan sitä, vaikka kyllähän se on kallista huvia. Nimittäin tehdä......, varsinkin suomalainen oikeuslaitos asianajajineen ja ulosottoineen pakkohuutokauppoineen.
      Mutta eihän tietenkään asia tekijän kannalta mikään huono ole, rahaahan siitä maksetaan, kunhan ei vaan jää kiinni. OIKEUSHAN SIITÄ PÄÄTTÄÄ.

    • Anonyymi

      Uskaltaisin väittää, ettei Ulvilan murha ollut viimeinen, kyllähän niitä tulee olemaan Suomessa.
      Pekka Haavisto, joka on vihreä ja touhuaa ulkomaalaisen terrorismin parissa.
      Ajat ovat Pekalle erittäin odolliset tuoda Suomeen-, tarjolla on islalaisuuden varjolla ja liikakansoitus... moniaviollisuus. Naiset ja mihet. Valtavat määrät sikiävää kansaa. Pekka puhuu kansalle vain terrorismista ja sodasta. Rauhan pyrkimyksistä.
      Pelkkää lumetta suomalaisille.

      • Anonyymi

        EIPÄ se anneli tainnu sitä tehdä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIPÄ se anneli tainnu sitä tehdä

        Kukas se sitten, kun se raju puolisoiden yhteen otto ja tappelu päättyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EIPÄ se anneli tainnu sitä tehdä

        Tytär, auerska vai molemmat yhdessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytär, auerska vai molemmat yhdessä?

        Molemmat yhdessä, mutta ei tytöllä ollut käytännössä muuta kuin äippä sai suggeroitua tytönkin tökkimään iskää jollain esineellä. Oliko ne sakset kuten tyttö sanoi? Kun äippä tunnusti tytölle vankilassa ettei siel ollu muita kuin me ja mä olin se joka teki pahaa isille tyttö siihen, et teinhä mäki..niil saksil...
        On se merkillistä ettei silloin poliisit tarttuneet noihin ja muihinkin joista ilmeni, että A on itse tekijä.
        Nyt on korkea aika tarttua ja tutkia kunnolla alusta alkaen. Ei mitään lsh jutun uusintaa millään tasolla ennen kuin murha on käsitelty uudelleen.


    • Anonyymi

      Sota sai alkunsa hammaslääkärikäynnistä, missä oli liikaa naisia.

      • Anonyymi

        Mene heti aamusta päivystykseen, Saat reseptiuusinnan ja tuskasi poistuu. Mutta älä ihmeessä ota tablettien kanssa sitä tappokiljuasi, ettei taas mene poliisien kanssa painimiseksi. Ja anna sen ajokoirasi olla myös rauhassa.

        Vanha hoitajasi, Anna-Maija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene heti aamusta päivystykseen, Saat reseptiuusinnan ja tuskasi poistuu. Mutta älä ihmeessä ota tablettien kanssa sitä tappokiljuasi, ettei taas mene poliisien kanssa painimiseksi. Ja anna sen ajokoirasi olla myös rauhassa.

        Vanha hoitajasi, Anna-Maija

        Psykopekalla ne alapääjutut vaan aina mielessä, kuten muillakin annulisteilla.


    • Anonyymi

      Lainasin Kuusirannan kirjan ja olen vasta lukenut muutaman sivun. Mielenkiintoista luettavaa. Ehkä ko kirja on ollut jopa pontimena aloittaa uudet tutkinnat? Sitä sopii toivoa, sillä on vaikeaa kuvitella että murha jäisi lopullisesti ratkaisematta - virallisesti.
      Alunperinkin en uskonut että paikalla oli muita kuin oma perhe.
      Ollaan kuulolla ja toivotaan että oikeus tapahtuu.

      • Anonyymi

        Kummallista miten sukupuoli suojaa naismurhaajia Suomessa ja muuallakin, mies olisi tuomittu heti.


      • Anonyymi

        Lukekaa ihmeessä tuo kirja. Itse olen lukenut hyvän matkaa ja siinä on kerrottu aika yksityiskohtaista asiaa ko murhasta.
        Alunperinkin olin varma, ettei ulkopuolista voinut olla talossa ja se vahvistuu kirjaa lukiessa myös.
        Käväisin kurkkaamassa minfon sivuilla, mitä siellä ajatellaan kirjasta. Tiesin kyllä mitä, mutta oikein alkoi huvittaa, miten AA fanit pyrkivät teilaaman ja mitätöimään sisällön. Jopa dementikoksi joku solvasi Kuusirannan?
        Kyllä se totuus kirpaisee ja toivon mukaan tulee kirpaisemaan vielä kaikkia, jotka ovat menneet mukaan hirveään ja sairaaseen " näytelmään" jonka suunnitteli ilmeisemmin AA yksin.
        Minäkin toivon, että juttu avataan uudelleen pohjamutia myöten. Mitään tai ketään säästämättä. Uhrin oikeudet ei ole toteutunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukekaa ihmeessä tuo kirja. Itse olen lukenut hyvän matkaa ja siinä on kerrottu aika yksityiskohtaista asiaa ko murhasta.
        Alunperinkin olin varma, ettei ulkopuolista voinut olla talossa ja se vahvistuu kirjaa lukiessa myös.
        Käväisin kurkkaamassa minfon sivuilla, mitä siellä ajatellaan kirjasta. Tiesin kyllä mitä, mutta oikein alkoi huvittaa, miten AA fanit pyrkivät teilaaman ja mitätöimään sisällön. Jopa dementikoksi joku solvasi Kuusirannan?
        Kyllä se totuus kirpaisee ja toivon mukaan tulee kirpaisemaan vielä kaikkia, jotka ovat menneet mukaan hirveään ja sairaaseen " näytelmään" jonka suunnitteli ilmeisemmin AA yksin.
        Minäkin toivon, että juttu avataan uudelleen pohjamutia myöten. Mitään tai ketään säästämättä. Uhrin oikeudet ei ole toteutunut.

