haluan antautua käyttöön.

Tuleva.Lutkasi

Etsinyt pitkään 50-80v,masteria joka nauttii nuoremman (35) kokemattoman kaverin alistamisesta.kiihotut kun inahdan läpsiessäsi peppuani.nännejäni et tietenkään jätä rauhaan.nautit myös peppuni kurittamisesta.itse et välttämättä halua naida minua.mutta haluat sitoa käteni.ehkä teipata suuni.ja luvata kokematon peppuni jonkun treffi ilmoituksen kautta löytämäsi miehen käyttöön.kiihotut kun makaan sängyllä tämän miehen alla inisten.koska rajut työnnöt tekevat kipeää,ja hyvää samalla.tai ehkä miehiä onkin 2-4.haluat saada pienen peppuni tottumaan kovaan käsittelyyn.siksi annat miehille naida kahdella kullilla peppuani.tiedät sen olevan liikaa.mutta hyvä huora kestää sen kyllä.huolehdit myös turvallisuudestani.koska eihän narttuun saa tulla tauteja.pidät huolen,että minua raiskaavilla miehillä on kumit aisassa.liukastetta lisäät peppuuni välillä.samalla sormilla koittaen kuinka reikäni on käytössä venynyt.ehkä ostat kaupasta suurimman kurkun jonka löydät.ja ajattelet,että tällä se pieni reikä tänään avataan.
miesten poistuttua teet kaiken mitä olet tämän edellisen session aikana sunnitellut.
olen väsynyt ja puhki nussittu,mutta se saa sinut kiimaan
mitä haluaisit tehdä minulle?

Yhteydenotot.
[email protected]

5

2043

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mastertop

Kiihottaa

• sluttish

kiimaista

• Anonyymi

Olen Alkuperäinen kirjoittaja. Edelleenkin tämä fantasia saa kiiman nousemaan. Vieläkin toteuttamatta.

• Anonyymi

Sulla urpolla ei seiso muu kuin järki

• Anonyymi

Taas palasin lukemaan tämän joka edelleen toteuttamatta missään muodossa T AP kirjoittaja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      397
      1629
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1085
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      83
      918
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      895
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      822
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      799
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      75
      767
    8. 59
      754
    9. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      65
      746
    10. 59
      735