        Mistä ostit, paljon maksoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ostit, paljon maksoi?

        Varasin kirjastosta. Jonkin aikaa joutui odottamaan.
        Suosittelen lukemista kaikille keitä Ulvilan murha kiinnostaa tai on kiinnostanut. Kirjaa on varmasti myynnissä kirjakaupoissa.
        Ehtaa tietoa paljon. Kukin lukija muodostakoon oman mielipiteensä, mutta itselleni ei ole ollut yllätys se mitä kirja tuo julki. Olin seurannut juttua alusta saakka, enkä uskonut alkuunkaan, että talossa oli joku ulkopuolinen.
        Kirjassa on loppupuolella myös aito pitkä hovioikeuden tuomio/ päätös 19.2.2015 luettavissa tarkkoine yksityiskohtineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varasin kirjastosta. Jonkin aikaa joutui odottamaan.
        Suosittelen lukemista kaikille keitä Ulvilan murha kiinnostaa tai on kiinnostanut. Kirjaa on varmasti myynnissä kirjakaupoissa.
        Ehtaa tietoa paljon. Kukin lukija muodostakoon oman mielipiteensä, mutta itselleni ei ole ollut yllätys se mitä kirja tuo julki. Olin seurannut juttua alusta saakka, enkä uskonut alkuunkaan, että talossa oli joku ulkopuolinen.
        Kirjassa on loppupuolella myös aito pitkä hovioikeuden tuomio/ päätös 19.2.2015 luettavissa tarkkoine yksityiskohtineen.

        Tuskinpa paljon uutta ellei ole kuvia, mutta epäilijöille olisi hyvä lukea, itse arvasin auerskan syylliseksi heti. Varmaan mielenkiintoinen ainakin ja kaikki tieto yksissä kansissa. Voisivat tehdä dokumentinkin televisioon, syyllisestä ei jää järkevää epäilyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa paljon uutta ellei ole kuvia, mutta epäilijöille olisi hyvä lukea, itse arvasin auerskan syylliseksi heti. Varmaan mielenkiintoinen ainakin ja kaikki tieto yksissä kansissa. Voisivat tehdä dokumentinkin televisioon, syyllisestä ei jää järkevää epäilyä.

        Joko luit sen HO:n tuomion? Mitä siellä sanottiin Annelin syyllisyydestä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko luit sen HO:n tuomion? Mitä siellä sanottiin Annelin syyllisyydestä?

        Ei kahden hovinarrin mutuiluilla liitelevästä, näkymästtömästä, aikaa nopeammasta ja ilman DNA:ta olevasta huppiksesta ole mitään merkitystä kun täysijärkiset tdistaneet aukottomasti auerskan olevan syyllinen ja käräjäoikeuskin kahdesti tuominnut. Luithan annulisti että auerska on tuomittu myös lasten raiskaamisesta ja yksimielisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kahden hovinarrin mutuiluilla liitelevästä, näkymästtömästä, aikaa nopeammasta ja ilman DNA:ta olevasta huppiksesta ole mitään merkitystä kun täysijärkiset tdistaneet aukottomasti auerskan olevan syyllinen ja käräjäoikeuskin kahdesti tuominnut. Luithan annulisti että auerska on tuomittu myös lasten raiskaamisesta ja yksimielisesti!

        Vaasan hovinarrit sekoilee edelleen, nyt tuomitsivat nuoren miehen ilman mitään todisteita kun 15v horo päätti vuotta myöhemmin vapaaehtoisesta seksistä rahastaa samanikäistä poikaa.


    • Anonyymi

      Sehän se syvin juoni olikin, kaikki junailtiin niin ettei Jukka saanut oikeutta.

    • Anonyymi

      Annulistien muutoshakemus on näemmä kaatumassa, eihän sitä oikeuden päätöksiä niin vain muutetakkaan, viimeiset oljenkorret on otettu käyttöön.

    • Anonyymi

      Nyt multinikit sekoilee M-Infossa ihan kunnolla. Muutama multinikki on saanut jäähyä ja yhden hävityksen.

    • Anonyymi

      Minfon annelistit ovat paniikissa, kun heidänkin on ollut " pakko " lukea Kuusirannan kirja.
      Annelistit yrittävät mitätöidä kirjan sisältöä urakalla.
      Jos on hiukankin tervettä järkee päässä tajuaa viimeistään totuuden kun on Kuusirannan kirjan lukenut.
      Voi käydä myös verestämässä kohta kohdalta " kuulusteluja ja puhutteluja" tutkintojen ajalta ,joita löytyy kiitettävästi koottuna Hejacin Ulvila- osiosta.

      • Anonyymi

        Totuus tuli niilläkin vastaan, valheilla on lyhyet jäljet.


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe